TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/8/13
בוקר יום חמישי 15.8.2013 יום פקיעה שבועית

ה S&P ירד בלילה כחצי אחוז לרמת ה 1685 והוא עדיין נימצא בתוך איזור דשדוש
1680 עד 1705
כרגע אני לוקח בחשבון שהוא ירד ל 1680 ואף מתחת לאיזור הדשדוש שלו עד 1660
ואז יעלה חזרה לפרוץ מעלה עד 1740

במידה והוא יזלוג מתחת 1660 זה כבר משנה תמונה לטווח קצר
אבל...וזה האבל הגדול דוקא מצב כזה ייסוך בי עידוד לטווח בינוני ולא מצב בו הוא ינסוק ישירות ל 1740
מצב כזה יוריד את המעו"ף אצלנו לרמות שרציתי לראות אותו
ומשם אני מאמין שהוא יבנה מגמה
נכון להיום כל עוד ה S&P מעל 1660 התסריט המקורי שלי להתרוממות ל 1740 ישירות הוא בתוקף

ואני שוב מזכיר:
ה S&P צריך ללכת לשני מקומות:
1. מתחת 1600
2. ל 1740
כל הבעיה כאן היא מה יקרה לפני מה ולכן אני בוחן מידי יום את ההתפתחויות

מדד המעו"ף סגר אתמול על 1213 ללא שינוי משמעותי ביחס ליום קודם ובמחזור מסחר נמוך ביחס לממוצע גם עם תוספת השעה
עיקר התרומה החיובית באה אתמול מצד המניות הדואליות טבע ופריגו
סה"כ תרומתן הסתכמה ב 0.18% לערך למדד
בזק לא תרמה בסיכום יום
בנקים לא היו משמעותיים

לסיכום:
היום יום פקיעה שבועית ומן הסתם יהיה גם לחץ בפתיחה כלפי מטה בגלל הסגירה השלילית בוול סטריט
סה"כ המדד בטווח קצר תחום בין 1214 ל 1200 או 1204
ברקע אני כל הזמן משדר שלא נוח לי עם המומנטום הנוכחי ושצריך לראות 1190 ומטה למען עליה בריאה בהמשך ואני מקווה שזה מה שיקרה

הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי כ 0.13%
חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע כ 0.15% וגם דוחות סיסקו מעיבים
הדאקס סגר אתמול דוקא אופטימי קל
היום יפורסמו נתוני מקרו משמעותיים
ב 15:30 יפורסם מדד המחירים לצרכן האמריקאי
עוד ב 15:30 דורשי האבטלה השבועיים
יותר מאורח בערב יפורסם מדד המחירים לצרכן בארץ
בנק מזרחי הוא הראשון לדווח מהבנקים ויפרסם היום את דוחותיו
נוחי דנקנר - קיבל הצעת רכש לאידיבי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1207/8 עד 1213
ירידה מ 1207 תוביל ל 1204 ומשם ל 1200 ומטה
מצד שני סגירה היום מעל 1213 תיחשב אופטימית ליום ראשון ולא יהיה ניתן להתעלם ממנה
כרגע אני בספק גדול אם אכן ניראה סגירה כזו
עם כל הבעסה מלראות אדום אני מעדיף שהמדד יירד ויבנה מגמה בריאה יותר


לקרא היטב את החלק העליון לגבי הסקירה על וול סטריט


עידכונים בהמשך

יום מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il