TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/3/13
בוקר יום שני 4.3.2013

1. היום יום שני וול סטריט והדאקס חוזרים להיסחר בעצם לאחר שחתם אובאמה על תוכנית
הקיצוצים...השאלה היא מה תהיה התגובה ...נכון לעכשיו אני מאמין שבכל מקרה התגובה
תהיה פושרת ולא לוחצת במיוחד ...יש אתגרים אחרים יותר מהותיים בדרך
ומה שחשוב באמת זה הצמיחה ונתוני המקרו בהמשך הדרך
עדיין יתכנו שינויים בתוכנית הקיצוצים שניכנסה לתוקף

2. השבוע עיקר נתוני המקרו יפורסמו בסוף השבוע חמישי שישי
יום רביעי - יפורסם ספר הבז' + סקר התעסוקה המקדים לדו"ח האמיתי ביום שישי
יום חמישי - שלל נתוני מקרו כולל הריבית באירופה
יום שישי - דו"ח התעסוקה

מדד המעו"ף ניסחר אתמול בירידה מינורית של 0.44% עד 1214/5 וסגר על 1216
מחזור המסחר היה נמוך במיוחד גם בהשפעת יום ראשון
כיל + חברה לישראל השפיעו לשלילה על המדד בשיעור של 0.28%
הבקנים השפעיו לשלילה בשיעור של כ 0.16%
השפעה של המניות הדואליות היתה שולית שלילית קלה
סקטור הגז גם השפעתו כמעט ולא הורגשה אבל נטתה לחיוב
לא היה קטר משמעותי שימשוך את העגלה כלפי מעלה

לסיכום:
מדד המעו"ף נוזל מטה וזה מועדף עלי בפרט אם זה ישאר במינון נמוך וכך אני גם מאמין שיהיה ...להערכתי כל ירידה היא לצורך עליה והמדד יחזור מעלה
אבל מוטב שיבצע את זה מרמות יותר נמוכות על מנת שתהיה אמינות לניסיון העליה

מדד הבנקים מבצע תנועה דיי זהה לתנועת מדד המעו"ף
זו בעצם תנועה צידית עם נטיה עלפי מטה
פועלים + לאומי מנגנות על אותו הכינור וזה טוב
סה"כ אני מעריך שגם הבנקים יחזרו מעלה לאחר שיסתיים האפקט השלילי ואני מקווה שיווצר סוג של ראלי או מיני ראלי הן בבנקים ובן במעו"ף
יש לציין שלאומי מפרסמת הבוקר אזהרת רווח על רקע חקירה בארה"ב
ויהיה לזה אפקט שלילי כמו לכל אזהרת רווח הן על מדד הבנקים והן על מדד המעו"ף

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1175
לא ניראה לי שהבנקים יראו מעל 1175
כן סביר שהם יבצעו נזילה לכיוון 1160

הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר שלילי כחצי אחוז כרגע בהשפעת תוכנית הקיצוצים וגם בהשפעת המסחר באסיה...סין רושמת ירידות על רקע צעדים בתחום הנדל"ן שם

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1208 עד 1216/7
ירידה מ 1208 תוביל ל 1200 עד 1202 ולדעתי זה גם יגיע גם אם לא היום
נתתי על זה אתראה והערכה אתמול במהלך המסחר
אני חייב לציין משלא דיברתי על 1180 אלא חשבתי ודיברתי בקטן...אבל זו אפשרות שצריכה להילקח בחשבון...כלומר זליגה ל 1180 היא אפשרית וגם היא בריאה
הקו המנחה מבחינתי הוא שאחרי הסייקל היורד יקח אותנו סייקל נוסף ל 1240 +
יש לזכור שעל הפרק עומדת הקמת ממשלה שצריכה לקום תוך פחות משבועיים
אולי זה טוב שהיא לא קמה עד עכשיו אל תוך נושא תוכנית הקיצוצים

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il