TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/6/13
בוקר יום שלישי 18.6.2013

וול סטריט רשמה עליות וכנ"ל גם הדאקס כאשר ה S&P סוגר על 1640
כמו שציינתי בסיום המסחר אתמול אין לי אימון בעליות שלו כרגע
זה תקף גם לגבי הדאקס שציינתי שיחזור לשיאו 8500
אני מעדיף לעדכן בעניין הזה בצורה ברורה יותר מחר בבוקר ולא היום
היום יפורסם מדד המחריים לצרכן האמריקאי
מחר ינאם ברננקי וסביב זה יתנהלו ההחלטות במדדים
אבל גם הנתון של הערב חשוב ב 15:30


מדד המעו"ף סגר אתמול על 1228.98 פסימי מעט אבל משאיר תמונה פתוחה עדיין
המסחר אתנול לראשונה ניסגר בשעה 17:30 לאחר תוספת שעה
אסתר לבנון הוסיפה שעה על מנת להילחם במחזורים
מחזור המסחר אתמול היה גבוה ב בערך בין 150 ל 200 מיליון מעל לממוצע שלו
אם אני מנטרל את המחזור שנירשם בכיל וחברה לישראל עקב שישנסקי 2
אנחנו מקבלים כמעט מחזור ממוצע...כלומר כל עניין תוספת השעה הוא שיטה קלוקלת
לדעתי זה לא יעזור ולא ככה נילחמים במחזור
אבל יקח זמן להודות בטעות ולהחזיר את המסחר לנורמליות שלו כי ככה זה אצלנו
אתמול כיל וחברה לישראל הכבידו על המדד בשיעור של 0.63%
לכאורה אפשר לומר שאם הן לא היו מכבידות היינו עולים יפה
יש לציין שעד לרגע ההודעה דיי דישדשנו וסיימנו מעט שלילי כך שקשה ללתות בהן את הסיבה לאי עליה ומדד המעו"ף "יודע" מה הוא עושה בד"כ ולמה הוא כן או לא מזנק
בזק לבדה תרמה אתמול למדד כ 0.35% והיתה הגורם המאזן והכי משפיע לחיוב

לסיכום:
יעד כללי לטווח קצר נותר 1234 עד 1238
אני רואה את היום הנוכחי כיום מפתח לטווח הקצר גם בגלל התמונה במדד המעו"ף עצמו
וגם בגלל נאום ברננקי בלילה ותמונת מדדי וול סטריט
כמו שכתבתי אתמול אני לא "קונה" את העליה בדאקס ובוול סטריט שנירשמה אתמול
לא רואה בזה מגמה חדשה וארחיב מחר באם יהיה צורך

מדד הבנקים הוסיף אתמול 0.72% בעיקר בתמיכת פועלים
לאומי סיימה שלילי ואין איחוד כוחות בתוך המדד עצמו
אני חושש שרק ההתנהלות הזו מצד מדד הבנקים מעוררת חשד לטווח קצר בפני עצמה

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1177 עד 1185
ירידה מתחת 1175 היא בגדר תפנית שלילית ...תלוי גם אם תפנית כזו מגיעה לאחר התנהלות חיובית של המדד שאז זה חמור יותר לטווח קצר

הבוקר הארבירטאז חיובי כ 0.1%
חוזה S&P חיובי מינורי כ 0.15%
תקציב המדינה אושר בקריאה ראשונה בלילה
הלילה הכל סובב סביב נאום ברננקי
השאלה אם הוא יודיע או לא יודיע על המשך תוכנית רכישות האג"ח?
לדעתי זו לא השאלה בכלל...הסיכוי שוא יודיע הודעה כזו שואף לאפס
הסיכוי שהוא ידבר מסביב לנושא סחור סחור באם ואם ואם ויתן הערכות זמן מכל מיני סוגים היא אפשרות הרבה יותר סבירה
ואז זה כבר נתון לפרשנויות והשוק האמריקאי יעשה מה שבא לו באותו הרגע
להערכתי יהיה לחץ סביב זמן ההודעה ומרבית היום אני מעריך דשדוש עד לנאום
יש לציין שה VIX עצבני ומבולבל וזה ניכר גם מההתנהלות שלו בלילה האחרון
זה צפוי להמשיך כך גם בלילה הקרוב אבל לדעתי הוא לא סימן רמת שיא שנתית
ואני חושד שסייקל יורד בחו"ל גם בדאקס עוד לא נירגע

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1234 עד 1225
אני מצפה ליום מעט תנודתי כאשר מעברים מאדום לירוק וליפך לא יפתיעו אותי
יחד עם זאת החשש שלי הוא מסיומת שלילית
אני חושב שהמדד לא ערוך לפריצה קדימה עדיין
זה ניכר במניות הבנקים
וזה ניכר במנועי המדד כיל וחברה לישראל
וזה ניכר גם ממניית פריגו בה אני לא נותן אימון כרגע לטווח קצר

כרגע יש אינדיקציות חיוביות ל 1230 ול 1232
מעבר לירוק לא יפתיע אותי ...מה שחשוב זה הסיומת
אפשר לראות לפי מה שרשמתי לעיל שאין לי הרבה אמונה שהמדד יפרוץ קדימה את 1240 בסייקל הנוכחי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il