TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/12/13
בוקר יום שלישי 10.12.2013

ה S&P הוסיף בלילה תוספת מינורית של 0.18% וסגר על 1808
ברקע אין נותני מקרו ומה שמרכז כרגע עניין זה רק צימצום תוכנית הרכישות ושומעים נאומים של בכירים בפד סביב הערכות לעניין הזה...כן כבר בדצמבר או לא
את התשובה נקבל שבוע הבא בועידה הבאה של הפד
מה שמעניין זה שה VIX דוקא נחלש בלילה
אבל מצד שני אני דיי מוטרד ממנו כי אני יודע שהוא אמור לזנק
אני רק רוצה לראות האם זה יהיה על רקע הועידה שבוע הבא
בינתיים העליות של אתמול היו מגומגמות

מדד המעו"ף הולך נגד הזרם שוב
אתמול איבד המדד 0.55% וסגר על הנמוך היומי 1363.5 במחזור סביר
מה שמעניין הוא שזה לא היה בהובלת הבנקים
המניות הדואליות משכו למטה כמעט רבע אחוז כ 0.25%
סקטור הגז משך למטה בשיעור של כ 0.12%
סקטור התקשורת בראשות בזק משך למטה בשיעור של כ 0.18%
כיל וח"ל משכו למטה עוד כ 0.12%
כנגד כל זה עמדו מניות הבנקים בתמיכה לא מספקת

לסיכום:
נדיר לראות את המדד יורד בצורה כזו כנגד המגמה במדד הבנקים
כלומר זה יכול להתרחש בפתיחות מסחר בגלל המניות הדואליות בעיקר
אבל כשזה קורה באמצע /סוף יום וקובע את הסיום במדד ...זה בהחלט נדיר
כרגע המדד על 1355 והרמות המשמעותיות נימצאות ב 1348 ו 1344
וגם זה לטווח הקצר בלבד כי בגדול יש מספיק סימנים שהעליות ימשכו כפי שכתבתי ביעדים למדד בסקירות האלה

מדד 75 - יש לציין שסגר חיובי אתמול כנגד הסגירה במעו"ף
גם זו נקודה מעט נדירה בסוג כזה של סגירה כמו שהיתה אתמול במעו"ף

הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בעיקר בזכות אופקו
אופקו לבדה אמורה לתרום למדד כ 0.2%
השאלה היא מה יעשו יתר המניות
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי לא משמעותי על קו האפס
הדאקס סגר אתמול מאוד פרווה עם נטייה שלילית קלה אפילו
היום אין נתוני מקרו
אבל הנגיד האירופי דארגי צפוי לנאום בשעה 14:00 וזה אמור לרכז עניין
כפי שכבר אמרתי כאן לא אחת...יתכון ומאירופה תצא איזו תוכנית להנזלת הבנקים או משהו דומה וזה יכול לתת טריגר חיובי לשווקים

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1348 עד 1367
הסגירה אתמול במדד היתה צורמת גם לי למרות שמראש נקבתי ברמת 1365 כמצריכה ביקור...הסגירה הזו צרמה והפתיעה בעיתוי שלה
המדד נע כנגד הבנקים וכנגד וול סטריט
האם הוא לוקח פור קדימה ? אני לא יכול לומר וצריך סימנים נוספים
מה שחשוב כרגע זה רמת 1344 ועל זה נעדכן
אין עדיין סימן מיידי לירידה בוול סטריט
אבל ככל שניתקרב ליום רביעי הבא הלחץ כניראה יגדל
היום הפתיחה בהחלט עשויה להיות חיובית אבל לא מעל 1370
משם צריך לבחון אבל בעיקרון אני נוטה להעריך שהמדד ייחלש
ויש לציין שיש אינדיקציות חיוביות

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il