| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 2/10/13 שימו לבהמחיר לא חצה את ה 900 עדיין אלא נגע בואני אומר אינדיקציית מחיר התקיימהאבל לא קיום אידאלי... יראה, 2/10/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 2/10/13 ממשיך הטון השלילי בחוזיםאני לא לוקח... יראה, 2/10/13 החוזים מכבידיםיש החרפה בצבע האדום בחוזים ל 0.4%לדעתי בת"א ממתינים לשיפור אין עדיין טריגר לונג חד מספיק תוך... יראה, 2/10/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 2.10.2013ה S&P הוסיף בלילה כ 0.8% כשהוא עומד כרגע על 1695צריך לעקוב אחרי המדד הזה ממש עקב בצד אגודל בגלל האינדיקטורים השליליים שנימצאים ברקע...אבל נכון להיום הוא אופטימי זורם... יראה, 1/10/13 עידכוןהמסחר בוול סטריט ניפתח ויש לו פוטנציאל של נדנדנה ומעבר מירוק לאדום ולהיפךאצלנו צריך לראות מה הסגירה כדי להעריך את מחר כל סגירה מתחת 1270 היא לא הכי טובה לקראת מחר ומחייבת גדר ניראה קודם איך... יראה, 1/10/13 לשמור על דריכותאני מזהה אפשרות למהלך קצר ל 1278לא מספיק... יראה, 1/10/13 מי שהוציא חצי כמותשיהיה מוכן להחזיר אותהמחיר 750 הוא כבר מחיר שוב פורץ דרךאני עדיין מאמין באינדיקציית המחיר שנתתי לקול... יראה, 1/10/13 זה לא הולך להיות פשוטתהיה תנודתיותאני מסתמך על אינדקציית המחירואני מחכה גם ל 1276/7 בגלום (באינדיקציה חלשה אבל עדיין אינדיקציה)אם תתנערו אשתדל לתת שוב... יראה, 1/10/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 1.9.2013ה S&P איבד בלילה כ 0.6% על רקע הלחץ למציאת פתרון להעברת התקציב + לחץ למציאת פתרון לתקרת החובאתמול ניתנה לקונגרס עד שעה 24:00 אפשרות להגיע להסכמה אבל לא הגיעוהסכמה כזו היתה... יראה, 30/9/13 הלחץ השלילי הנוכחי עלול להוביל ל 1254בגדול זה טוב ועדיף על מנת לקבל מחירים טובים בקולים לקראת ההמשך אני... יראה, 30/9/13 מצב החוזים שמחריף לא נותן למדד להתרומםנכון למצב העכשוי השאיפה תישאר מעלה גם אם יבוצע ניעור ויציאה... יראה, 30/9/13 יוצא להפסקה... יראה, 30/9/13 המדד לא ראה ירוק עדייןמי שנישאר עם קול 1300סטופ בירידה מ 1264... יראה, 30/9/13 המדד פותח על איזור 1264שני דברים אני יכול לומרהמדד יעלה בחזרה מעל 1270 ולכיוון 1277המדד ירד מתחת 1260אני לא יכול לומר מה יקרה לפני מה בוודאות גמורה...אבל כרגע ניראה שיהיה לחץ עדיין אל מתחת... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |