| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/12/13 בוקר יום שני 9.12.2013מעלה שוב את הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט ומוסיף מספר מילים... אני לא נימצא בנקודת זמן בה יש לי תחושת נוחות כללית מהמדדים כלומר בראש יושבת לי הנקודה שחודש ינואר הוא הבעייתי ואולי מרבית הריבעון הראשון בכלל אבל יש לי מעט חשש גם מהחודש הנוכחי תמונת המצב המצטיירת לי מהמדדים בחו"ל מעט חשודה לי לטווח הקצר כפי שאפשר לראות קיימים יעדים יפים אותם אני מציין הן במעו"ף והן בוול סטריט ויש לקרא את הסקירות מילה במילה אבל מצד שני יש להיות ערים לעובדה שבטווח הקצר גם מימוש עלול לצאת והוא אף פעם לא דבר נעים גם אם לוקחים בחשבון שאחר כך באה תנועה אגרסיבית למעלה אלה הדברים שרשמתי אתמול לגבי וול סטריט: טוב ולא טוב איו לי הגדרה אחרת להגדיר את המצב בארה"ב שכמובן ישפיע גם עלינו טוב מאוד שארה"ב מציגה שיפור משמעותי בכלכלה ובתעסוקה ראינו את זה השבוע עם סקר ה ADP ראינו את זה עם התמ"ג ביום חמישי ועם תביעות האבטלה השבועיות שירדו לשפל חדש והשיא הגיע ביום שישי עם תוספת משרות במשק האמריקאי מעל לצפי ועם אבטלה שירה לרמה של 7% בלבד אז מה רע? הכל ניראה סבבה...עובדה...האמריקאים עלו ביום שישי לא רע לאחר הנתונים כאשר ביום חמישי עד סיום המסחר הורגש פחד יום שישי דוקא לאחר הנתונים הם עלו כאשר לכאורה אלו נתונים לא טובים לשווקים בטווח הקצר מחשש שההנקה של ברננקי תתחיל להידלדל בחנתי את ההתנהגות של המדדים האמריקאיים מכל אספקט ההגדרה שלי לתגובה של המדדים שם ושל המשקיעים ביום שישי היא כסוג של ריפלקס יש נתונים טובים בתעסוקה ולכלכלה? יש !! עולים ... זה רצוי ומתקבל בשימחה...אחר כך נחשוב... אני לא מתלהב מהעלייה של יום שישי אבל מקבל אותה בהבנה ויודע שהבעיות בדרך לטווח הקצר ה VIX נפל כ 9% וזה טוב...אבל ברור לי שהוא כבר יזנק חזרה בכל אופן - בינתיים הדברים בסדר ואני לא מצביע על משהו מיידי אני רק אומר שההערכה שלי שעד ינואר ניראה קצת סערה במקומה עומדת ומקבלת חיזוקים ב 17 לחודש אם אינני טועה ייתכנס הפד לישיבה בה הוא ידון בראשות ברננקי (עדיין) במצב ובאפשרות לקיצוץ בתוכנית הרכישות כבר בדצמבר אני מאוד רוצה שההערכה שלי שזה יקרה בינואר דוקא ...תתברר כנכונה כלומר שברננקי יודיע שהוא רוצה חיזוק נוסף משוק התעסוקה עם נתונים טובים בחודש נוסף אבל הכל אפשרי שורה תחתונה: צריך לקבל בשימחה דוקא את נתוני יום שישי נתונים טובים הם טובים ולא משנה מה טוב בטווח הקצר למדדים עדיף שהכלכלה האמריקאית תנשום בכוחות עצמה ללא צינורות כי זה מה שהיא עושה כבר חמש שנים אז מי ששמח מנתונים רעים והמשך הזנה בצינורות יוצא שוטה להיפך - אני חושב שנתונים רעים ביום שישי היו גוררים תגובה רפלקסיבית שלילית כאשר נתוני פרווה היום מתקבלים באדישות כמשקיע - אני מעדיף נתונים טובים ככל האפשר עם כל מה שמתלווה לזה בתגובת המדדים שאמורה בכל מקרה להיות מוגבלת האלטרנטיבה פשוט גרועה הרבה יותר ואחרי כל מה שרשמתי בתגובה למסחר סופ"ש לעיל אני מצרף את הדברים שכבר כתבתי לכם שבוע שעבר: למרות כל הפחד - היום ה S&P עומד קרוב ל 1800 הנסדאק עומד על 4060 אני מרשה לעצמי לומר שיעד כללי לשני המדדים האלה הוא כדלהלן: הנסדאק : יעד מוערך 4400 (משהו כמו 8 עד 9 אחוז) ה S&P : יעד מוערך 1900 ועד 2000 או 2100 איך זה יקרה ? כלומר באיזו דרך ? קשה לומר כי המצב הכללי הוא סבוך לכן גם לוח זמנים מדוייק קשה לנקוב אבל אלו יעדים הגיוניים וסבירים שיש להם על מה לסמוך והשאר תלוי בצימצום תוכנית הרכישות + פתרון יציב לתקרת החוב + תגובת המשקיעים לכל מצב אלו דברים שבריבעון הראשון של 2014 יצטרכו להתמודד איתם מדד המעו"ף הוסיף אתמול בסיכומו של יום 0.21% בלבד זה לאחר פתיחה בשיא ההערכה שהערכתי 1377/8 אבל סגירה נמוכה מיזה 1371 גם זה ציינתי בסקירה של אתמול כתרחיש הכי סביר מניות הבנקים תמכו את המדד קלות בשיעור של כ 0.1% המניות הדואליות תמכו את המדד בשיעור של כ 0.1% בעיקר בתמיכת אופקו אלביט מערכות לבדה תרמה למדד עוד 0.1% מצד שני סקטור הגז רשם הכבדה משמעותית של כ 0.3% לסיכום: הסגירה אתמול משאירה את התמונה פתוחה במדד השאלה היא האם המדד הולך לתקוף את 1400 או לבצע מימוש גם אם לא מיידית החשד שלי הוא שהמדד ילך רוחבית ובהדרגה יזלוג בתקופה הקרובה לקראת מימוש חסר גרוש לשקל כדי לקבל את התמונה המלאה אבל בכל מקרה גם במימוש אני מעריך שהמדד יבצע את המשך הלונג ונקבל רמות גבוהות במעו"ף עד 1600 כאשר יש לי רמזים גם ממדד 100 שאותו אסקור באחת הסקירות הקרובות הבוקר הארבירטאז לא רלונטי חוזה S&P ירוק כ 0.12% כרגע בעצם מן המשך לסגירה של יום חמישי הדאקס צפוי להיות ירוק לפחות בחלק מהיום אני רוצה לראות כיצד יסתיים היום הזה בוול סטריט בעיקרון החשד שלי הוא שהמדד ייסחרו בירוק אבל יהיה מעבר כלשהו לאדום ואולי סגירה פסימית אני עדיין לא מספיק בטוח שזה יקרה כבר הלילה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1365 עד 1377/8 אני מעריך שהפתיחה אולי תהיהי חיובית קלה ביותר לא משמעותית בהמשך זה דיי אפרי שהמדד יתחיל לזלוג מטה לכיוון 1365 כלומר כרגע אני מסתכל מאוד על המשכיות ישירה בלונג הקיים בכבדהו וחשדהו הרמה המשמעותית למטה קיימת באיזור 1348 ו 1344 סגירה מתחת 1344/5 היא כבר משמעותית לטווח הקצר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |