| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 9/10/13 שימו לב - אינדיקציה התקיימהמורגשת קצת שחיקהאנחנו צריכים סגירה טובהאעדכן עוד 20 דקות בעניין... יראה, 9/10/13 החוזים נחלשים וזה מכביד על המדדאני מצד שני זקוק בדחיפות להפסקהאני מרותק למסך כבר שעות ארוכותתבחרו לכם נקודת סטופ ריאלית בין 600 ל 680 מי שמחזיק בקול עדייןאני יוצא... יראה, 9/10/13 עוזב מסך ל 10 דקותאני מקווה שבזמן הז לא תתבצע תנועה מעלה חדה... יראה, 9/10/13 כרגע אני אופטימייש אינדיקציה תוך יומית קלה טרייה חיוביתויש אינדיקציה מאתמולטריגר לכניסה ללונג - אין עדייןהמשמעות גדר... יראה, 9/10/13 ביחס לעוצמת ההתנהלות השלילית האמריקאית בלילההפתיחה היא דיי סולידית יחסית...בדגש על יחסיתאני גם מחזיק באינדיקציה בגלום שנחזור ל 1284אבל לא סומך עליה במאה אחוז בתנאים הנוכחיים בקיצור בשלב זה גדר מי שיצא אתמול... יראה, 9/10/13 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 9.10.2013הלחץ בארה"ב ממשיך ...הרפובליקנים ואובאמה מתבצרים כל אחד בעמדתוניראה כמו אומנות משא ומתן ומי ימצמץ ראשוןהתפקיד של השווקים בוול סטריט הוא להלחיץ את מנהלי המו"מ ועד... יראה, 8/10/13 למחרתפעלו לפי המייל ששלחתיאני חושד שהסגירה תהיה כזו שמאפשרת לצאת לונגאני לא מספיק בטוחאבל יש אנדיקציה חיובית ברקע כרגעערב טוב... יראה, 8/10/13 אינדיקציה אחת התקימהיש עוד אחת חיוביתאבל ברגע שהמחיר חוצה שוב את 650 אז סטופ 600למחרכל סגירה מעל 1284 מצדיקה יציאה בחשפית לונג בנוהל הרגיל ביחס 4:1 כרגילהיתי מעדיף מול פוט 1240סגירה מתחת 1282 היא... יראה, 8/10/13 עוזב מסך לרבע שעה 20 דקותלא חש בטובכאב ראש חריף... יראה, 8/10/13 המדד פתח בירוק קלכרגע בקול 1310 הסטופ צריך להיות 520אני זוכר ברקע את האינדיקציה שנקבתי למחיר 900 עד 1000 בקול... יראה, 8/10/13 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 8.10.2013המדדים בארה"ב לא הצליחו להתרומם עד לסיום ולסיים אופטימי התוצאה סגירה שלילית שמשקפת את רמת החוזים שהוצגו במהלך היום הקודםהסיבה ? אותה הסיבה...פקעת לחץ ועצבים סביב סוגיית... יראה, 7/10/13 למחרכל סגירה מעל 1272 בנוהל הרגילמצידקה יציאה מוטת לונגכמובן כל אחד על אחריותויום קשה אבל סה"כ הדברים בסקירת הבוקר... יראה, 7/10/13 אם המדד ירד היום עוד 10 נקודות למטה ל 1256יתכן מאוד שתיווצר הזדמנות גדולה בלונגממתיןהחוזים לוחצים מאוד למטה ואני מחכה להתייצבות במצב אבל בתרחיש שהמדד ירד ל 1256 הוא אפשרי אבל דחוק ואז הוא יטפס... יראה, 7/10/13 החרפה בירידה בחוזיםעל הנייר האינדיקטורים אומרים לי שהמדד יחזור מעלה לשיא חודשי חדשאני לא עולה על שורטאבל גם לא אומר לונג ברמה התוך יומית בשלב הזהמי שלקח אתמול את קול 1310צריך להיות מגובה עם פוט 1230 לדעתי לפחות ביחס... יראה, 7/10/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 7.10.2013בסיכום שני ימי מסחר לא בוצעה תנודה משמעותית בוול סטרטאבל יש לציין את האופטימיות בה סגרו המדדים בסיום יום שישי...כולל הדאקסהזמן מתקדם לקראת אמצע החודש ה 16 לחודש שהוא הקו האדום... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |