TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/8/13
בוקר יום חמישי 29.8.2013 יום הפקיעה

ה S&P סיים בלילה בעליה של 0.27% לרמת 1635
האם בזה תמה הירידה ?
התשובה היא שלילית כי עוד לא ירדנו מ 1600 וצריך לרדת משם ואני מדבר על מינימום 3% ירידה מהמיקום הנוכחי לערך
אבל ברור שבטווח הקצר ה S&P יכול לעלות לאיזור 1650 ביום מסחר בודד
במידה והוא שוב יחצה את 1670 אז מאוד יתכן שירידה לרמות שציינתי תידחה וניצטרך הערכה מחודשת
ההעדפה שלי היא שירדו לאן שצריך מהר ויסגרו עניין כי אני מאמין גם ברמות גבוהות הן בוול סטריט והן בדאקס

מדד המעו"ף פתח אתמול בעליה קלה של 0.22% בהובלת הבנקים
עבר לירידה של מעל 0.7% גם בהובלת הבנקים
וסיים בעליה של 0.73% גם בהובלת הבנקים וקרוב לרמת 1164
בקיצור יום תנודתי ביותר שסימן יום היפוך מסויים עליו כתבתי במייל אתמול
בלטו בתרומתם מניות הבנקים וסקטור התקשורת
מניות הבנקים תרמו מעל למחצית העליה כ 0.38%
סקטור התקשורת תרם עוד קצת מעל 0.3%

לסיכום:
כל מה שנעשה אתמול נעשה גם בחסות הפקיעה המתקרבת
בכל אופן המדד טרח לסיים אתמול על 1164 בחזרה לנקודה שיש לה חשיבות מסויימת
לא ניתן להתעלם מרמת 1164 שממנה ירדנו שלשום
ולא ניתן להתעלם מההיפוך של אתמול
אין מספרים קדושים...כן חשובה הדרך הרבה יותר....וזה נכון מאוד במצבי מתיחות ביטחונית
לאור זאת אני שם בצד את 1164 הלא קדושה ומתייחס לדרך
כלומר מבחינתי כל נקודה היא נקודת היפוך ובפרט במצב הנוכחי בו יורדים על רקע מצב ביטחוני הזוי ולא ברור

מדד הבנקים רשם אתמול יום היפוך גם אם לא קלאסי...וכל זה על רקע דוחות הבנקים הקרבים...אני מציין כל הזמן שאני מאמין במניות הבנקים שהן אלה שיסחפו את המדד קדימה ונתתי להם יעדים שרק השמינו וגדלו
אבל ניראה את ההתנהלות היום ונחליט

טווח מסחר בבנקים להיום לא רלונטי לפני שניראה את מיקום הפקיעה

הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
חוזה S&P גם הוא לא משמעותי כרגע ונימא באיזור האפס
היום ב 15:30 נתוני מקרו משמעותיים...אולי הכי משמעותיים לשבוע הנוכחי
תביעות האבטלה השבועיות זה כרגיל
אבל במקביל יפורסם גם נתון התמ"ג וזה הנתון המרכזי שיכול להשפיע על החלטות של ברננקי וליצור לחץ או לא ...גם נתון טוב למדיי יהיה מסוכן
היום ידווחו הבנקים הגדולים פועלים ולאומי
אני מאמין בבנקים ברמות גבוהות הרבה יותר ממה שקיים כרגע בפועל
והם יצטרכו לקבל תזמון

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1164 עד 1176/7
ירידה מ 1164 וסגירה מתחתיה שוב תוביל לתנודתיות בעלת נטייה שלילית
מעל 1176/7 מחכה רמת 1184
בניגוד לפעם קודמת בה התעקשתי לא מעט שהמדד צריך לרדת ל 1190 ומתחת
היום אני לא מתעקש על שום נקודה תחתונה כי אין כזו כרגע
המשמעות היא שכל נקודה היא ברת היפוך אלא אם יש התפתחות אחרת בימים הבאים
מספיק לראות את התנועה שביצע מדד 75 אתמול...על גבול ההזויה והיא דיי מתאימה למצבי מתיחות ביטחונית

כמו שהמצב ניראה לי כרגע...השוק מתמחר תקיפה בסוריה ...אבל לא מתמחר תרחישי תקיפה על ישראל(לא עלינו) ...כי לא ניתן לתמחר דבר כזה מראש לאור תרחישים רבים מידי

הדילמה שלי היא קשה מאוד בשלב הנוכחי:
בניגוד לסייקלים יורדים אחרים בהם לא חששתי להיכנס ...היום חוסר הוודאות חוגג
עומד לו נשיא אמריקאי שלא יודע להחליט ומתלבט בלי סוף

אבל ...וזה אבל חשוב...יש לקרא את החלק העליון של הסקירה ...ה S&P צריך לרדת עוד
וגם זה שיקול

שורה תחתונה:
ניראה היכן תתרחש הפקיעה ואיך יתנהלו הדברים לאחריה
אני לא רוצה לפספס לפחות את מניות הבנקים למרות שישי מספיק "בשר" למהלך שאני בונה עליו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il