| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/10/13 בוקר יום שלישי 1.9.2013ה S&P איבד בלילה כ 0.6% על רקע הלחץ למציאת פתרון להעברת התקציב + לחץ למציאת פתרון לתקרת החוב אתמול ניתנה לקונגרס עד שעה 24:00 אפשרות להגיע להסכמה אבל לא הגיעו הסכמה כזו היתה נחוצה לצורך העברת התקציב עד ה 17 לחודש הם צריכים למצוא פתרון לתקרת החוב ואוי ואבוי להם אם לא וסביר שיגיעו לפתרון לדעתי...אובאמה לא ירצה להירשם בדפי ההיסטוריה כנשיא הראשון שהביא לחדלות פירעון נכון לעכשיו רמת הלחץ על אובאמה עולה בגלל שהממשל ניכנס לשביתה ומדובר על נזק כלכלי של 300 מיליון דולר לכל יום שביתה שכזה הסגירה בוול סטרט היתה פסימית מתונה אבל כזו שמשאירה תמונה מעט פתוחה עדיין אני אופטימי שיצא גל עליות נוסף לכיוון 1740 אבל זה צריך לבא על רקע של מציאת פתרון גל יורד אגרסיבי גם הוא יגיע אבל מניח שהוא יידחה לנסיבות אחרות מדד המעו"ף איבד אתמול 0.46% בסגירה אופטימית קלה על 1265 המדד לא הצליח לעבור למוד חיובי מובהק מעל 1270 לאורך כל היום כל ההשפעה השלילית הגיעה מצד המניות הדואליות + כיל וח"ל סה"כ השפיעו המניות הדואליות לשלילה כ 0.24% בראשות טבע ופריגו כיל + ח"ל השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.25% מניות הבנקים שמרו על נייטראליות לסיכום: נכון לעכשיו הציפיה היא להמשכו של המהלך העולה הקצת מקרטע הזה הבעייתיות והמורכבות של המצב ברורה ...אבל הכיוון ניראה 1300 ומעל וכמובן בתלות למציאת פתרון אמריקאי שלא סביר שלא יימצא אני לא רואה ירידה מיידית כרגע אבל נעקוב כל יום אחרי מהלך הדברים מדד הבנקים תמך את המדד בסיומת אופטימית ...יש למדד עוד לא מעט חסר מעריך שהוא ישלם אותו במסגרת הגל הנוכחי עד כמה שהוא יצא בהפתעה הבוקר הארביטראז חיובי קל 0.1% חוזה S&P ניסחר בירוק סביב ה 0.25% ...למרות השבתה של השירותים הפדראליים ההסבר שלי לזה הוא הציפייה לפתרון מהיר...סף הלחץ על אובאמה עולה בגלל הנזקים של השביתה ...התאריך החשוב הוא ה 17 לחודש אבל לא סביר שימשכו עד אז בנתיים אובאמה העביר את התקציב לצבא הדאקס ניסגר אתמול שלילי 0.77% על 8595 אבל אופטימי אני עדיין נוטה להאמין שהוא ישיג את רמת ה 9000 טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1254 עד 1277 ירידה מ 1260 תוביל ל 1254 ובפרט ירידה מ 1258 לא ברור אם יפתחו חיובי או שלילי...בכל מקרה פתיחה אמורה להיות סולידית בטווח 1260 עד 1270 פתיחה שלילית היא מעין הזדמנות ללונג יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |