| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 19/6/13 בוקר יום רביעי 19.6.2013 1. וול סטריט סיימה בירוק כאשר ה S&P והנסדאק מוסיפים 0.8% הנסדאק סיים על 3482 ה S&P סיים על 1651 זו תנועה צפויה ואין בה שום הפתעה ולהערכתי הנסדאק לא יחצה את 2500 לפני שיבצע מהלך יורד ה S&P במקביל לא יחצה 1670 לפני מהלך יורד זו כרגע ההערכה שלי וכמובן שלומר אותה זה סיכון אבל לאור נאום ברננקי הצפוי היום בלילה ...אין לי כל כוונה לנחש מה הוא הולך לומר אלא רק לנסות לצפות את המהלך הבא מצד וול סטריט על פי ההתנהלות שלה מדד המחירים לצרכן האמריקאי שפורסם אתמול לא יצר הפתעה ועמד בצפי 2. כולם עסוקים בשאלה מה הולך ברננקי לומר היום בלילה אני לא מצפה לדרמות בנאום הזה בדמות הכרזה כלשהי על צימצום תוכנית הרכישות ...אבל מה שכן ...לומר דברים מעורפלים בסיגנון אם ואם יהיה ככה וככה זה לבטח יהיה ...בכל אופן מן הסתם תהיה עצבנות ונסיונות להסיק מסקנות אבל גם שליליות במדדים הלילה בוול סטריט כתוצאה מהנאום אמורה להיות זמנית כלומר שום מגמה חדשה אלא תיקון למהלך היורד האחרון 3. אצלנו מדד המעו"ף סיים אתמול על האפס במחזור מסחר נמוך מהממוצע ואני מדבר על הממוצע שהיה לפני תוספת השעה של אסתר לבנון שליש מהמחזור לערך התרכז בשתי מניות מדד בזק וכיל בינתיים לאחר יומיים מסחר זה מתברר כצעד מיותר למלחמה במחזור הנמוך מדד המעו"ף ניסגר אתמול על האפס 1228.22 לא סגירה אופטימית במיוחד לא היתה שום אחידות במדד מצד המנועים הכבדים שבו טבע ופריגו משכו מעט למעלה כיל וחברה לישראל משכו למטה אפילו מניות הבנקים בתוך מדד הבנקים עצמו הפגינו חוסר אחידות כאשר פועלים ולאומי מבטלות אחת את ההשפעה של השניה בזק שפתחה טוב ועלתה יפה סיימה את היום שלה שלילי לסיכום: יום שני ברצף שהמדד סוגר על האפס למרות זאת הסיכוי שהמדד ישיג את רמות 1232 עד 1234 אפילו היום הוא סביר אני לא אופטימי בנוגע לפריצה קדימה של 1240 בסייקל הנוכחי כלומר אני מצפה שהמדד גם אם ינסה היום בפתיחה להתרומם הוא יבצע נסיגה סה"כ ההערכה שלי שהשנה ניראה ראלי במדד היא עדיין בתוקף מדד הבנקים סגר אתמול על 1180 במחזור זעום מאוד על פניו 1194 היא בהישג יד אבל אני בספק אם המדד יצליח לבצע את זה היום אני בספק אם הוא יצליח לראות היום אפילו 1190 טווח מסחר להיום במדד הבנקים: 1175 עד 1190 חריגה מהטווח הזה אפילו תוך יומי לא ניראית לי להיום הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של 0.2% חוזה S&P ניסחר חיובי סביב 0.2% הדאקס באופן כללי חותר לשיאו 8500 לערך האם זה יקרה בסייקל העולה הנוכחי שלו ? קשה לומר בשלב זה אבל מה שכן גם אם הוא ישיג ישירות את השיא בסייקל הזה הוא ירד חזרה כרגע לא ניראה לי שהוא ישיג ישירות וזה כשלעצמו נורית אזהרה לטווח קצר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1226 עד 1232 חריגה מהרמות האלו יש בה אמירה חיובית או שלילית בהתאמה ראשית עדיף לראות את הפתיחה במידה והפתיחה עצמה במדד חיבית מעל 1230 והתקדמות עלפי 1232 ומעלה תיחשב מבחינתי זמנית תוך יומית בלבד מבחינתי כל ירידה במדדים שעליה אני מדבר ובאם תתרחש היא גל יורד זמני נקודתי אני מצפה עדיין מת"א לייצר ראלי השנה כפי שדיברתי בסקירות קודמות יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |