TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

למחר

יראה, 16/6/13

באופן כללי

התחושה שלי היא לא טובה

תנועת המדד כלפי מעלה לא ניראית לי ולא משנה שהמדד עולה ואולי יעלה מחר

ממה שאני מתרשם כרגע מדובר על הרמה להנחתה במדד

זה לא אומר לעלות על שורט היום

אני מעדיף להתנהל זהיר ולקבל החלטות מחר...אני רוצה לקבל חיזוק נוסף להערכה הזו

יעד גג במדד הוא 1240 מבחינתי כרגע


בהתאם להתנהלות התוך יומית מחר ואולי ביום שלישי נוכל לדעת באם פני המדד לחציית 1240 או לנפילה

וחציית 1228 תאשר את יעד 1240 עד 1238

אני מקווה שאם אני צודק והמדד בונה תנועה יורדת הוא יעשה את זה בצורה מסודרת ולא

באמצעות פתיחות משוגעות בבקרים


מחר ברוב הסיכויים יום מסחר מעורב לפנינו


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il