| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 3/9/13 בוקר יום שלישי 3.9.2013 יום פקיעה שבועיתמדד המעו"ף סגר אתמול על 1190...קצת מעל ובעלייה של 0.42% במחזור לא גבוה וביום מסחר מאוד מתעתע כאשר בחצי שעת המסחר האחרונה עשה המדד קפיצונת שלא ביצע יום שלם רמת ה 1196/7 ניראית קרובה מאוד כיל + חברה לישראל + בזק עמדו בצד השלילי שאר מניות המדד תמכו אותו תמיכת המניות הדואליות במדד הסתכמה ב כ 0.17% מניות הבנקים תמכו את המדד בכ 0.22% תמיכת סקטור הגז הסתכמה ב כ 0.1% לסיכום: אני מחזיק באינדיקטורים דיי אמינים שהגל הנוכחי מסוכן וצריך לצאת סייקל יורד נוסף לא משנה אם עד 1164 או עד 1170 או נמוך מיזה גל כזה צריך להיות וההתנהלות מולו תלויה בעוצמה ובנסיבות שלו כרגע יש להתרכז ברמת 1196/7 ולראות אם סוגרים מעליה או מתחתיה מדד הבנקים סגר אתמול על 1142 ומעל 1140 שהיתה לה חשיבות מסויימת המשמעות היא עוד פוש קטן שיתכן שיהיה אפילו חד יומי עדיין יש אינדיקציות שמפריעות לי הן בבנקים והן במעו"ף אבל בגדול אני רק מחכה להזדמנות לקחת את מניות הבנקים ליעדים יפים הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע בעלייה חזקה של כאחוז...בעיקר בגלל שמייקרוסופוט השתלטה על נוקייה בעיסקה של כ 7 מיליארד דולר האם להאמין לחוזים האלה ? לדעתי לא..גם זינוק היום בפתיחה בחו"ל ייראה לי חשוד מאוד מאוד ורצוי לקחת אותו בעירבון מאוד מוגבל ולקחת בחשבון שעד יום ראשון זה ארבעה ימי מסחר בלעדינו בהם עשויות להתרחש תהפוכות הדאקס עסוק במהלך מתקן לא עוצמתי נתוני מקרו יש לכל אורך ראש השנה בו לא נהיה פעילים ומדובר בנתונים חשובים כאשר השיא ביום שישי עם דו"ח התעסוקה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1184 עד 1196/7 סגירה מעל 1197 יש בה איתות חיובי קצר טווח סגירה מתחת 1184 ואף מתחת 1190 יש בה סימן אזהרה שלילי כמו שציינתי לעיל אני מחזיק באינדיקטורים שליליים - מדובר על אינדיקטורים שמעולם לא הכזיבו אותי לכן ההתייחסות לעליות האלה צריכה להיות כבדהו וחשדהו הערה: היום הוא ה 3 לחודש ספטמבר ב 9 לחודש הקונגרס יתכנס כדי לאשר או לא לאשר תקיפה בסוריה מדובר על יום שני הבא כמדומני כאשר אנחנו בעצם חוזרים למסחר רק ביום ראשון כלומר החל ממחר אין מסחר בת"א עד יום ראשון פער של ארבעה ימי מסחר ללא יכולת תגובה לנעשה הן כאן לאירועים בארץ והן מעבר לים שנה טובה לכולם יום מוצלח ורגוע יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |