| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 11/12/13 סקירת בוקרניכתבה סקירה אבל נימחקה בעיקבות נפילת חשמל אזוריתלא לגעת בלונג בכללכמו שאמרתי אתמול אני חושד ב 1340אני תוך 20 דקות אחזור אליכם ארחי שאתאפס על... יראה, 10/12/13 אני מתבונן וזה מדהים גם אותיתראו את כוח האינדיקציותכתבתי לכם שעד לסיום המדד יחזור ל 1354הוא עשה את זה בגדולאבל תזכרו בראש ישנה אינדיקציה שלילית חריפה ל 1340ניתראה... יראה, 10/12/13 אני מעריך שעד לסיום המסחרהמדד איכשהו יתן פוש למעלה ל 1354אבל זה לא משנה את התמונה הכללית... יראה, 10/12/13 עידכון כלליהיעדים הכלליים למעו"ף שנתתי - ידועיםאני מאמין ברמות 1500 1600 וזה לא מעט דרךיחד עם זאת צריך להיות ערים גם לטווח הקצראם המדד לא יבלם באיזור 1348 הוא ילך ל 1320 אם לא פחות מיזהקודם נקשיב מה יש... יראה, 10/12/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 10/12/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 10.12.2013ה S&P הוסיף בלילה תוספת מינורית של 0.18% וסגר על 1808ברקע אין נותני מקרו ומה שמרכז כרגע עניין זה רק צימצום תוכנית הרכישות ושומעים נאומים של בכירים בפד סביב הערכות לעניין... יראה, 9/12/13 למחראני הולך רק לפי הספוט (כלומר מהיום למחר)למרות שיש אינדיקציות חיוביות בגלוםלמרות שוול סטריט עולהאני מעדיף גדר ולהחליט מחרהספוט לא ניראה לי הולך לסגור מעל... יראה, 9/12/13 אני עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 9/12/13 הערכה כלליתבגדול...אני מתחיל לפזול לשורט ינוארעדיין המדד כאן בזמן הקרוב יתזז רוחבית אני מעריךקצת למעלה קצת למטההעיין פוזלת באופן כללי אולי לשורט מגמה לינואראני אעדכן בעניין... יראה, 9/12/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 9.12.2013מעלה שוב את הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריטומוסיף מספר מילים...אני לא נימצא בנקודת זמן בה יש לי תחושת נוחות כללית מהמדדים כלומר בראש יושבת לי הנקודה שחודש ינואר הוא הבעייתי... יראה, 8/12/13 לקראת מחרלדעתי גדרואני מוסיף שני דברים:1. טעות שלי אישית שלא חברתי בבוקר לשורט תוך יומי על בסיס ההערכה שנתתי לכם2. המדד הגלום שעומד כרגע על 1370 יחזור ל 1375 וזה דבר טוב בעיקרון אבל אני מניח שכבר מחר הוא... יראה, 8/12/13 שוב יש מצב למהלך עולה קל אולי לגבוה יומיאני נגד לקיחת המהלךלדעתי גדר אני אעריך מצב בסוף יום לקראת... יראה, 8/12/13 הערכת סקירת הבוקר היתה מדוייקתכולל ההוראה למכור כל קול בפתיחהאני אשמח להפתעה טובה ולסיומת מעל 1378 היוםאבל אני מעט סקפטי...אני חושד וחושש שהמדד ירד לרמת 1365 מן סוג של זיגזג...אבל זה לא הולך לקרות היום...היום המדד יסיים חיובי בכל... יראה, 8/12/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 8.12.2013טוב ולא טוב איו לי הגדרה אחרת להגדיר את המצב בארה"ב שכמובן ישפיע גם עלינוטוב מאוד שארה"ב מציגה שיפור משמעותי בכלכלה ובתעסוקהראינו את זה השבוע עם סקר ה ADP ראינו את... יראה, 5/12/13 סגירה בספוט היא רק ב 17:25אבל למרות זאת מסתמנת כבר עכשיו סגירה טובהסגירה כזו אומרת...שאין טעם לצאת בחשיפה לשורטואני לא רוצה להכשיל ולומר לונג בסופ"ש... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |