| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 19/6/13 כל סגירה היום מתחת 1228מצביעה על המשכיות בשורטבכל מקרה בסגירה כזו אין מצב ללונג למחר ועד להודעה חדשהמשעה 16:30 היום כבר לא אהיה... יראה, 19/6/13 החשש שלי הוא מתנודה שלילי הלילה בוול סטריטומצד הדאקס אפילו היוםיומיים המדד על קן האפסהיום ומחר הוא פוטנציאל תנודה כרגע הנטייה שלי שלילית למרות שיש לי אינדיקציה שהמדד יחזור ל 1238המצב רגיש ומסוכן מי שרוצה להחזיק קול 1240 מולך פוט 1220 עד... יראה, 19/6/13 מדד המעו"ף פותח חיובי ונע כרגע כפי שאני מצפה ממנומבחינתי רמות 1234 עד 1238 באם הוא יגיע אליהן היום הן רמות לשורטאלא אם כבר מכאן הוא יעבור לשלילי... יראה, 19/6/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 19.6.2013 1. וול סטריט סיימה בירוק כאשר ה S&P והנסדאק מוסיפים 0.8% הנסדאק סיים על 3482 ה S&P סיים על 1651 זו תנועה צפויה... יראה, 18/6/13 ברננקי ויום רביעי הקרובראשית ניראה את נתון המקרו היום בלילהניראה את תגובת האמריקאים לנתון ואיך יסיימו את היוםבמידה והם ייסחרו היום חיובי בלבד ובדגש על חיובי בלבדיום רביעי אתן הטיה לטובת שורט ברור לקראת נאום ברננקיבינתיים... יראה, 18/6/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 18.6.2013וול סטריט רשמה עליות וכנ"ל גם הדאקס כאשר ה S&P סוגר על 1640כמו שציינתי בסיום המסחר אתמול אין לי אימון בעליות שלו כרגע זה תקף גם לגבי הדאקס שציינתי שיחזור לשיאו... יראה, 17/6/13 עוד 10 דקות מתחיל מסחר חפיפה מול וול סטריט למשך שעהעוד 10 דקות מסחר חפיפה מול וול סטריטנכון לרגע זה סטופ מוחלט בקול 1240 מחיר 5001228 המדד כבר ראהסגירה היום מתחת 1230 לא תיחשב סגירה טובה בעיניילטווח הקצר אבל סגירה כזו מזמינה סה"כ מימוש פוטנציאלי... יראה, 17/6/13 עידכוןהאינדיקציות התוך יומיות חיוביות עדיין גלום לגבוה היומי ל 1232יחד עם זאת אני מצפה למסחר תנודתי מ 16:30 ואילך מול החפיפה מול וול סטריטהמסחר מסתיים ב 17:30 היום לא יפתיע אותי סגירה או ירידה תוך יומית... יראה, 17/6/13 שימו לבראשית המדד חלש ולא עוצמתי ביחס לדאקס ולחוזים וזה כבר אמרתיאני לא נותן אימון גדול בחוזים כרגעיש לי גם אינדיקטורים תוך יומיים מעט שלילייםההערכה שלי כרגע היא שעד לסיום המדד לא יסיים אופטימי וירד מתחת... יראה, 17/6/13 הסיבה להיחלשות המדדיאיר לפיד הודיע על הקמת ועדה שתבחן את התגמולים מצד כיל בתגובה כיל שמשקלה יחסית גבוה במדד צונחת 4%ריגולציות זה ניקראבכל אופן כרגע... יראה, 17/6/13 עידכוןהחוזים בירוק חזקהדאקס במקביל עולה 1.3% כרגעלמען האמת אני לא מקבל כל כך את התנועה בחוזים והיא לא ניראית לי אמינה כל כךהמעו"ף ניסחר עדיין מאוד בסולידיות כאשר יעד תיאורטי הוא 1238 היוםומצד שני המדד... יראה, 17/6/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 17.6.20131. המדדים בחו"ל חסרי כיוון היום והדברים אמורים בפרט לגבי וול סטריטאין טריגרים לירידה וגם נתוני המקרו לא מספקים אותם2. השבוע יהיה מעט צפוף מבחינת המקרו שיתרכז בימים שני עד... יראה, 16/6/13 למחרבאופן כללי התחושה שלי היא לא טובהתנועת המדד כלפי מעלה לא ניראית לי ולא משנה שהמדד עולה ואולי יעלה מחרממה שאני מתרשם כרגע מדובר על הרמה להנחתה במדדזה לא אומר לעלות על שורט היום אני מעדיף להתנהל זהיר... יראה, 16/6/13 ההערכה שלי היתה ששורט יתפתח מחר ולא היוםהיו אינדיקציות תוך יומיות שהגלום יפרוץ 1228 והן עדיין קיימותסה"כ 1228 זו הרמה העליונה שציינתי בסקירת הבוקרבפועל שעות המדד לא הצליח להתרומם וכעת הוא גם נחלשאני מעריך שהמדד לא ירד מ 1223 היוםומחר... יראה, 16/6/13 עידכון לסמס האחרוןהאינדיקציה היא חיובית במידה ונעלה מעל 1228 קול 1240 יתקרב למחיר 700סביב מחיר 500 לעלות על קול 1240 תחת סטופ 440יש גם אינדיקציות שליליות אבל הן לא יתפסו היום... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |