TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/2/13
בוקר יום שלישי 26.2.2013

1. שני גורמים עומדים כרגע במוקד המסחר בעולם:
1. הבחירות באיטליה
2. הקיצוצים בארה"ב שאמורים להיכנס לתוקף ב 1 למרץ
לדעתי הבחירות באיטליה שלא היה ברור מי ניצח בהן הן סתם תירוץ למימוש בוול סטריט
הסיבה האמיתית למימוש בוול סטריט היא הקירבה ל 1 במרץ וגם בגלל שהמדדים שם
ממילא צריכים תיקון

2. הדאקס והקאק סיימו בעליות יפות לעומתם וול סטריט סיימה בירידות יחסית חדות
שרישמית הן משנות את הסנטימנט של הראלי ועוברות למוד תיקון משמעותי יותר
ה S&P ירד 1.83% עד 1487 וכרגע יעד התיקון הוא עד 1450/60
ה VIX רשם זינוק של 34% ובעצם עשה את המצופה ממנו ...מעין סוג של "סגירת חורים"

3. למרות שארה"ב נימצאת בפוקוס כל הזמן ואנחנו עוברים מהכרעה להכרעה
לדעתי השנה הזו תהיה בסימן אירופה באופן כללי...האמריקאים ימשיכו להתנהל
ממשברון למשברון ויעברו כל אחד בקצב שלהם ...גם נושא הקיצוצים ב 1 למרץ לא
ניראה לי נושא כל כך קריטי כמו שעושים ממנו...כלומר הוא פתיר ...דוקא תקרת התקציב
במאי ניראית לי חשובה יותר

מדד המעו"ף לא זז אתמול כמעט בניגוד למצב החוזים ובניגוד לעליות החדות בדאקס ובקאק על רקע הבחירות באיטליה והסקרים המקדימים
בסיכום יום הוסיף מדד המעו"ף 0.21% וסגר על 1220 לערך
הבנקים בסיכום יום דוקא לחצו עוד כלפי מטה
סה"כ הלחץ השלילי מצידם הסתכם ב 0.18% לערך
סקטור הגז ביחד עם בזק לחץ עוד מטה בשיעור של 0.16%
מנגד המניות הדואליות בסיוע של כיל תרמו למדד תרומה חיובית של 0.65% לערך

לסיכום:
מי ששאל אותי ציינתי בפניו אתמול שהמדד יחזור אומנם מעלה ואני גם חושב שהוא ייצור השנה ראלי ...אבל לפני שהוא יחזור מעלה הוא ירד עוד מטה
ראשית אני מאמין שהוא יפגוש קודם את 1210
סביב הנקודה הזו נוכל לדעת האם הוא ממשיך ל 1180 או חוזר מעלה
נכון לכרגע עדיף להמתין ולראות את ההתמודדות שלו ב 1210
סה"כ מאז הפקיעה המדד רשם ירידה חריפה...אם הוא היה חוזר כבר אתמול מעלה או אפילו ביום הפקיעה עצמו...לא הייתי חש בכלל נוח
זו בעצם הסיבה שאתמול שמרתי על סולידיות וניכנסתי למוד המתנה
אני מעדיף שהמדד ירד ויעלה בצורה בריאה יותר

מדד הבנקים לא הצליח אתמול להרים את עצמו וזה כמובן לא בשורה טובה
מניות הבנקים עומדות לפני דוחות וגם הגזרות של פישר לא מקילות
עד כאן זה הצד הרע
הצד הטוב הוא שלדעתי מניות הבנקים יחזרו מעלה לרמות של יום רביעי הוורוד האחרון

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1170
הכיוון במדד הבנקים ניראה לי יותר ל 1140 עד 1120 בטווח הקצר מאשר ל 1200
אבל זה לא ישנה את דעתי שלאחר מכן מדד הבנקים ילך ל 1200 +

הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של 0.6%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל
יש היום נתון מקרו משמעותי מתחום הנדל"ן אבל הוא יפורסם רק לאחר סגירת המסחר אצלנו
לדעתי במוקד יעמוד הנאום של ברננקי סביב השעה 17:00
פישר אתמול לא שינה את הריבית
יש מצב שסקטור הגז היום יתמוך את מדד המעו"ף אבל השפעתו על המדד היא מעט שולית

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1212 עד 1224
לא ניראה לי שניראה היום 1224 ובמקרה הטוב ניראה 1220
ההתמודדות הקרובה מלמטה היא עם 1214/5 ועם 1212 עד 1210 כאשר 1210 היא הקריטית
אם המדד ירד מ 1210 ובפרט יסגור מתחת אז תתחיילו לחשוב על 1180
ושוב אני מדגיש שלדעתי המדד יחזור ל 1240 + ...כמובן שהיתי רוצה שזה יוביל לראלי אמיתי אבל את זה נישפוט בשלבי הבישול של סייקל עולה

אתמול מהבוקר הבעתי חוסר אימון בלונג
הסיבה העיקרית היתה אינדיקציית המחיר לפוט 1210 ...ניראה היום אם זה יתקיים
יש לקרא את סקירת הבוקר בעיון ובפרט את טווח המסחר הכללי והתוך יומי

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il