TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

מסחר ניירות ערך – מידע רלוונטי המוביל להצלחה


אילוסטרציה - בורסה ומסך ענק
כל משקיע וסוחר בשוק ההון יסכים לנכונות הפתגם שידע הוא כוח. על מנת להצליח לבצע השקעות רווחיות, כל משקיע מוכרח להכיר את השחקנים והמגמות של שווקי ההון העולם.
מערכת טלנירי | 23/6/09, 14:04
כל משקיע וסוחר בשוק ההון יסכים לנכונות הפתגם שידע הוא כוח. על מנת להצליח לבצע השקעות רווחיות, כל משקיע מוכרח להכיר את השחקנים והמגמות של שווקי ההון העולם. משקיע מצליח הוא משקיע אשר משכיל לזהות ולנתח מידע רלוונטי ועדכני משווקי ההון מהארץ ומהעולם. שווקי ההון ברחבי עולם פעילים במשך כל שעות היממה, תוך יצירת הזדמנויות מסחר והשקעה כדאיות עבור משקיעים אשר משכילים לזהות ולנתח את המידע העדכני והרלוונטי. כל השקעה בשוק ההון בארץ ובעולם מתבססת במידה ניכרת על ניצול יכולות הניתוח וההערכה של המשקיע המסייעות לו לקבל החלטות נבונות באשר לפעולות מסחר, תוך היעזרות במידע פיננסי עדכני. אתגר משמעותי העומד בפני משקיעים הוא מציאת ריכוז מתומצת של מידע רלוונטי מתוך זרם המידע האדיר המתקבל מבורסות העולם. הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מסייע למשקיעים לספק מענה לאתגר זה. הפורטל הפיננסי של אתר חברת טלנירי מעניק לגולשים ריכוז יעיל של שירותי מידע פיננסיים נחוצים אודות ניירות ערך ומדדים פיננסים מרכזיים מהארץ ומהעולם. במאמר זה נציג מספר יתרונות הטמונים בפורטל הפיננסי של חברת טלנירי.

ריכוז מידע
הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מרכז נתונים עדכניים של ניירות ערך מסוגים שונים, המתקבלים מבורסות מהארץ והעולם. הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מאחד נתונים של כל סוגי ניירות הערך: מניות, קרנות נאמנות, תעודות סל, אג"ח, כתבי אופציות ועוד. הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מעניק למשקיעים ולגולשים את האפשרות למצוא ניירות ערך ספציפיים בקלות ובמהירות. משקיעים המבקשים לעקוב אחרי ביצועי ניירות ערך, וכן משקיעים פוטנציאליים המבקשים לעקוב אחר תיק השקעות וירטואלי לפני ביצוע השקעות בפועל, יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות פורטל המידע הבהיר והידידותי למשתמש.

פרופיל חברות
הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מאפשר למשקיעים לעיין בפרופיל החברות של ניירות ערך הנסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב. ניתוח פרופיל של חברה הינו כלי מרכזי בידיהם של משקיעים לצורך הערכת מידת הכדאיות של השקעה בנייר הערך של החברה – בהתאם לביצועי העבר, מידת ההשקעה החוזרת, צפי לצמיחה ויעד למחיר מניה עתידי. ניתוח יעדי החברה ובחינת ביצועיה בעבר, אל מול האקלים העסקי הקיים בשווקי העולם, מהווה כלי מרכזי בידי משקיעים לביצוע השקעות כדאיות.

מדדים ושערי חליפין
בנוסף לשירותי מידע אודות ניירות ערך שונים מהארץ ומהעולם, הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מעניק שירותי מידע עדכניים אודות המדדים של שווקי ההון בעולם ואודות שערי החליפין של המטבעות המובילים בעולם. הפורטל מעניק לגולשים את נתוני המדדים המובילים בארץ ובעולם וכן ריכוזי מידע של ניירות ערך המרכיבים את מדדי בורסת ניירות ערך בתל אביב. המידע אודות מדדי שווקי העולם והשערים היציגים של המטבעות המובילים, מהווה כלי מרכזי למשקיעים לצורך ניתוחי ביצועים וקבלת החלטות נכונות בדבר השקעות בשווקי ההון בארץ ובעולם. במסגרת כלי המידע השימושיים הנמצאים בפורטל הפיננסי של חברת טלנירי, תוכלו להיעזר בהשוואת מדדי תל אביב ודאו ג'ונס, על מנת לקבל תמונה מלאה אודות מגמות פיננסיות עדכניות.

לסיכום, הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מהווה כלי אידיאלי עבור משקיעים בשוק ההון. הפורטל מרכז מידע עדכני אודות סוגים רבים של ניירות ערך המתקבל מבורסות הארץ והעולם, בנוסף למידע פיננסי חשוב אודות מדדים מרכזיים ושערי חליפין עדכניים. המידע העדכני, המוצג באופן בהיר וידידותי למשתמש, מהווה כלי מרכזי ויעיל עבור משקיעים וסוחרים בשוק ההון לשם ביצוע השקעות כדאיות ורווחיות.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il