| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 8/4/13 עידכון בוקרמי שהלך על ההצעה שלי ומחזיק את שני הצדדיםקול 1240 + פוט 1220 שעדיין יחזיק אותם ולא ישחרר צד... יראה, 8/4/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 7.4.2013 יום הזיכרון לשואה ולגבורה לקראת המסחר בחו"ל אני מעלה שוב את מה שרשמתי אתמול לגבי מדדי חו"לעל מנת שיהיה זמין לכםמדדי חו"ל:S&P - עזבנו אותו ביום חמישי כשהוא... יראה, 7/4/13 למחרמי שיושב בפוט 1220 יכול להישאר עליו אבל בתנאי שהוא אוסף את קול 1240 במקבילמחר במידה ותהיה פתיחה ירוקה משחררים את הקול בפתיחה ונישארים בפוטההערכה שלי למחר היא יום מעורב כפי שציינתי במייל... יראה, 7/4/13 על פי התנהגות הגלוםאני מסיק גם ללא אינדיקציה שתהיה הנשכיות לירידהכאן כבר יותר מסוכן סטופ לפוט 1220 הוא מחיר... יראה, 7/4/13 אין כרגע מאינדיקציה שלילית נוספתמי שלקח שורט בפוט 1220 יכול לממש... יראה, 7/4/13 יש אינדיקציה שליליתלכן מי שלקח את פוט 1220 יכול להישאר איתו תחת אותו הסטופ שציינתי במייל... ואני לא מדבר ברמה התוך יומית אלא הכלליתנכון לעכשיו אני מעריך שיהיה ביקור של המדד בנמוך היומי וללא אינדיקציהאפשרי חבירה לפוט 1220 תחת סטופ 820מחר בלי קשר לסיומת היום יהיה יום מעורב כלומר בחלק מהיום... יראה, 7/4/13 סטופ הוא סטופ והוא ברזל בפרט בצד הלונג היוםמחיר 1040 הוא מחיר יציאה כפי שציינתי בסמסלהמתין ולא לגעת בלונג כרגע הובילו את המדד לפריצה של טווח סקירת הבוקר והפילו אותו מהר חזרה למטה... יראה, 7/4/13 הית תקלה בבוקר במערכת הסמסיםשלחתי בסביבות 9:35 יציאה משורט בדיעבד התברר לי שזה לא הגיע אליכםנכון לעכשיו המדד מטפס מינורית בטווח סקירת הבוקר עד 1234אין אמינות גבוה לטיפוס הזה ויש כבר עכשיו אינדיקציה שלילית שהוא יחזור בגלום ל... יראה, 7/4/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 7.4.2013מדדי חו"ל:S&P - עזבנו אותו ביום חמישי כשהוא עומד על 1553 וחוזרים אליו היום כשהוא עומד על 1553יום חמישי הוא עלה פחות מחצי אחוז ויום שישי הוא ירד פחות מחצי אחוז בסיכום... יראה, 4/4/13 עידכון לפני שאני יוצא להפסקההנטייה שלי היא להאמין לאינדיקציה השלילית בספוטכלומר לחבור חזרה לפוט 1220אפשרית חבירה עכשיו תחת סטופ 900במידה והמחיר יורד ל 870 הסטופ הוא 840 בחבירה נוספתאני יוצא... יראה, 4/4/13 המצב במדד קצת גבולי כרגעיש אינדיקציה שלילית רק בספוט ולא בגלום לכן זה פחות אמיןסטופ בפוט 1220 הוא 920 כרגעאני ממתין... יראה, 4/4/13 אני בסטנד ביימחפש את טריגר הכניסהפוזל בעיקר לשורטמחכה למהלך מתקן בספוט התנועה במדד היא יחזית סולידית וזו ההערכה שנתתי בסקירהבאופן כללי - אין תנאים ללונג ולא רואה סיבה לגעת בקול כלשהולכל היותר ידשדשו סביב קו... יראה, 4/4/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 4.4.20131. ה S&P רשם ירידה של כאחוז אל 1553 ...אמרתי בתחילת הראלי שיעדו 1580אמרתי בימים האחונים כולל אתמול שאני לא מאמין שהוא יחצה את היעד הזה והוא אכן סה"כ הוא עדיין מצוי... יראה, 3/4/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 3.4.20131. אין שינוי מהותי בתמונה בחו"ל ביחס למה שרשמתי אתמולסה"כ המדדים ניסחרים עדיין בטווח דשדוש אפטר ראלי ה S&P עדיין ניסחר בטווח 1540 עד 1570...זה לא אומר שהוא לא... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |