| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 4/3/13 הבנקים היו המפתח שאסור היה להתעלם ממנוהיום הזה הוא פיספוס מבחינתי עד כמה שאפשר לקרא לזה כך ביום כזההמדד פתח היום בגאפ על 1209הבנקים פתחו שלילי על קוי תמיכההתעלמתי ממצב הבנקים וניצמדתי ליעד 1200מבחינתי ובדיעבד אני אומר את זה זו היתה טעות... יראה, 4/3/13 המדד כבר ניכנס למומנטום שלילי תוך יומיהבעיה היא קצב התנודה...זה קצב של ניעורים במחירנכון לעכשיו הסטופ בפוט 1200 הוא 1080 בירידה ממנוהחוזים מחריפים את השליליות שלהםאם רוצים לתת צאנס למדד 1202 צריך לשבת בשורט כרגע תחת סטופ 1060 או 1080 גם... יראה, 4/3/13 ההערכה שלי מאתמול בתוקףכלומר שהמדד ירד ל 1202 לפחותבלי אינדיקציה שלילית תוך יומית אני לא מבצע חבירה לשורטאם המדד היה פותח על האפס כפי שרציתי היתי חובר לשורט ללא היסוס וגם ללא אינדיקציה בשלב הזה אם המדד יתקן ל 1214 אראה בזה... יראה, 4/3/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 4.3.20131. היום יום שני וול סטריט והדאקס חוזרים להיסחר בעצם לאחר שחתם אובאמה על תוכניתהקיצוצים...השאלה היא מה תהיה התגובה ...נכון לעכשיו אני מאמין שבכל מקרה התגובהתהיה פושרת ולא לוחצת... יראה, 3/3/13 חייב לציין דבר נוסףלא יפתיע אותי בכלל לראות את המדד מחר או השבוע ב 1202אבל אסור לצאת עם סחורה שורט אלא לסחור מהלך אפשרי כזה מהבוקר לאחר הפתיחה... יראה, 3/3/13 יש אינדיקציה לכך שהמדד יחזור היום ל 1218/9אני בספק אם היא תתקיים אבל מיידע... יראה, 3/3/13 הפתיחה במדד המעו"ףראשית לקרא סקירת בוקר שנית הפתיחה במדד היא פתיחה מאוד מאוד סולידית שגורמת לי להיסוס בכניסה לשורטאם היו פותחים על 1218 זה היה טוב יותר לשורטבשלב זה אני יודע שהמדד אמור לרדת ל 1214 אבל אני בספק אם... ![]() יראה, 3/3/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 3.3.20131. בשבת לפנות בוקר חתם אובאמה על תוכנית הקיצוצים...לא היתה ברירה אחרת כי לאהגיעו לשום הסכמות בקונגרס...סה"כ כפי שהערכתי לא מדובר על איזה משבר חריףהצוק הפיסקאלי היה... יראה, 28/2/13 הגלום על 1220שימו לב בעצם מה קרה מתחילת היום על פי סקירת הבוקרפתיחה על 1224 ואז דשדוש זולגמכאן מה שנירא זה לחפש טריגרים לכניסה ומבחינתי אני דרוך לשני הכיוונים אני לא שולל שתנועה מהותית תגיע רק בראשון על פתיחת... יראה, 28/2/13 עידכון בוקרהיום הזה אמור להסתיים חיוביאבל חייב לומר לכםמה שהיה אתמול לא נעלם ולא התאדההמשמעות של זה היא שהמדד יחזור לרדת מתחת 1214/5אבל לא היום ...אם זה יקרה היום אהיה מאוד מופתעאם תוכנית הקיצוצים תיכנס ללא... יראה, 28/2/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 28.3.20131. היום ה 28 למרץ... וה 1 למרץ בפתח ...זה אומר שאם לא ישיגו איזו הסכמה אז תוכניתהקיצוצים תיכנס לתוקףברננקי נאם ואמר בקונגרס שני דברים:1. לא תופסק ההקלה הכמותית2. הוא דחק... יראה, 27/2/13 שימו לבכמו שאמרתי יש אינדיקציה שליליתאבל אני מעריך שהגלום יטפס מעט לפני שהוא יקיים אותהאני מקווה לתת לכם כניסה מסודרת לקיום האינדיקציה... יראה, 27/2/13 יש אינדיקציה שליליתעכשיו יש אינדיקציה שליליתהיא לא מהותית מבחינת המגמה אבל היא אמינה ויכולה להוביל לנמוך... יראה, 27/2/13 הבנקים למרות המומנטום לא סוחפים את המעו"ףאין עדיין טריגר כניסה ללונג... יראה, 27/2/13 אני מדגישכל מהלך לונג כרגע הוא נקודתי בלבד זמני בלבד ועד להודעה חדשההסיכון במדדים בחו"ל הוא גבוהה... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |