| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/12/13 בוקר יום ראשון 8.12.2013טוב ולא טוב איו לי הגדרה אחרת להגדיר את המצב בארה"ב שכמובן ישפיע גם עלינו טוב מאוד שארה"ב מציגה שיפור משמעותי בכלכלה ובתעסוקה ראינו את זה השבוע עם סקר ה ADP ראינו את זה עם התמ"ג ביום חמישי ועם תביעות האבטלה השבועיות שירדו לשפל חדש והשיא הגיע ביום שישי עם תוספת משרות במשק האמריקאי מעל לצפי ועם אבטלה שירה לרמה של 7% בלבד אז מה רע? הכל ניראה סבבה...עובדה...האמריקאים עלו ביום שישי לא רע לאחר הנתונים כאשר ביום חמישי עד סיום המסחר הורגש פחד יום שישי דוקא לאחר הנתונים הם עלו כאשר לכאורה אלו נתונים לא טובים לשווקים בטווח הקצר מחשש שההנקה של ברננקי תתחיל להידלדל בחנתי את ההתנהגות של המדדים האמריקאיים מכל אספקט ההגדרה שלי לתגובה של המדדים שם ושל המשקיעים ביום שישי היא כסוג של ריפלקס יש נתונים טובים בתעסוקה ולכלכלה? יש !! עולים ... זה רצוי ומתקבל בשימחה...אחר כך נחשוב... אני לא מתלהב מהעלייה של יום שישי אבל מקבל אותה בהבנה ויודע שהבעיות בדרך לטווח הקצר ה VIX נפל כ 9% וזה טוב...אבל ברור לי שהוא כבר יזנק חזרה בכל אופן - בינתיים הדברים בסדר ואני לא מצביע על משהו מיידי אני רק אומר שההערכה שלי שעד ינואר ניראה קצת סערה במקומה עומדת ומקבלת חיזוקים ב 17 לחודש אם אינני טועה ייתכנס הפד לישיבה בה הוא ידון בראשות ברננקי (עדיין) במצב ובאפשרות לקיצוץ בתוכנית הרכישות כבר בדצמבר אני מאוד רוצה שההערכה שלי שזה יקרה בינואר דוקא ...תתברר כנכונה כלומר שברננקי יודיע שהוא רוצה חיזוק נוסף משוק התעסוקה עם נתונים טובים בחודש נוסף אבל הכל אפשרי שורה תחתונה: צריך לקבל בשימחה דוקא את נתוני יום שישי נתונים טובים הם טובים ולא משנה מה טוב בטווח הקצר למדדים עדיף שהכלכלה האמריקאית תנשום בכוחות עצמה ללא צינורות כי זה מה שהיא עושה כבר חמש שנים אז מי ששמח מנתונים רעים והמשך הזנה בצינורות יוצא שוטה להיפך - אני חושב שנתונים רעים ביום שישי היו גוררים תגובה רפלקסיבית שלילית כאשר נתוני פרווה היום מתקבלים באדישות כמשקיע - אני מעדיף נתונים טובים ככל האפשר עם כל מה שמתלווה לזה בתגובת המדדים שאמורה בכל מקרה להיות מוגבלת האלטרנטיבה פשוט גרועה הרבה יותר ואחרי כל מה שרשמתי בתגובה למסחר סופ"ש לעיל אני מצרף את הדברים שכבר כתבתי לכם שבוע שעבר: למרות כל הפחד - היום ה S&P עומד קרוב ל 1800 הנסדאק עומד על 4060 אני מרשה לעצמי לומר שיעד כללי לשני המדדים האלה הוא כדלהלן: הנסדאק : יעד מוערך 4400 (משהו כמו 8 עד 9 אחוז) ה S&P : יעד מוערך 1900 ועד 2000 או 2100 איך זה יקרה ? כלומר באיזו דרך ? קשה לומר כי המצב הכללי הוא סבוך לכן גם לוח זמנים מדוייק קשה לנקוב אבל אלו יעדים הגיוניים וסבירים שיש להם על מה לסמוך והשאר תלוי בצימצום תוכנית הרכישות + פתרון יציב לתקרת החוב + תגובת המשקיעים לכל מצב אלו דברים שבריבעון הראשון של 2014 יצטרכו להתמודד איתם מדד המעו"ף סיים ביום חמישי קצת מעל 1368 ו 0.32% ירוק למרות החשש מנתוני סוף שבוע מדד המעו"ף קרא נכון את התמונה בסך הכל מניות הבנקים תרמו כ 0.1% למדד המניות הדואליות תרמו תרומה שולית לא משמעותית סקטור הגז היה נייטראלי אלביט מערכות לבדה תרמה כמו מניות הבנקים כ 0.1% לסיכום: כפי שאמרתי ביום חמישי ת"א תנבא לנו את סופ"ש וזה אכן קרה בפועל המדד סיים אופטימי ורמז על סגירת יום שישי בחו"ל אבל כמו שאמרתי לעיל זה לא מבריק וגם בת"א זה לא מבריק במיוחד אומנם השיא החודשי ואף 1400 ניראים בהישג יד אבל מציע לתת למדד לדבר היום ומחר לפני שמעריכים אותו כשוורי שוב סה"כ המדד לדעתי בדרכו לרמות 1500/600 אבל בדרך יהיו סלטות וגלים תנודתיים מדד הבנקים נע בין 1310 ל 1360 בימים רביעי חמישי הוא לכאורה סיים את המומנטום השלילי שלו כאשר היעד שלו הוא 1400 אבל אני מסייג ...יש לתת לפחות עד אמרצע השבוע למדד להחליט על דרכו בטווח הקצר אני מעט חושד בתנועה של חו"ל בסוף השבוע הזה מדד 75 סגר יום חמישי על האפס אבל מעט אופטימי המדד עומד על 860 לערך בשפל של חודש היום יתכן שהוא יקבל גחיפה משמעותית מגיוון במידה וגיוון תעשה מה שאני חושב שתעשה אז המדד יקבל רק ממנה פוש של כ 0.7% הבוקר הארבירטאז חיובי לא משמעותי כ 0.06% אין מסחר בחו"ל ולכן אנחנו לבד בעצם ביום ראשון אופייני מחר יפורסם מדד המחירים לצרכן בסין השבוע אין נתוני מקרו מרובים מארה"ב הנתון המרכזי יהיה המכירות הקימעונאיות ביום חמישי ותביעות האבטלה השבועיות סה"כ עד ל 17 לחודש תהיהי דריכות לקראת החלטת הפד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1364/5 עד 1377/8 קצת קשה לומר איך בדיוק תהיה הפתיחה ...אבל אני נוטה לומר שהיא לא תהיה דרמתית במיוחד...מפריעה לי הסגירה בגלום ביום חמישי לא סגירה מי יודע מה טובה בגלום לעומת הסגירה בספוט בכל אופן הפתיחה אמורה להיות חיובית עד 1377/8 ויתכן מאוד שהסגירה עצמה תהיה נמוכה מאיזור הפתיחה כלומר עד לסיום יכול להיות שהמדד ייחלש...זה תלוי כמובן כיצד יפתחו כלומר ככל שהפתיחה תהיה עוצמתית יותר על 1377/8 נניח אז הסגירה לדעת כבר תהיה נמוכה ממנה מי שמחזיק קולים מיום חמישי בן אם בעיקבות ההערכה ששלחתי ובין אם לאו לדעתי שיממש אותם בפתיחה וימתין שבוע טוב יום רגוע ומוצ לח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |