TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/3/13
בוקר יום ראשון 3.3.2013

1. בשבת לפנות בוקר חתם אובאמה על תוכנית הקיצוצים...לא היתה ברירה אחרת כי לא
הגיעו לשום הסכמות בקונגרס...סה"כ כפי שהערכתי לא מדובר על איזה משבר חריף
הצוק הפיסקאלי היה מסוכן...ותקרת התקציב שעוד בדרך מסוכנת גם היא
אובאמה נאם ואולי קצת הרגיע

2. המדדים בוול סטריט התנהלו כמעט על מי מנוחות ...יום חמישי ה S&P טיפס ועד לסגירה
מחק את כל העליה שלו וסגר שלילי קל
יום שישי המדדים ירדו מעט חריף אבל קיזזו את כל הירידה וסגרו חיובי קל
כך קיבלנו שני ימי מסחר סוף שבוע ללא תזוזה כמעט
ה VIX לא הרים ראש ...אבל הוא עוד ירים... כניראה בסיבוב הבא

3. אצלנו נתניהו קיבל אתמול מהנשיא ארכה של שבועיים נוספים להרכבת ממשלה
שורה תחתונה - עדיין אין לנו ממשלה מעל חודש אחרי הבחירות

מדד המעו"ף מתנהל בעצלתיים כאשר יום חמישי הוא מסיים על 1221/2
השבוע הזה ניפתח על 1218 וניסגר על 1221 וסה"כ בסיכום שבועי תנודה אפסית
סה"כ מאז הראלי שהיה בספטמבר האחרון מדד המעו"ף מדשדש בטווח
118 עד 1240 עם גיחות קצרות לכיוון 1165 (מצורף גרף מעו"ף)
ברור שיש לנושא התקציב שעדיין לא ניסגר השפעה על זה
יום חמישי עלה מדד המעו"ף 0.53%
כיל + חברה לישראל תרמו כמעט 0.2% למדד
מניות הבנקים תרמו למדד עוד כ 0.25%
סקטור הגז תרם עוד כ 0.15%
המניות הדואליות הכבידו בשיעור של 0.2% לערך

לסיכום:
מדד המעו"ף בעיקר דישדש השבוע כמו שהוא עושה מאז ספטמבר
ממשלה נימצאת בתהליכי בישול
כרגע אני מעריך שהתבנית 1180 עד 1240 תיטפרץ כלפי מעלה ולא כלפי מטה
יתכן כמובן ביקור ב 1180 אבל אם הוא יבוא לפני ביקור ב 1240
אז זה יחזק את ההשערה שלי לפריצה מעלה
מצד שני ביקור ב 1240 ומעלה ולאחר מכן זליגה מטה יצריך הערכה מחודשת
ברקע דוחות הבנקים והרכבת הממשלה + ביקור אובאמה

מדד הבנקים גם הוא בעיקר דישדש השבוע ...כאשר הוא פותח על 1174 וסוגר שבוע על 1179...להערכתי מדד הבנקים יבקר ב 1200 +
והוא יעשה את זה יחד עם ביקור של מדד המעו"ף ב 1240
ברקע דוחות הבנקים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1170 עד 1180
מדובר על טווח דשדוש
אפשרית זליגה ל 1160
אבל באופן כללי יש להיות מוכנים ולא היום לנסיעה של הבנקים מעלה

הבוקר הארביטראז הוא שלילי 0.17%
הדאקס סגר את סוף השבוע בדשדוש והוא לא ניראה סגור על עצמו ולא שונה מהמדדים בוול סטריט שגם שם ניסגר השבוע ללא הכרעה ברורה
המסחר יתנהל היום בעיקר על רקע הקיצוצים בארה"ב שניכנסו לתוקף
כלומר סביר שההתנהלות תהיה שלילית בת"א היום
ההעדפה שלי היא לראות את מדד המעו"ף מדשדש כלפי מטה לפחות ל 1180
אני רוצה שיתפתח ראלי בריא מלמטה
בכלל לא בטוח שאקבל ירידה כזו אלא דשדוש יורד צר יותר

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1214/5 עד 1224
הסיכוי לראות 1224 הוא נמוך מאוד
מצד שני הסיכוי לראות 1216/7 הוא גבוה מאוד
הרמות מלמטה הן
1216/7 --> 1214 --> 1208 --> 1204 עד 1200
סגירה היום מתחת 1214 סביר שתוביל לאיזור 1200
ושוב אני חוזר - ההעדפה שלי היא לראות ירידות מדשדשות במדד על פני מספר ימים לכיוון 1200 ו 1180 ...כפי שהסברתי לעיל


שבוע טוב ויום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il