| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/10/13 בוקר יום שלישי 8.10.2013המדדים בארה"ב לא הצליחו להתרומם עד לסיום ולסיים אופטימי התוצאה סגירה שלילית שמשקפת את רמת החוזים שהוצגו במהלך היום הקודם הסיבה ? אותה הסיבה...פקעת לחץ ועצבים סביב סוגיית תקרת החוב זה בא לידי ביטוי גם בזינוק ברמת ה VIX אובאמה לא טורח לנהל מו"מ ברצינות ...הוא מושך את הזמן עד לדד ליין ה 17 לחודש לדעתי הוא משליך את הכדור לצד השני בקונגרס שהלחץ עליהם יגדל לו תמיד יש את האפשרות להעלות את התיקרה בצו נשיאותי אבל זה צעד רע ציבורית אנטי דמוקרטי ולא סביר שיתרחש בפועל ה S&P סגר על 1676 תוך שהוא מאבד כ 0.85% אני לא יודע מה יקרה בסוף עם הסיפור הזה של תקרת החוב אני אופטימי על סמך הערכה הגיונית...אבל אם לשפוט לפי המדדים וההתנהלות שלהם אני רואה רגיעה ב VIX ורואה חזרה של המדדים מעלה ולא יודע באילו נסיבות עוד עשרה ימים זה לא מעט זמן לדד ליין והחרפה נוספת שם יכולה להתרחש מדד המעו"ף בשלו ...התקדם אתמול עוד קמצוץ מעלה למרות פתיחה שלילית סה"כ סגר המדד על 1280.5 חיובי 0.41% והוא לא סופר את הלחץ בוול סטריט נכון להיום לא בוצעה תנועה משמעותית במניות המדד למעט בזן מרבית המניות סגרו חיובי קל או על קוי אפס בזן נפלה אתמול 10% כמעט אבל ההשפעה שלה על המדד פשוט מגוחכת סה"כ השפיעה בזן על המדד 0.05% שלילי אתמול רמת ההשפעה שלה היא הכי נמוכה במעו"ף נכון להיום לסיכום: ההערכה שציינתי אתמול שהמדד ישאף לחיובי היתה נכונה וטהוא אכן סגר על 1280 בתוך טווח המסחר שנתתי הציפייה שלי להיום היא לתרחיש דיי דומה יחד עם זאת מלוים את המדד בזהירות מעלה כי יש לי גם אינדיקטורים שליליים לגל יורד שעוד יבא לידי ביטוי מדד הבנקים הוסיף אתמול כ 0.2% ולכאורה הוא צועד יד ביד עם מדד המעו"ף כאשר על פיו יישק דבר והוא זה שאמור להוביל כל מהלך עולה או יורד מדד 75 ביצע אתמול תנועה חיובית מינורית אופטימית של 0.15% וסגר על 862 כאשר הציפיות שלי הן שהוא ישיג לפחות את ה 880 הבוקר הארביטראז שלילי בינוני 0.37% אבל זה לא מה שישפיע על כיוון המסחר חוזה S&P נסחר חיובי קל על קו האפס...למה ? סתם ככה...אין סיבה משמעותית כמו שאתמול לא היתה סיבה למעט תקרת החוב לחוזים שליליים אדמדמים הדאקס ....סגר אתמול שלילי...אבל שלילי טוב אופטימי שתומך בתנועה שביצע המעו"ף עד לסיום ...כלומר גם הדאקס משדר אופטימיות לפתרון ולדעתי הוא יחזור ל 8700 וגם 9000 נותר אצלי יעד תיאורטי אין היום נתוני מקרו משמעותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1276/7 או 1274 עד 1288 מעריך שגם בפתיחה שלילית המדד ישאף בחזרה מעלה במידה והפתיחה חיובית צריך להיות זהיר אבל לזרום עם המדד סה"כ אני מצפה להשגת 1288 וזורם עם האפשרות שהמדד יחצה גם 1300 וייכנס לטריטוריה 1300 עד 1340 אבל העיין פקוחה גם לכיוון הגל היורד וראשית הגל הזה יוביל ל 1254 אבל עוד חזון למועד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |