TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/8/13
בוקר יום רביעי 14.8.2013

ה S&P סגר בעליה של 0.28% לאחר יום תנודתי
שימו לב - בינתיים ההערכה שלי לגביו היא נכונה ויש להמשיך לעקוב
לקרא את הסקירות שהוצאתי מתחילת השבוע לגבי וול סטריט
אני לא רואה שום טעם להעתיק את זה שוב וזה בתוקף
אתמול נתוני המכירות הקיעונאיות לא הבריקו במיוחד
מצד שני המצב מוגדר על ידי גורמים בפד כלא ברור ...לא ברור אם יש הצדקה להפסקת רכישות האג"ח...חוסר הוודאות הזה יכול ליצור מומנטום חויובי קל נוסף בכיוון ההערכה שלי
את החשבון יסגרו יותר מאוחר

מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.4% כאשר בגבוה היומי הוא רואה כמעט 1214
אבל סוגר על 1211/2 במחזור מסחר ממוצע
התמיכה החזקה ביותר למדד הגיעה מכיוון סקטור התקשורת וסה"כ כמעט 0.35%
ההשפעה הכללי של סקטור התקשורת היא שליש מההשפעה של הבנקים
אבל בגלל שהסקטור מאופיין בתנודות חדות הוא מחפה על זה
כך יוצא שההשפעה שלו היא משמעותית היום מאז בזק "עלתה לשלטון" לאחרונה
המניות הדואליות לא השפיעו במיוחד
כך גם כיל נישארה נייטראלית
מצד שני מניות הבנקים היו הסקטור היחיד שהשפיע לשלילה עם הכבדה של כ 0.2%
שאר המניות במדד היו רובן חיוביות ותרמו למדד את החסר

לסיכום:
כמו שהמצב במדד ניראה וכמו שהמצב ניראה בוול סטריט
אז זורמים עקב בצד אגודל כלפי מעלה ןאני לוקח בחשבון פריצת 1214 במדד
ולא בגלל איך שהמדד ניראה אלא רק בגלל שבינתיים ההערכה שלי ל S&P ניראית נכונה

מדד הבנקים נחלש אתמול בשיעור של 0.8% וזה בסדר וסביר
לפחות הוא עושה את המצופה ממנו
אני מעדיף אותו בונה לאט לאט מומנטום חיובי ומצידי שירד גם ל 1120

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1155 עד 1140
טווח מסחר נוסף:
1155 עד 1164/5
שני הטווחים הנ"ל אפשריים היום
הטווח השני יהיה בתוקף רק אם המדד יפתח ב 1155
אם הוא יפתח ב 1150 אני מעריך את הטווח הראשון

הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
חוזה S&P חסר משמעות גם הוא וניסחר על קו האפס
הדאקס סגר אתמול אופטימי כמו שסגר מדד המעו"ף ואחריו עוקבים כרגע
פריגו צריכה לדווח היום דוחות
העיסקה של כלל עיסקי ביטוח שוב לא ברורה באם תימכר לסינים או לא
נתוני מקרו משמעותיים יגיעו מחר שוב היום יש את מדד המחירים ליצרן
חברת אופקו תיכנס למדד המעו"ף כניראה - תחליף למלנוקס
מדובר על חברת ביו אגב אמריקאית והיא תהיה דואלית
זה קצת סיפור מוזר שאני אתעמק בו יותר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1207/8 עד 1214
אם לא איך שחו"ל ניראית כרגע לא היתי פוזל לכיוון לונג בשלב הזה
אבל אני שומר על ראש פתוח
אני מעריך לונג ל S&P כבר מעל שבוע כאן ומצד שני לא נוח לי עם ת"א
אבל אני מיישר את ת"א עם חו"ל כי אין ברירה
עדיף לבחון את הדברים ברמה התוך יומית ועל בסיס סיום יום
חצייה של 1214 ובפרט סגירה מעל תאשר את הלונג
מתחת 1207 זה מוד שלילי ואולי טוב שכך
יש לשים לב לדוחות של פריגו ולבנקים
מחר הוא יום פקיעה שבועית וגם זה צריך להילקח בחשבון


יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il