| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 27/2/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 27.2.20131. מכירות הבתים החדשים הציגו קריאה טובה ותמכו ביום ירוק בוול סטריטברננקי דיבר והוריד את מפלס החששות שלכאורה יופסק ה QE ...זה כאילו היה הטריגרלתחילת המימוש ...אתמול הוא ציין... יראה, 26/2/13 אני לעולם לא אעלה על לונג עם אינדיקציות שליליותאני רואה את הזינוק בגלום אבל קשה לי לתת בו אימוןיש לשחרר שורט מי שמחזיק בו עד שניראה התפתחות שליליתהבנקים חזקים ומושכים מעלה לא להחזיק שורט בכוח...המדד עוד ירד ל 1180 וכל מה שצריך זה לתפוס אותו בזמן... יראה, 26/2/13 עידכון קטן לסמס האחרוןיש אינדיקציה חלשה ולא עוצמתית בגלום לירידה ל 1209 או 1210... יראה, 26/2/13 אינדיקציית המחיר לפוט 1210 מאתמול התקיימהשימו לב המדד פותח על 1210 ומעט נמוך מיזהמכאן אנחנו על הגבול וההתנהלות חייבת להיות זהירה הן ברמה היומית והן ברמה התוך יומיתאבל אני מניח שדיי מהר אוכל לתת לכם הערכה האם אנחנו צועדים ישירות ל... יראה, 26/2/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 26.2.20131. שני גורמים עומדים כרגע במוקד המסחר בעולם:1. הבחירות באיטליה2. הקיצוצים בארה"ב שאמורים להיכנס לתוקף ב 1 למרץ לדעתי הבחירות באיטליה שלא היה ברור מי ניצח בהן הן סתם תירוץ... יראה, 25/2/13 עדיין לא לנגוע בלונגאינדיקציה שלילית ל... יראה, 25/2/13 יום גרוע למסחררק מהסתכלות על הגלום אני אומר לכם את זה...לפי צורת ההתנהגות שלוכל מה שכתבתי לכם בבוקר לגבי פוט 1210 נובע רק מאינדיקציית מחיר אצליהסטופ של פוט 1210 הוא 1280... יראה, 25/2/13 לא לגעת בלונגיש אינדיקציה שלילית ולא משנה אם היא... יראה, 25/2/13 אני רואה את הפריצונת במדדזה פחות או יותר מה שכתבתי לכם שיקרה במיילבשלב זה אני לא עולה על הלונג ואין לי אימון בואם יהיה שינוי... יראה, 25/2/13 אין תנודה משמעותית בגלוםיש לי שתי אינדיקציות האחת שאמורה להיות פריצונת קלה כלפי מעלה בגלום גם היא לא משמעותית ואני מעריך ל 1224 או 1223השניה היא אינדיקציית המחיר שציינתי לפוט 1210מי שסוחר את אינדיקציית המחיר אז סטופ 1280... יראה, 25/2/13 בנוגע לפוט 1210מחירו יכול לרדת עד 1140 אפילו לפני שיטפס חזרהכרגע הסטופ אמור להיות 1280מחירו כרגע 1400 לערךאני מציין את זה כאן במייל ולא בסמס כי מדובר בהסתמכות על תורת מחירים שלי בלבד וכנגד פתיחה חיובית... יראה, 25/2/13 המדד פתח חיובי על 1221נטו הערכה להיום המדד אמור לסגור חיובי כפי הטווח של סקירת הבוקרמה שקצת מטריד אותי זה חשד שפוט 1210 אמור לראות מחיר 1600אני לא יודע אם היום או בהמשך ...לכן צריך להתנהל מולו בטריגר כניסה תוך... יראה, 25/2/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 25.2.2013 פורים שמח1. וול סטריט ואירופה סגרו את השבוע בנימה חיובית ה VIX נירגע ...אבל ...זו רגיעה זמנית לטווח הקצר ולהערכתי והוא ישוב לעשות רעש2. המימוש בוול סטריט התחיל ביום רביעי... יראה, 21/2/13 רצף של נתוני מקרו בפתח... יראה, 21/2/13 ברמת המגמהאני מאמין בעליה הדרגתית חזרה של מדד המעו"ף ל 1240ברמה התוך יומית יש כרגע אינדיקציה שלילית קלה אבל בגדול הבנקים אמורים להתעופף חזרה מעלה רק לא סגור אם זה יתחיל היוםנוצר בגדול עיוות רציני בתמונת... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |