TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/8/13
בוקר יום שלישי 13.8.2013

שוב אני מעלה את הדברים שרשמתי שבוע שעבר לגבי ה S&P :
מדובר במימוש רוחבי בלבד כרגע
ה VIX ניראה לכאורה מאיים אבל רק לכאורה
כמובן שהפתעות יש והוא יכול לממש את האיום שלו ולתת ירידה מתחית 1600
אבל נכון להיום אני רואה 1720 עד 1740 לפני 1600

שורה תחתונה ההערכה שלי משבוע שעבר בתוקף ואני מעלה אותה שוב:
בסקירות קודמות ציינתי שקיימות שתי אפשרויות:
1. או שה S&P הולך למימוש עד 1600 ועד 1550
2. או שהוא ילך קודם ל 1720 עד 1740

האם הנזילה בוול סטריט במהלך הימים האחרונים היא תחילתו של המימוש עליו דיברתי לעיל בסעיף 1 ?
כמו שאני רואה את התמונה אז התשובה היא שלילית
בשלב זה אני רואה את ה S&P לא יורד מ 1660
מתייצב בתחום 1700 עד 1660 ומנסה להגיע ל 1720 עד 1740 (יותר 1740)
זו בעצם אפשרות שלישית והיא הניתפסת יותר בעיניי כרגע
כאשר מימוש שעליו דיברתי בסעיף 1 יידחה


מדד המעו"ף סגר אתמול חיובי 0.34% על 1206/7 טווח מסחר עליון שרשמתי אתמול
אם שלשום מי שהחזיק את המדד זה המניות הדואליות בעיקר
אז אתמול מה שהחזיק את המדד זה העובדה ששום גורם או מנוע במעו"ף לא הכביד עליו
מניות תרמו מעט למעט בזק שבלטה בתרומתה החיובית
סקטור התקשורת ביחד עם בזק תרמו כמעט 0.2%
מניות הבנקים תרמו כ 0.12%
סקטור הגז לא הפריע
כיל לא הפריעה
המניות הדואליות כמעט ולא השפיעו
כך קיבלנו סגירה חיובית בהובלת התקשורת והבנקים

לסיכום:
נכון לעכשיו התסריט שלי לגבי ה S&P הוא החזק והוא רשום לעיל בראש הסקירה
לכן מבחינת סינכרון מול חו"ל קשה לי לראות במיידי ירידה ל 1190
אבל הכל יתכן ותמונת המדד לא ניראית מבריקה עדיין מבחינת המגמה
האידאל מבחינתי זה שתהיה ירידה כזו ובניה מלמטה של גל עולה אגרסיבי
אבל ניצטרך לראות איך דברים מתפתחים הן כאן והן בחו"ל

מדד הבנקים
התנועה הכללית שלו היא בין 1130 ל 1160 אם חריגה קלה לעבר 1165/6
סה"כ אני לוקח בחשבון זליגה של המדד ל 1120
אבל חושב בכיוון חיובי משמעותי כלפי מעלה בהמשך
טווח המסחר שנתתי אתמול לגביו תפס במדויק

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1150 עד 1165

הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P חיובי כ 0.15% ויש לציין שאתמול הסגירה למרות שהיתה שלילית קלה הצביעה על אופטימיות
הדאקס סגר גם הוא באופטימיות כרגבע אחוז חיובי ויש לזכור שהוא צריך להשיג 8500
היום במרכז ללא ספק המכירות הקימעונאיות
הרבה פעמים הנתון הזה סיפק טריגר חיובי ואני מקווה שגם הפעם בהתאם לדברים בראש הסקירה
מחר יום רביעי הנתונים פחות משמעותיים אבל יום חמישי שוב הם חוזרים ונדבר עליהם
אצלנו הדולר מנסה לחזור ל 3.56 במהלך מתקן מינורי
אם הוא ימשיך מטה זה ל 3.2
צריך להמתין שיתמנה נגיד

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1200 עד 1214 זהו הטווח הרחב
אבל ברור שלא ניראה את כולו היום אלא רק אחד מקצותיו במקרה הטוב
הטווח המצומצם יותר הוא 1204 עד 1210
ירידה מ 1204 תוביל ל 1200 וירידה מ 1200 תוביל ל 1190
מעל 1210 זה 1214
סה"כ מפריע לי בעיין שלא השגנו 1190 עדיין
ניצטרך לזרום עם מה שיש ולראות את ההתפתחויות
המטרה שלי כל הזמן היא לקבל מהלך פורץ עוצמתי שישבור את כל הדישדוש השנתי המתיש הזה וזה אמור להיות קרוב (חודשים ספורים)

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il