TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/8/13
בוקר יום ראשון 18.8.2013

ה S&P ירד בסופ"ש המצטבר כ 1.76% וסגר על 1655
לפני שאני ממשיך אני מזכיר את האפשרויות:
1. או שיורדים מתחת 1600
2. או שהולכים ל 1740
שתי האפשרויות לדעתי יתקיימו והשאלה היא רק מה לפני מה
האם הירידות של סופ"ש הן ירידות בדרך לאפשרות מספר 1?
עדיין לא ניתן לקבוע ...ציינתי את רמת 1660 שבוע שעבר ...כלומר שה S&P יכול להגיע אליה אהל עדיין לקיים את אפשרות 2 לפני אפשרות 1
זה עדיין אפשרי...כלומר רמת 1660 לא היתה מדוייקת
תשובה נקבל בימים שני שלישי אני מניח
למה ירדו בסופ"ש...? מה הטריגר ?
נתוני המקרו כרגע עומדים בצד...תשואות האג"ח האמריקאיות הן אלה שלוחצים כלפי מטה
זה לא הזמן להסביר את העניין בהרחבה ורק אציין שההערכה שהפד יתחיל בהפסקה מדורגת של הרכישות כבר בספטמבר היא הגורמת לכך
ה VIX אגב לא משתולל
כרגע אני חושב שמדובר בתופעה זמנית

מדד המעו"ף איבד ביום חמישי כ 0.63% וסגר על 1205 כאשר בנמוך הוא רואה 1024
יום חמישי גם היתה פקיעה שבועית על 1209
מחזור המסחר בירידה הוא נמוך ובפרט על רקע יום פקיעה
המניות הדואליות + הבנקים התחלקו חצי חצי בהכבדה על המדד
כל אחד מהם לחץ את המדד בשיעור של כ 0.3% לערך

לסיכום:
אמרתי לאורך השבוע שעבר ולאורך כל העליה האחרונה במעו"ף שהיא לא ניראית לי וניצטרך לבצע עוד פוש למטה
אבל כמו שאמרתי את זה אז באותה נשימה אני רואה בכל ירידה זמנית מוגבלת ואני מצפה שהמדד יבנה גל בריא מלמטה

מדד הבנקים הולך ל 1120 ...רמה שאני חוזר ומזכיר אותה כרמת יעד לבנקים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1130 עד 1140
ירידה מתחת 1130 עשויה להוביל אל 1120 אפילו בתוך יומי
אני בספק אם זה יקרה היום

הבוקר הארבירטאז הוא שלילי מינורי יחסית כ 0.13% בלבד
הסנטימנט ישפיע יותר מהארביטראז כאשר שוב הבנקים יתנו את הטון(יחד עם פריגו)
מה שמעניין אותי זה יותר הדאקס
הדאקס סגר יפה ביום שישי ..חיובי אופטימי והוא אולי מסמן חזרה למעלה גם מצד וול סטריט
ביום שישי פורסם מדד המחירים לצרכן בישראל שעמד בתחזיות המוקדמות
היום יפורסם התמ"ג בארץ
ויש גם את מחירי הנפט שעולים ביחד עם המהומות במצרים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1200 עד 1204/5
אני לא מצפה לדרמות מיוחדות במדד אצלנו היום
יהיה קצת סנטימנט שלילי ואולי אפילו על איזור האפס במדד
אני גם לא מצפה ליום חיובי אלא אולי ביקור בצד הירוק
בכל אופן...ירידה מ 1200 תוביל ל 1197/8
ירידה מ 1197 תוביל ל 1190 שזו הרמה שאני מקווה לראות כבר תקופה

שבוע טוב
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il