TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/10/13
בוקר יום רביעי 2.10.2013

ה S&P הוסיף בלילה כ 0.8% כשהוא עומד כרגע על 1695
צריך לעקוב אחרי המדד הזה ממש עקב בצד אגודל בגלל האינדיקטורים השליליים שנימצאים ברקע...אבל נכון להיום הוא אופטימי זורם לכיוון 1720

יש התעלמות מוחלטת מאי הגעה להסכם בקונגרס ואי העברת התקציב עד עכשיו בארה"ב
בנוסף לזה יש גם שביתה
המדדים אופטימיים כי מצפים לפתרון לדעתי ומצפים שהלחץ יעשה את שלו
יש כאן הרבה הרבה יוקרה פוליטית של אובאמה ובכלל נטו פוליטיקה
אם לא יגיעו להסכם עד אמצע החודש ולא סביר שזה יקרה
אז התגובה תהיה מאוד חריפה שלילית כמובן

מדד המעו"ף ניסחר בעליות אתמול ביום דיי מתיש כשבמרביתו הוא דורך במקום בעצם
סה"כ עלה המדד כ 0.77% וסגר על 1274/5 במחזור טוב
תרומת המניות הדואליות הסתכמה בכמעט 0.2%
מניות הבנקים תרמו עוד כ 0.25%
כיל + ח"ל + בזק תרמו ביחד כ 0.2%
שאר התרומה למדד התחלקה בין יתר המניות ללא תנודה חריגה
לא היתה מניה שהשפיעה לשלילה בצורה משמעותית

לסיכום:
המדד זורם למעלה לכיוון 1284 ולכיוון 1300
צריך אומנם לזרום איתו אבל לזכור כל הזמן שיש מספיק סימנים שיגיע גם גל יורד משמעותי
נכון להיום זורמים עם הראלי הזה
אני חודשים אומר כאן שראלי כזה יגיע ואפילו נקבתי בתאריך היעד כספטמבר אוקטובר
ואף ציינתי בתמיכת הבנקים ונקבתי גם ביעדים לבנקים
הבעיה היא - שמוצא הראלי התחיל בתזמון ומיקום מפתיעים , מוזרים , והזויים
שמשאירים טעם לא טוב לאורך הדרך

הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל כ 0.12%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.24%
הדאקס סגר חיובי כ 1.1% ואני מקווה שהוא בדרכו ל 9000
בכלל - אני חייב לציין שאם יש מדד ממנו אני שואב עידוד לטווח הקצר זה הדאקס שבו מסתמן לי יעד 9000 וכבר כתבתי על זה השבוע
מבחינת המקרו:
מדד ה ISM היצרני הציג אתמול קריאה טובה ותמך בעליות
היום יהיו נאומים ונתון מרכזי אחד:
ב 15:15 יפורסם סקר(שקר) התעסוקה המקדים לנתון התעסוקה של יום שישי
לרוב מדובר בנתון שלא מתקרב לנתון האמיתי
ב 15:30 נאום של הנגיד האירופאי
ב 22:30 נאום של ברננקי
יש קצת בעיה מול נתון התעסוקה של השבוע ...בגלל ההבתה לא ברור אם הוא יפורסם או אם יוקדם פירסומו אולי ליום חמישי

OPK - אופקו ...מניית ביו אמריקאית שתהפוך למניית מעו"ף כבדה ...זו שהתאחדה עם פרולור ביוטק ותיכנס ביום ראשון למדד
גורמת לצורך בעידכון מדדים עלך ידי תעודות הסל מחר
תהיה לזה השפעה על המסחר מחר ובכלל אני מברך את אופקו בברוך הבא למעו"ף
היא בעצם המחליפה של מלנוקס וניראה איזה משקל היא תקבל

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1284 עד 1270
הגעה ל 1284 מותנית קודם כל בפריצה של 1277/8

פתיחה שלילית קלה היא אפשרית ותנועה מעלה לאחר מכן

אני מזכיר שעדיין אינדיקציית המחיר לקול 1300 למחיר 900 עד 1000 לא התקיימה עדיין

יש לי מעט חשש שמחר עידכון תעודות הסל לקראת הסיום יגרור מימוש במעו"ף
אבל עוד חזון למועד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il