| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 3/9/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 3.9.2013 יום פקיעה שבועיתמדד המעו"ף סגר אתמול על 1190...קצת מעל ובעלייה של 0.42% במחזור לא גבוהוביום מסחר מאוד מתעתעכאשר בחצי שעת המסחר האחרונה עשה המדד קפיצונת שלא ביצע יום שלם... יראה, 2/9/13 פתיחה חיובית בגלוםמצד שני האינדיקציות השליליות הולכות ומצטברותאני ממש מעדיף לא לנגוע... יראה, 2/9/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 2.9.2013היום לא יתקיים מסחר בוול סטריט עקב חג הפועלים האמריקאילכן הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט תקפים הן להיום והן למחרואני מעלה אותם שובבסיכום סופ"ש ה S&P כמעט ולא... יראה, 1/9/13 עידכון בוקרהמדד כן יבצע סיבוב פרסה לדעתיאני מתאזר בסבלנות ומשתדל להימנע מהלונג בשלב זה אנחנו על 1184סיבוב פרסה יכול להתבצע מאיזור 1190 רק סגירה מעל 1198 תבטל את זהאבל הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך ...ואם יקרה אעריך... יראה, 1/9/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 1.9.2013בסיכום סופ"ש ה S&P כמעט ולא זז...תנודה שלילית מינורית של כ 0.1%בסיכום שבועי איבד בשבןע החולף ה S&P כ 2% כרגע עומד ה S&P על 1633 כאשר פניו נותרו הכיוון מטה לעבר... יראה, 29/8/13 הסיומת המסתמנת היא אופטימית קלהמה זה אומר ?לא הרבה...כלומר יום ראשון עשויים לפתוח חיובי קל או לרדת בגאפ למטהבכל מקרה אני לא "קונה" את העליות הן של היום והן של אתמולאני לא רוצה לומר לצאת חשוף שורט אבל מעריך שנרד בחזרה... יראה, 29/8/13 אני יוצא להפסקה... יראה, 29/8/13 כמו שאמרתי אני נוטה שלא לקנות את העליה במדדמי שיצא מפוט 1150יכול לחזור אליו תחת סטופ חדש 1030מי שרוצה להמתין למחיר 1140 שימתין... יראה, 29/8/13 גם אם סטופ 1100 בפוט 1150 יגיעאני לא מאמין למדד במידה והסטופ יגיע יש לקחת שוב את השורט מלמטה... יראה, 29/8/13 פקיעה על 1172לא לגעת בלונג אלא אם אומרחשד כבד יש לי שזה לא זה...אלה לא עליות אמיתיות זהירותהאינדיקטור שלי מגיע דוקא מכיוון... יראה, 29/8/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 29.8.2013 יום הפקיעהה S&P סיים בלילה בעליה של 0.27% לרמת 1635האם בזה תמה הירידה ?התשובה היא שלילית כי עוד לא ירדנו מ 1600 וצריך לרדת משם ואני מדבר על מינימום 3% ירידה מהמיקום... יראה, 28/8/13 עידכון לקראת סיוםהסגירה שמסתמנת במדד יכולה להוביל תנועה של 10 נקודות מעלהאו אפילו לאיזור 1180לא נוגע בזה לא ניכנס לזהמחר פקיעה וברקע מצב נפיץברור לי שבוול סטריט עוד יש לאן... יראה, 28/8/13 מחר פקיעהאני אמתין לנעילת המסחר לקראת 17:25אתן הערכה לגבי ההמשך בלי קשר לפקיעה... יראה, 28/8/13 אני לא נוגע בלונגהמדד יכול אומנם לתקן עד גבול עליון של סקירת הבוקרכלומר 1164ואפילו 1167אבל לא נוגע בזה אלא אם אודיע... יראה, 28/8/13 מדד פתח בירוק קלמדד פותח בירוק קלאל תאמינו לזהמחר פקיעה ולכן אוגוסט מסוכןאני מעדיף לעבור לפוט 1130 ספטמבר אין טריגר שורט תוך יומי עדיין עדיף להתעסק עם פוט 1130 ספטמבר כי מחר... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |