TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/10/13
בוקר יום שלישי 1.9.2013

ה S&P איבד בלילה כ 0.6% על רקע הלחץ למציאת פתרון להעברת התקציב
+ לחץ למציאת פתרון לתקרת החוב
אתמול ניתנה לקונגרס עד שעה 24:00 אפשרות להגיע להסכמה אבל לא הגיעו
הסכמה כזו היתה נחוצה לצורך העברת התקציב
עד ה 17 לחודש הם צריכים למצוא פתרון לתקרת החוב ואוי ואבוי להם אם לא וסביר שיגיעו לפתרון לדעתי...אובאמה לא ירצה להירשם בדפי ההיסטוריה כנשיא הראשון שהביא לחדלות פירעון
נכון לעכשיו רמת הלחץ על אובאמה עולה בגלל שהממשל ניכנס לשביתה ומדובר על נזק כלכלי של 300 מיליון דולר לכל יום שביתה שכזה
הסגירה בוול סטרט היתה פסימית מתונה אבל כזו שמשאירה תמונה מעט פתוחה
עדיין אני אופטימי שיצא גל עליות נוסף לכיוון 1740
אבל זה צריך לבא על רקע של מציאת פתרון
גל יורד אגרסיבי גם הוא יגיע אבל מניח שהוא יידחה לנסיבות אחרות

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.46% בסגירה אופטימית קלה על 1265
המדד לא הצליח לעבור למוד חיובי מובהק מעל 1270 לאורך כל היום
כל ההשפעה השלילית הגיעה מצד המניות הדואליות + כיל וח"ל
סה"כ השפיעו המניות הדואליות לשלילה כ 0.24% בראשות טבע ופריגו
כיל + ח"ל השפיעו לשלילה בשיעור של כ 0.25%
מניות הבנקים שמרו על נייטראליות

לסיכום:
נכון לעכשיו הציפיה היא להמשכו של המהלך העולה הקצת מקרטע הזה
הבעייתיות והמורכבות של המצב ברורה ...אבל הכיוון ניראה 1300 ומעל וכמובן בתלות למציאת פתרון אמריקאי שלא סביר שלא יימצא
אני לא רואה ירידה מיידית כרגע אבל נעקוב כל יום אחרי מהלך הדברים

מדד הבנקים תמך את המדד בסיומת אופטימית ...יש למדד עוד לא מעט חסר
מעריך שהוא ישלם אותו במסגרת הגל הנוכחי עד כמה שהוא יצא בהפתעה

הבוקר הארביטראז חיובי קל 0.1%
חוזה S&P ניסחר בירוק סביב ה 0.25% ...למרות השבתה של השירותים הפדראליים
ההסבר שלי לזה הוא הציפייה לפתרון מהיר...סף הלחץ על אובאמה עולה בגלל הנזקים של השביתה ...התאריך החשוב הוא ה 17 לחודש אבל לא סביר שימשכו עד אז
בנתיים אובאמה העביר את התקציב לצבא

הדאקס ניסגר אתמול שלילי 0.77% על 8595 אבל אופטימי
אני עדיין נוטה להאמין שהוא ישיג את רמת ה 9000

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1254 עד 1277
ירידה מ 1260 תוביל ל 1254 ובפרט ירידה מ 1258
לא ברור אם יפתחו חיובי או שלילי...בכל מקרה פתיחה אמורה להיות סולידית
בטווח 1260 עד 1270
פתיחה שלילית היא מעין הזדמנות ללונג

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il