TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/9/13
בוקר יום שני 2.9.2013

היום לא יתקיים מסחר בוול סטריט עקב חג הפועלים האמריקאי
לכן הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט תקפים הן להיום והן למחר
ואני מעלה אותם שוב

בסיכום סופ"ש ה S&P כמעט ולא זז...תנודה שלילית מינורית של כ 0.1%
בסיכום שבועי איבד בשבןע החולף ה S&P כ 2%
כרגע עומד ה S&P על 1633 כאשר פניו נותרו הכיוון מטה לעבר רמות 1600 ומתחת
במהלך שלושת ימי המסחר האחרונים התנועה היא דישדוש צידי בעצם לאחר שני ימי ירידות
במידה והוא ישיג את רמות 1660/70 על בסיס סגירה ניצטרך להעריך שוב
לכן עד להודעה חדשה הפנים בכיוון מטה
בד"כ חודשי ספטמבר אינם חודשים מצויינים בעליות בוול סטריט

ולמרות זאת אני מאמין ששוב נקבל גל עולה לעבר רמות 1700 ומעל

בשבוע החולף היה נתון התמ"ג ביום חמישי במוקד...והוא אכן הראה קריאה טובה
נתון הוצאות הצרכנים כבר הראה קריאה פחות טובה ובעצם עימעם את השפעת נתון התמ"ג

עוד ברקע כמובן הסיפור הסורי שהוא לדעתי שולי בוול סטריט כל עוד הוא ברמת הדיבורים
גם תקיפה בסוריה בתנאי שתהיה תקיפה לשם יציאת חובה תשפיע נקודתית בלבד

מדד המעו"ף סיים אתמול בעליה של 0.56% וסגר על 1185 במחזור מסחר נמוך
מניות הבנקים הגדולים דוקא סגרו את המסחר חלש
אבל בכל זאת תרומה הגיעה משאר מניות הבנקים שהסתכמה בכ 0.12%
המניות הדאליות לא תרמו תרומה משמעותית ופריגו וטבע ניסחרו בניגודיות
כיל + חברה לישראל + בזן תרמו ביחד כ 0.1%
סקטור הגז תרם כ 0.15%
זה פחות או יותר הסיפור של אתמול...אף אחד ממנועי המדד לא הכביד
אף אחד ממנועי המדד לא בלט לחיוב ולא הוביל את המהלך
העליה התפזרה בין סקטורי המשנה וזה לא דבר שמצביע על עוצמה

לסיכום:
אתמול סגר המדד על 1185 ובעצם כ 3 נקודות מעל נקודת הפתיחה שלו
עדיין יכול המדד להשיג את רמות 1188 או 1190
אבל ההערכה שלי היא שהוא ירד בחזרה את רוה העליה שלו מהימים האחורנים וזה סביר
במידה והמדד יסגור היום או מחר מעל 1197 זה משנה את התמונה
גם סגירה היום מעל 1194 תהיה סגירה חשודה לחיוב
כל מהלך שהוא יש לבדוק מול מניות הבנקים

מדד הבנקים חצה אתמול בתוך יומי את 1140 ....אבל סגר הרבה מתחת
ההיחלשות במדד בוצעה ממש במחצית השעה האחרונה
אני מאוד רוצה את מניות הבנקים ...אבל זה עדיין לא הזמן ...כלומר ההתרוממות של יום רביעי היתה זמן נכון לאיסוף אם לא היתה מתיחות ביטחונית
אבל ברמות הנוכחיות עדיף כבר להמתין כי תהיה חולשה נוספת להערכתי

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1120 עד 1140
סגירה מעל 1140 היום צריכה להדליק נורה ירוקה לטווח הקצר בבנקים
הסיכוי לסגירה כזו הוא נמוך כרגע

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזים על וול סטריט לא רלונטיים עקב חג הפועלים
באסיה נירשמות עליות שלא אמורות להשפיע על ההחלטות בת"א
הדאקס פותח את השבוע לאחר סגירה שלילית של סופ"ש ואיבוד של 4.5% בשבוע החולף
היום עומד הדאקס על 8100 לערך כשהוא יכול לרדת גם ל 7800 במידה ובוול סטריט תתבצע ירידה מתחת 1600 כבר ישירות
ושוב אנחנו ניכנסים לשבוע סוער בנתוני מקרו עם דו"ח התעסוקה במרכז
יום שני - אין נתונים משמעותיים
יום שלילי - מדד ה ISM היצרני
יום רביעי - אין נתונים משמעותיים
יום חמישי - סקר ה ADP המקדים לדו"ח התעסוקה + תביעות האבטלה השבועיות + נתוני משנה + ריבית באירופה
יום שישי - דו"ח התעסוקה

כרגע ההנחה שלי היא שלילית בוול סטריט לכיוון 1600 ומתחת והדאקב לכיוון 7800
למרות זאת אני חד משמעית גם חיובי לגבי חזרת הדאקס והמדדים בוול סטריט לרמות שיא

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1181/2 עד 1188
מעל 1190 זה מהלך חשוד שצריך מאוד להיזהר איתו הן לחיוב והן לשלילה
כבר ראיתי מצבים דומים בהם המדד ביצע מהלך עולה בתוך סייקל מתקן ומהלך חד
ואז מוחק את כולו בעוצמה ואף מסיים שלילי
לכן הסגירה היא החשובה
אני כרגע בספק לראות מצב כזה בעיקר בגלל מניות הבנקים
ירידה מ 1180 תיחשב שלילית ברורה

שורה תחתונה:
אני לא מתעסק עם נושא המתיחות הגיאו פוליטית
כי המתיחות ניכנסה למוד דימדומים
כל אחד שיקרא חדשות וינתח לעצמו את המצב ...כולנו פוליטיקאים באותה המידה
מה יקרה באם ואם...את זה הסברתי בסקירה של אתמול
מה שמעניין אותי כרגע אלו נושאים כלכליים השבוע בארה"ב ותנועת המדדים שם ובדאקס
אני מחכה לפוש נוסף למטה במדדים כי כמו שציינתי אתמול מבחינתי הירידות הן גל חולף ואנחנו אמורים לחזור לשיאים במדדים

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il