TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/4/13
בוקר יום ראשון 7.4.2013

מדדי חו"ל:

S&P - עזבנו אותו ביום חמישי כשהוא עומד על 1553 וחוזרים אליו היום כשהוא עומד על 1553
יום חמישי הוא עלה פחות מחצי אחוז ויום שישי הוא ירד פחות מחצי אחוז בסיכום יום
באמצע ברמה התוך היומית הוא ראה ביום שישי בול את 1540
זו הרמה שהגדרתי כמשמעותית עבורו ביום שלישי שהוע שעבר
הסגירה של יום שישי משאירה תמונה פתוחה עם נטייה קלה לאופטימיות ליום יומיים
אני מניח שלפחות בתחילת השבוע הוא עוד ידשדש בנטייה חיובית
אבל לא יפרוץ מעלה...מאיזור הסכנה הוא לא יצא עדיין
כלומר הסבירות שהוא ילך ל 1500 עד 1480 עדיין קיימת

הנסדאק - ניסחר יום חמישי חיובי מעל רמת ה 3200
יום שישי הוא נפל מתחתיה עד 3168 אבל סגר אופטימי כמו מגנט מעל 3200
ועל 3203 ...סה"כ גם במקרה הזה התמונה נותרה פתוחה כאשר הרמה שהגדרתי
כחשובה היא 3200 ואני מניח שלפחות בתחילת השבוע הוא עוד ידשדש אבל לא
יפרוץ מעלה ...
הסבירות שהוא ילך לבקר ברמת ה 3000 עדיין קיימת

ה VIX - לא משתולל ולא מצביע על מגמתיות ברורה ועומד כרגע בין 13 ל 14
אני מניח שבמקרה של המשך מימוש בוול סטריט הוא יעלה לרמת ה 20
אבל אמור לרדת לאחר מכן לרמות התחתית השנתיות

הדאקס - בשלושת ימי המסחר האחרוהים צבר מימוש חד של 3.6% ועומד כרגע על 7658
ביחס למדדי וול סטריט בסופ"ש הוא סגר פסימי מוחלט
התחנה המשמעותית הקרובה שלו נימצאת באיזור 7530/40
אבל במידה ומדדי וול סטריט יתממשו ליעדים התיאורטיים שנקבתי לעיל וביום
שלישי האחרון...אז הדאקס ילך במקביל לרמת ה 7000 לערך

לסיכום:
אני מניח שעד ימים שלישי רביעי השבוע נקבל תשובה האם המימוש בוול סטריט היה מימוש דה לוקס שהסתיים או שהוא ימשיך ליעד התיאורטי ...כרגע אני מעריך שהוא ימשיך
אבל לא נחרץ על זה

1. נתוני שןק העבודה השבוע לא היו מזהירים בלשון המעטה
זה התחיל עם סקר ה ADP ביום רביעי והמשיך ביום שישי עם הנתון האמיתי שהצביע על
תוספת משרות של רק 88 אלף ...בשורה התחתונה המדדים לא הגיבו
בחריפות...הסיבה לזה היא כי זה דו צדדי כאשר ההערכה היא שנתון כזה ימנע מברננקי
להפסיק את ההקלה הכמותית
שורה תחתונה לאחר הנתונים האלה - אין טריגר לטפס יש יותר חוסר וודאות לגבי המצב
לכן אני מעריך דישדוש או ירידה אבל לא המשך ראלי בשלב הזה

2. השבוע הקרוב הוא דליל בנתוני מקרו כאשר העיקריים יופיעו בימים חמישי שישי
אני מעריך שהמכירות הקימעונאיות ביום שישי יתנו את הטון

3. השבוע תיפתח עונת הדוחות האמריקאית שוב ...כאשר אלקואה תפרסם ראשונה את
דוחותיה כבר מחר בלילה ...הצפי לעונה הזו הוא לא חיובי אבל כבר ראינו הפתעות
חד משמעית הכיוון כניראה יקבע על פי הטון של העונה הזו
מצד שני דוקא למניות הפיננסים צופים עונה טובה ...אני מניח שגם על הבנקים שלנו תהיה
לזה השפעה כי האופטימיות תבא אלינו רק מהם
בינתיים מצב הרוח יקבע לפי הדוח של אלקואה מחר בלילה

4. דארגי נאם לאחר הכרזת הריבית באירופה והודיע שהוא צופה או מצפה להתאוששות
כלכלית באירופה במחצית השניה של 2013


יום חמישי ניסחר מדד המעו"ף בירידה חריפה יחסית למה שהורגלנו לאחרונה של 0.82%
סה"כ סגר המדד על 1229/30 במחזור מסחר נמוך משמעותית מהממוצע
כמעט כל מניות המדד ירדו אולי למעט אלביט מערכות שהיא שולית במדד
מניות הבנקים השפיעו לשלילה בשיעור של 0.25%
המניות הדואליות השפיעו לשלילה גם הן בשיעור זהה לבנקים 0.25%
בזק תרמה שליליות עוד כ 0.15%
סקטור הגז תרם גם הוא לשליליות עוד כ 0.15%

לסיכום:
טווח התנועה הכללי במדד המעו"ף כרגע הוא 1248 עד 1224
שום דבר בתנועה השלילית במדד לא מפתיע וחזרתי על זה דיי הרבה פעמים
במידה והמימוש בוול סטריט יימשך אז מדד המעו"ף ילך לבקר ב 1200
זה מהלך סביר ולא הזוי בכלל
אבל כמו שאמרתי בעבר שהמדד יחזור ל 1248 ולאחר מכן גם אמרתי שהוא ילך ל 1200 (זה עדיין לא קרה)
אז עכשיו אני גם אומר שמדד המעו"ף יבצע גם מהלך אגרסיבי עולה בהובלת מניות הבנקים
לדעתי עוד השנה (אני מקווה שלא תיפרוץ איזו מלחמה באמצע)

מדד הבנקים סגר ביום חמישי בירידה של 0.96% על1143 ובמחזור זעום ביותר
סה"כ 1140 היא רמה שציינתי שתגיע וזה לא מפתיע
התחנה השלילית הקרובה היא 1120 ולאחריה 1100
מניית לאומי נימצאת אצלי תחת מעקב

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1150 עד 1135
אין לי כרגע אימון במהלך עולה אמיתי במדד הבנקים
כלומ ר כל עליה שלו אני מגדיר בשלב הזה לצורך ירידה כאשר התחנות המשמעותיות במדד הן 1120 ו 1100 כפי שציינתי לעיל

מדד 75 נע בין 750 ל 770/80 וכרגע בנטייה שלילית
אני מעריך שבמידה ומדד המעו"ף ילך לבקר ברמת ה 1200 אז מדד 75 ילך במקביל ל 720

הבוקר הארבירטאז הוא שלילי בשיעור של 0.175 ולא משמעותי במיוחד
המפתח נימצא רק אצל מניות הבנקים כל עוד אין מנוע משמעותי אחר שמוביל סנטימנט
במקרה שלנו אין אחד כזה כרגע אלא אם כיל תפתיע לטובה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1224 עד 1234
הפתיחה אמורה להיות פתיחה יציבה סביב 1230 +-
אני כן מצפה שהיום או בהמשך השבוע ירד המדד מתחת 1228 לכיוון 1224
ירידה מ 1224 ...שלא צפויה להתרחש היום...תוביל ל 1210 כאשר באמצע קיימות הרמות המסורתיות כמו 1214 ן 1217/8

ושוב אני מדגיש - זו ירידה צפויה ואני מצפה שהשנה מדד המעו"ף יבצע מהלך עולה אגרסיבי בהובלת מדד הבנקים ...ולכיוון פריצת השיא האחרון במדד המעו"ף

בהמשך אוציא עידכוני מניות

שבוע טוב ויום מוצלח ורגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il