| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/8/13 בוקר יום חמישי 15.8.2013 יום פקיעה שבועיתה S&P ירד בלילה כחצי אחוז לרמת ה 1685 והוא עדיין נימצא בתוך איזור דשדוש 1680 עד 1705 כרגע אני לוקח בחשבון שהוא ירד ל 1680 ואף מתחת לאיזור הדשדוש שלו עד 1660 ואז יעלה חזרה לפרוץ מעלה עד 1740 במידה והוא יזלוג מתחת 1660 זה כבר משנה תמונה לטווח קצר אבל...וזה האבל הגדול דוקא מצב כזה ייסוך בי עידוד לטווח בינוני ולא מצב בו הוא ינסוק ישירות ל 1740 מצב כזה יוריד את המעו"ף אצלנו לרמות שרציתי לראות אותו ומשם אני מאמין שהוא יבנה מגמה נכון להיום כל עוד ה S&P מעל 1660 התסריט המקורי שלי להתרוממות ל 1740 ישירות הוא בתוקף ואני שוב מזכיר: ה S&P צריך ללכת לשני מקומות: 1. מתחת 1600 2. ל 1740 כל הבעיה כאן היא מה יקרה לפני מה ולכן אני בוחן מידי יום את ההתפתחויות מדד המעו"ף סגר אתמול על 1213 ללא שינוי משמעותי ביחס ליום קודם ובמחזור מסחר נמוך ביחס לממוצע גם עם תוספת השעה עיקר התרומה החיובית באה אתמול מצד המניות הדואליות טבע ופריגו סה"כ תרומתן הסתכמה ב 0.18% לערך למדד בזק לא תרמה בסיכום יום בנקים לא היו משמעותיים לסיכום: היום יום פקיעה שבועית ומן הסתם יהיה גם לחץ בפתיחה כלפי מטה בגלל הסגירה השלילית בוול סטריט סה"כ המדד בטווח קצר תחום בין 1214 ל 1200 או 1204 ברקע אני כל הזמן משדר שלא נוח לי עם המומנטום הנוכחי ושצריך לראות 1190 ומטה למען עליה בריאה בהמשך ואני מקווה שזה מה שיקרה הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי כ 0.13% חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע כ 0.15% וגם דוחות סיסקו מעיבים הדאקס סגר אתמול דוקא אופטימי קל היום יפורסמו נתוני מקרו משמעותיים ב 15:30 יפורסם מדד המחירים לצרכן האמריקאי עוד ב 15:30 דורשי האבטלה השבועיים יותר מאורח בערב יפורסם מדד המחירים לצרכן בארץ בנק מזרחי הוא הראשון לדווח מהבנקים ויפרסם היום את דוחותיו נוחי דנקנר - קיבל הצעת רכש לאידיבי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1207/8 עד 1213 ירידה מ 1207 תוביל ל 1204 ומשם ל 1200 ומטה מצד שני סגירה היום מעל 1213 תיחשב אופטימית ליום ראשון ולא יהיה ניתן להתעלם ממנה כרגע אני בספק גדול אם אכן ניראה סגירה כזו עם כל הבעסה מלראות אדום אני מעדיף שהמדד יירד ויבנה מגמה בריאה יותר לקרא היטב את החלק העליון לגבי הסקירה על וול סטריט עידכונים בהמשך יום מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |