| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 18/8/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 18.8.2013ה S&P ירד בסופ"ש המצטבר כ 1.76% וסגר על 1655לפני שאני ממשיך אני מזכיר את האפשרויות:1. או שיורדים מתחת 1600 2. או שהולכים ל 1740שתי האפשרויות לדעתי יתקיימו והשאלה היא... יראה, 15/8/13 חברים החוזים אדמדמיםאני שוב מציע לחבור לפוט 1200כל הזמן עומדת לי מול העיין רמת 1200 ו... יראה, 15/8/13 המדד נימצא כרגע בשאיפה לגבוה היומי של אתמולקרי 1213אני גדר מחפש התפתחות... יראה, 15/8/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 15.8.2013 יום פקיעה שבועיתה S&P ירד בלילה כחצי אחוז לרמת ה 1685 והוא עדיין נימצא בתוך איזור דשדוש 1680 עד 1705כרגע אני לוקח בחשבון שהוא ירד ל 1680 ואף מתחת לאיזור הדשדוש שלו עד... יראה, 15/8/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 15.8.2013 יום פקיעה שבועיתה S&P ירד בלילה כחצי אחוז לרמת ה 1685 והוא עדיין נימצא בתוך איזור דשדוש 1680 עד 1705כרגע אני לוקח בחשבון שהוא ירד ל 1680 ואף מתחת לאיזור הדשדוש שלו עד... יראה, 15/8/13 סקירת הבוקר תגיע באיחור... יראה, 14/8/13 מסתמן אומנם לונגאבל אני מעדיף גדר עד שניראה מה יקרה עם 1214 ואיך ייסגר המסחר היוםבאופן כללי כל הנאחס הזה של המדד והקצב שלו ישתנה בקורב ואפילו בקול רעש גדולואני חושב שדוקא המצב הנוכחי יוביל להזדמנות גדולה של אולי פעם... יראה, 14/8/13 לא חובהפוט 1200 קניה 440 סטופ 410אני חושש מכיל חושש מהבנקיםחושש מדוחות פריגוחושש מ 1190ותמונת הגלום בתוך יומי פסימיתמצד שני התנודתיות נמוכה עדייןוול סטריט משדרת אופטימיות קלה בלי קשר לחוזים כרגע... יראה, 14/8/13 עידכון כלליאין הצדקה כרגע לא ללונג ולא לשורט ברמה התוך יומיתלפי וול סטריט הנטייה שלי היא חיובית קלה להמשךלפי ת"א ברמת המגמה אני פרווה כרגע פריצת 1214 תיחשב משמעותית לטווח קצרמעל 1212 זה טריגר לונג תוך... יראה, 14/8/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 14.8.2013ה S&P סגר בעליה של 0.28% לאחר יום תנודתישימו לב - בינתיים ההערכה שלי לגביו היא נכונה ויש להמשיך לעקובלקרא את הסקירות שהוצאתי מתחילת השבוע לגבי וול סטריט אני לא רואה שום... יראה, 13/8/13 הגענו ל 1210 טווח עליון מינורי של סקירת הבוקרמעליו זה רמות 1212 עד 1214עדיין תמונת המדד לא מלהיבה אותי ברמת המגמה ...אני לא מדבר תוך... יראה, 13/8/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 13.8.2013שוב אני מעלה את הדברים שרשמתי שבוע שעבר לגבי ה S&P :מדובר במימוש רוחבי בלבד כרגעה VIX ניראה לכאורה מאיים אבל רק לכאורה כמובן שהפתעות יש והוא יכול לממש את האיום שלו ולתת... יראה, 12/8/13 התונעה של מדד המעו"ף בימים האחרונים לא ניראית ליאני מצפה לירידה ל 1190 אם לא היום אז אולי מחראם יהיה שינוי לגבי זה... יראה, 12/8/13 עידכון כלליכמו שאמרתי אני עדיין חושב שהמדד צריך להשיג את 1190 לפחות כדי לבנות מהלך עולה אמיןהיום כל אופציית לונג שאני לוקח היא לספטמבר דרך קול 1230במידה ויש לונג תוך יומי גם אז אני דרך קול 1230 ספטמברההערכה שלי... יראה, 12/8/13 אני מצפה מהמדד לעבור לשלילי בהמשךאין טריגר ללונג כרגע הפתיחה היא חיובית... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |