TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

מסחר מט"ח באינטרנט


אילוסטרציה - יורו
בתקופה האחרונה, המסחר בתחום מט"ח החל לתפוס מקום נכבד, הן בקרב בעלי מקצוע בשוק ההון והן בקרב הציבור הרחב. הודות למאפייניו הייחודיים, המסחר בשווקי מט"ח טומן בחובו הזדמנויות להפקת רווחים נאים.
מערכת טלנירי | 23/6/09, 13:55
בתקופה האחרונה, המסחר בתחום מט"ח החל לתפוס מקום נכבד, הן בקרב בעלי מקצוע בשוק ההון והן בקרב הציבור הרחב. הודות למאפייניו הייחודיים, המסחר בשווקי מט"ח טומן בחובו הזדמנויות להפקת רווחים נאים. מסחר של צמדי מט"ח מתנהל בשווקים רבים ברחבי העולם, על פני כל שעות היממה. עם התפתחות רשת האינטרנט, זכה מסחר מט"ח להתפתחות משמעותית, הודות למהירות זרימת המידע לכל משקיע וסוחר ברחבי העולם. כיום תוכנות למסחר מט"ח משמשות ככלי מרכזי עבור משקיעים בשוק זה. במאמר זה נציג את תוכנת "500 פלוס", אשר מהווה את התוכנה המובילה והכדאית לביצוע מסחר מט"ח.

תוכנת 500 פלוס

תוכנת 500 פלוס הינה כלי למסחר מט"ח וניירות ערך באופן יעיל, מהיר וידידותי למשתמש, אשר ניתנת להורדה בחינם. באמצעות תוכנת 500 פלוס, תוכלו לסחור בכל צמד מט"ח, ללא תשלום עבור הורדת התוכנה או בגין ביצוע פעולות מסחר מט"ח. בנוסף לאפשרות למסחר מט"ח וניירות ערך שונים בכסף אמיתי, התוכנה מאפשרת למשתמשים לפתוח חשבון ולסחור בכסף מדומה. באמצעות אפשרות זו, למשתמש ניתנת ההזדמנות ללמוד ולהכיר את התוכנה ולעשות את הטעויות הראשונות 'על יבש', לפני ביצוע פעולות מסחר אמיתיות. המסחר בכסף מדומה מאפשר למשתמשים לבחון אסטרטגיות מסחר וללמוד את מאפייני התוכנה ואת דינאמיקות השוק ללא כל סיכון. יתרון משמעותי נוסף של המסחר באמצעות התוכנה הינו אפשרות המינוף המשמעותית של העסקאות בשוק המט"ח. אפשרות המינוף של מסחר מט"ח הינה עד לפי 200 מהסכום בחשבון.

השימוש בתוכנה
תוכנת 500 פלוס תוכנתה על מנת לספק למשקיעים ולסוחרים בכלל, ולסוחרי מט"ח בפרט, פלטפורמה יעילה ונוחה לביצוע פעולות מסחר באופן ישיר ועצמאי ברשת האינטרנט. בעת הכניסה לתוכנה תוכלו להבחין בארבע לשוניות. לשונית התצוגה הראשית הינה לשונית המסחר. בצד שמאל של מסך זה מוצגים המוצרים הפיננסיים בהם ניתן לסחור באמצעות התוכנה. בחלקו הימני-העליון של המסך מוצגים השערים של המוצרים הפיננסים בתחום אשר נבחר במסך מצד ימין, ואילו בחלקו התחתון של המסך מוצגים כלי מסחר איכותיים ומקצועיים, המאפשרים ניתוח טכני איכותי של שערי המוצרים הפיננסיים הנסחרים באמצעות התוכנה. פתיחה וסגירה של פוזיציות סחר של מט"ח הינן פשוטות ומהירות. על מנת לפתוח פוזיציה, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור 'קנה', הנמצא ליד המוצר הפיננסי במסך הראשי, בלשונית 'מסחר'. לאחר הלחיצה תיפתח תיבת דיאלוג, בה תתבקשו להכניס את הסכום לרכישה ופרטים נוספים ובתוך מספר רגעים הפוזיציה תיפתח. לחלופין, על מנת לסגור פוזיציה פתוחה, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הלחצן 'סגור פוזיציה', הנמצא מתחת למוצר במסך הלובי המרכזי בלשונית 'מסחר' או ליד הפוזיציה הרלוונטית בלשונית 'פוזיציות פתוחות'.

אבטחה ואמינות
סוחרי מט"ח באמצעות פלוס 500 נהנים ממסחר בעזרת אחת מפלטפורמות המסחר האיכותיות בעולם. סוחרים ומשקיעים בתחומי מט"ח, חוזי הפרשים וניירות ערך נוספים, נהנים ממסחר בתוכנה מאובטחת ואמינה. בנוסף לאבטחת כספי הסוחרים, קיימות בתוכנה מספר פונקציות להגנה על פוזיציות סוחרים: stop loss, הגבלת רווח ו-trailing stop, הקיימת רק במסגרת פלטפורמות מסחר מתקדמות.

לסיכום, אנו ממליצים על מסחר בשווקי מט"ח באמצעות תוכנת פלוס 500 – תוכנה המשלבת מאפיינים של פשטות וידידותיות למשתמש מחד, יחד עם כלי ניתוח מעמיקים ומקצועיים מאידך. אנו בטוחים כי עד מהרה תגלו כי תוכנה זו מהווה כלי יעיל למסחר בניירות ערך שונים וכן עבור סחר מט"ח. אנו מזמינים אתכם להוריד את התוכנה בחינם ולגלות בעצמכם את כלי המסחר המוביל למסחר מט"ח עצמאי דרך האינטרנט.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il