TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/2/13
בוקר יום רביעי 27.2.2013

1. מכירות הבתים החדשים הציגו קריאה טובה ותמכו ביום ירוק בוול סטריט
ברננקי דיבר והוריד את מפלס החששות שלכאורה יופסק ה QE ...זה כאילו היה הטריגר
לתחילת המימוש ...אתמול הוא ציין באופן כללי שהיתרונות של ה QE עולים על העלויות
שלה ולכן היא לא צפויה להיפסק

2. סה"כ סגר ה S&P בעליה של 0.61% ...אבל מבחינתי המימוש לא הסתיים בוול
סטריט ...כלומר רוב הסיכויים שלא ...יש עוד סיכוי שימשיכו ישירות את הראלי מהנקודה
הנוכחית ל 1550 ב S&P ויתממשו שוב בסייקל נוסף אבל כרגע זה סיכוי נמוך בהרבה
מאשר המשכיות ישירה של המימוש בטווח של ימים ספורים מהיום
יש לזכור שה 1 למרץ מתקרב וגם תוכנית הקיצוצים אם לא יימצא לה פיתרון טוב יותר
תיצור אפקט שלילי נקודתי לטווח קצר

מדד המעו"ף פתח אתמול הכי שלילי שאפשר בנקודת הפתיחה של היום ועל הטווח התחתון של סקירת הבוקר של אתמול ...בפועל זו היתה הנקודה התחתונה ביותר שראה המדד באותו היום 1210 לערך (ניראתה גם 1208) וממנה לא ירד אלא טיפס בהדרגה עד סוף היום
זה מהלך שהוא נדיר ביחס לתנאי הפתיחה של אותו היום וביחס לנקודת הפתיחה
המפתח אתמול לשינוי היו ללא ספק מניות הבנקים
מניות הבנקים הגדולות מחקו מרגע הפתיחה ירידות של כ 2% ואף סגרו חיובי
מהלך כזה גרם למדד המעו"ף למחוק את הירידות שלו כמעט לגמרי עד לסיום
סה"כ תרומת מניות הבנקים אתמול הסתכמה חיובי מינורי אבל הנקודה היא מחיקת הירידה
סקטור הגז תמך בשוק בעוצמה החלשה שלו מרגע הפתיחה
בזק תמכה בשוק מרגע הפתיחה ותרמה למדד כ 0.16%
לעומת זאת טבע+כיל+חברה לישראל+נייס+מלנוקס הכבידו ביחד בשיעור של כ 0.55%

לסיכום:
מדד המעו"ף מחק את מרבית הירידה של הבוקר אתמול וסגר על 1218 לערך
אני כל הזמן אומר ואמשיך לומר שהמדד יחזור ל 1240 ומעל
היתי מאוד רוצה שלפני שהוא עולה לשם שירד קודם ל 1180 ויפתח מומנטום חדש
כי מומנטום חדש כזה מלמטה יכול ליצור ראלי אמיתי ולא ביקור באיזור 1240
נכון להיום אין סימן לכאורה לביקור קרוב באיזור 1200 ומטה
אבל המדד הפיך לחלוטין גם היום ולמרות הסגירה החיובית לכאורה אתמול
מה שנישאר זה לעקוב היום ומחר אחרי ההתנהלות של מניות הבנקים שהן המפתח

מדד הבנקים ניסחר כל הזמן בשאיפה לחזור מעלה ולדעתי הוא גם יחזור מעלה לשיא האחרון שהציג וחזרתי על זה כמה פעמים
השאלה היא רק אם הוא יבקר קודם ב 1140 או 1120 לפני שיעשה את זה
נכון לסגירה של אתמול אני בספק לגבי סייקל יורד נוסף בטווח הקצרצר של ימים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 ועד 1180 ואולי 1184
חשובה הסגירה במדד ....כי לעלות ל 1180 המדד יכול בקלות כאשר יעדו הוא בכלל 1200
השאלה היא אם הוא יסגור פסימי ועל זה אעדכן כבר כי תהיה לזה השפעה על מדד המעו"ף

לגבי מדד 75 אני אופטימי בשלב זה שהוא יבצע סייקל עולה נוסף

הבוקר הארביטראז שלילי קל 0.17% קצת מצד טבע קצת מלנוקס וקצת פריגו
חוזה S&P שלילי כרגע לא משמעותי
הדאקס סגר שלילי מאוד אתמול על רקע חוסר הוודאות באיטליה
המפתח למסחר היום נימצא אצל כיל והבנקים
יפורסם ב 15:30 הזמנות מוצאים ברי קיימא
ובערב ינאם דארג'י

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1212/4 עד 1226
1214 יכולה להיות מושגת מהצד התחתון כאשר 1212 זה כבר הרבה יותר חשוד ובטח ש 1210...מהצד העליון שזה רוב הסיכויים כרגע קימות 1220 1224 ו 1226
הפתיחה יכולה להיות שלילית מינורית בהשפעת הארבירטאז
או פתיחה על קו האפס כמעט ואז הבנקים יתחילו לתת את הטון
זה יום שמאוד חשובה הסגירה בו לטווח הקצר ועל זה אעדכן יותר מאוחר

כיל - פוטאש הודיעה על הקפאה של תהליך הרכישה האפשרי של כיל ...אני לא חושב שהיתה לתהליך הזה השפעה מהותית עד עכשיו אבל אפשק מקומי קצר יש כמובן להודעות מהסוג הזה...אפשר היה לראות אתמול את האפקט על כיל וחברה לישראל בשלבי הסיום
תכלס הן כיל והן חברה לישראל יעלו חזרה מעלה ...לדעתי כמובן

בזק ומניות הבנקים יהיו בשאיפה מעלה בדיוק כפי שכתבתי לכם ביום חמישי ואתמול

אתמול מרגע הפתיחה נניעלתי על אינדיקציית מחיר בפוט 1200
היו גם אינדיקציות שליליות לא מהותיות
בשורה התחתונה - הדחקתי את המצב במדד הבנקים למרות ההערכות שנתתי לו
בפועל מדד הבנקים הרים את השוק חזרה מעלה
אבל ההתנהלות התוך יומית של מדד המעו"ף לא היתה קלה בכלל אתמול
החודש הזה עוד ארוך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il