| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/9/13 בוקר יום ראשון 1.9.2013בסיכום סופ"ש ה S&P כמעט ולא זז...תנודה שלילית מינורית של כ 0.1% בסיכום שבועי איבד בשבןע החולף ה S&P כ 2% כרגע עומד ה S&P על 1633 כאשר פניו נותרו הכיוון מטה לעבר רמות 1600 ומתחת במהלך שלושת ימי המסחר האחרונים התנועה היא דישדוש צידי בעצם לאחר שני ימי ירידות במידה והוא ישיג את רמות 1660/70 על בסיס סגירה ניצטרך להעריך שוב לכן עד להודעה חדשה הפנים בכיוון מטה בד"כ חודשי ספטמבר אינם חודשים מצויינים בעליות בוול סטריט ולמרות זאת אני מאמין ששוב נקבל גל עולה לעבר רמות 1700 ומעל בשבוע החולף היה נתון התמ"ג ביום חמישי במוקד...והוא אכן הראה קריאה טובה נתון הוצאות הצרכנים כבר הראה קריאה פחות טובה ובעצם עימעם את השפעת נתון התמ"ג עוד ברקע כמובן הסיפור הסורי שהוא לדעתי שולי בוול סטריט כל עוד הוא ברמת הדיבורים גם תקיפה בסוריה בתנאי שתהיה תקיפה לשם יציאת חובה תשפיע נקודתית בלבד מדד המעו"ף פקע ביום חמישי על 1173 לערך וסיים על 1178 בעלייה של 1.17% מחזור המסחר היה מחזור פקיעה ...המחזור שהיה יום לפני הוא יותר מעניין ביום רביעי עשה המדד לקראת סיום מיני יום היפוך שציינתי אותו זמן קצר לפני שהתרחש בפועל...המחזור במקרים כאלה הוא כמעט תמיד גבוה יותר מהממוצע השבוע החולף היה שבוע סוער ללא ספק עד כדי כך שאפילו יום ראשון שהוא יום אנאמי בד"כ הצטיין בסיפור משלו התחלנו את השבוע עם יום ראשון סוער בעיקר בגלל סיפור חברה לישראל על הנייר ירד המדד לכאורה לרמת 1170 אבל בסיום יום תוקנה הטעות לכאורה והמדד הראה סגירה על 1198....בהמשך השבוע כבר ירד המדד עד 1145 כשהוא שובר בדרך את 1164 הספיק למדד יומיים כדי לחזור לרמת 1178 יום חמישי כאמור הוסיף המדד 1.17% כאשר בנקים ותקשורת נותנים את הטון מניות הבנקים תרמו 0.68% לסך עליות כולל במדד של 1.17% כלומר יותר מחצי עוצמה סקטור התקשורת בראשות בזק תרם עוד 0.44% עוד ניתן לציין את המניות הדואליות בראשות פריגו שתרמו כ 0.15% לסיכום: על רקע ירידות בוול סטריט שהיו אמורות להגיע ממילא על רקע שבוע הפקיעה והכי משפיע ..על רקע איום גיאו פוליטי שעוד לא הסתיים ירד המדד בשבוע החולף שבוע הפקיעה מאיזור 1202 עד 1145 1145 לכאורה סומנה בינתיים כתחתית ...אני לא מייחס חשיבות לשבירה של 1164 בתנאים שהיו בזמן שהנושא הסורי לא יורד מהכותרות היום המדד עומד על 1178 אבל זה לא אומר שהוא הולך לצעוד ישירות למעלה איזור ה 1184 הוא חשוב... ובכלל כל האינטרוואל 1184 עד 1188 מועד להיפוך לשלילה כמו שאמרתי שתישבר 1190 לאורך תקופה אז כרגע יש לי אינדיקציה מסויימת שנרד שוב קרוב לתחתית החודשית גם במקרה הזה אני מאמין שהמדד יתאושש ויחזור מעל רמת 1200 מדד הבנקים עשה בשבוע החולף שבוע סוער כשהוא נופל מ 1147 עד 1080 בשלושה ימים לאחר מכן במשך יומיים ...יום לפני דוחות הבנקים וביום הדוחות עצמו תיקן המדד מ 1080 עד 1130 סה"כ סקטור הבנקים הוא אחד הסקטורים שאני מאמין שיוביל מהלך עולה בחזרה מה שקרה ממחצית השבוע מוכיח בינתיים שזו הערכה נכונה למרות זאת יש בעיה מסויימת עם הפוש הנוכחי במדד והוא מצריך מעקב טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1120 עד 1140 למרות הסגירה היפה לכאורה ביום חמישי...המדד יכול בקלות לפתוח את הבוקר שלילי בכל אופן חציית 1140 וסגירה מעל תיחשב משמעותית וזה כרגע לא הכי סביר להיום לא יפתיע אותי תנועה כללית לטווח הקצר בין 1100 ל 1140 הבוקר הארביטראז הוא שלילי לא משמעותי כ 0.13% הדאקס יש לציין איבד בשבוע החולף כ 4.5% כאשר ביומיים האחורנים הוא נע הפוך ממדד המעו"ף ומאבד עוד מעל אחוז היום עומד הדאקס על 8100 לערך כשהוא יכול לרדת גם ל 7800 במידה ובוול סטריט תתבצע ירידה מתחת 1600 כבר ישירות ושוב אנחנו ניכנסים לשבוע סוער בנתוני מקרו עם דו"ח התעסוקה במרכז יום שני - אין נתונים משמעותיים יום שלילי - מדד ה ISM היצרני יום רביעי - אין נתונים משמעותיים יום חמישי - סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה + תביעות האבטלה השבועיות + נתוני משנה + ריבית באירופה יום שישי - דו"ח התעסוקה כרגע ההנחה שלי היא שלילית בוול סטריט לכיוון 1600 ומתחת והדאקב לכיוון 7800 למרות זאת אני חד משמעית גם חיובי לגבי חזרת הדאקס והמדדים בוול סטריט לרמות שיא טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1173/4 עד 1184 פתיחה שלילית קלה בתוך הטווח המצויין היא אפשרית על רקע ארביטראז ועל רקע התנהלות המסחר בסופ"ש בדאקס ובוול סטריט מנגד ההתנהלות של אובאמה מול הנושא הסורי יכולה לספק טריגר לכיוון 1184 במדד ירידה מ 1173 ובטח שמ 1170 תיחשב שלילית משמעותית תוך יומית למרות הכל - כמו שכתבתי לגבי הדאקס וול סטריט כך גם לגבי המעו"ף אני חושב על חזרה לרמות שיא וכמובן שזה לא שולל התנהלות שלילית בטווח הקצר הנושא של תקיפה בסוריה: ציינתי ביום רביעי שמסתמן יום היפוך במקרים רגילים הייתי קופץ על השוק ובפרט על מניות הבנקים בהם אני ממילא חושק אבל המקרה הנוכחי הוא חריג בגלל הבעיה הגיאו פוליטית ותופי המלחמה נכון להיום לאחר סופ"ש: בריטניה ירדה מהפרק בכל הנוגע לתקיפה אובאמה והציבור האמריקאי מקבלים קצת רגליים קרות ומחכים לאישור הקונגרס ככה זה כשאין אינטרנסים של נפט או משאבים אחרים...מה שנישאר זה רק ערכים ובשביל מלחמה על ערכים צריך אישור קונגרס תקיפה בסוריה והשפעתה על השוק תלויה בעצימות שלה תקיפה לשם תקיפה על מנת לצאת ידי חובה ואי תגובה סורית - מבחינת השוק זה כאילו לא היה כלום תקיפה שתגרור תקיפה עלינו - זה כבר סיפור אחר לגמרי לגמרי... מבחינת השפעות כלכליות על המדינה ועל מצב השוק לפחות בטווח הקצר נכון להיום: מסתמן שאף אחד לא רוצה בכלל להיכנס לסוריה ולא רוצה להפציץ אולי הקונגרס יוריד בסוף את אובאמה מהעץ בכל אופן ניראה שיש דחייה לכל העניין שרק מסבכת את תהליך קבלת ההחלטות מה עושים לאור כל החדשות האלו ? מכניסים אצבע למיים...לאט לאט ובזהירות...לפחות עד יום שלישי בו ניראה איך ניראה השוק בסמוך לסגירה של יום שלישי ...ויש לזכור שיש לנו את ראש השנה בפתח החל מיום רביעי ...בזמן הזה יכולים להתרחש דברים ומתנהל גם מסחר בחו"ל בשלושת הימים הקרובים עד ערב ר"ה אני מניח שיהיו מניות שאכנס אליהן המורכבות של המצב לא עושה חיים קלים מבחינת תזמון ואני שוב מדגיש...אם המצב הביטחוני יסתיים ומהר בלי הרבה נזקים אז לדעתי השוק יחזור לקדמותו שבוע טוב יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |