TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/10/13
בוקר יום רביעי 9.10.2013

הלחץ בארה"ב ממשיך ...הרפובליקנים ואובאמה מתבצרים כל אחד בעמדתו
ניראה כמו אומנות משא ומתן ומי ימצמץ ראשון
התפקיד של השווקים בוול סטריט הוא להלחיץ את מנהלי המו"מ ועד עכשיו הם עושים את זה
וסף הלחץ יעלה ככל שהם ירדו יותר ועד ל 17 לחודש
ה S&P ירד אתמול 1.23% וסגר על 1655
עד עכשיו מדובר על גל יורד שהתפרס על 14 ימי מסחר מרמת 1720 עד 1655
וסה"כ איבד ה S&P כ 4%
1580 היא רמה שניגנתי עליה הרבה פעמים שצריכים לבקר בה
קשה לי לומר אם הגל היורד הנוכחי יוביל לשם
ה VIX מצידו קרוב לרמת שיא שנתית
האם יגיעו לפתרון בארה"ב ? לא יודע...אני רק מעריך שכן
על הנייר יש לי אינדיקטורים שיחזרו לעלות וגם ה VIX יצלול חזרה

על רקע כל זה - יודיע היום אובאמה על מינוי של ג'נט יאלן כמחליפתו של ברננקי
ג'נט יאלן היא מבית מדרשו של ברננקי ...המשקיעים יאהבו את המינוי כי היא נחשבת ממשיכת דרכו...זה ניכר גם בחוזים של הבוקר

עוד ברקע עונת הדוחות שניפתחה היום עם אלקואה והבנקים שיתחילו לפרסם כבר ביום שישי הקרוב

אחרי שייפתר כל הבלגאן של תקרת החוב נחזור לדילמות של תוכנית הרכישות של ברננקי
את הדילמה תצטרך לפתור ג'נט יאלן לפי מה שברננקי ילחש לה באוזן מן הסתם


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.11% ביום אנאמי
וסגר על 1282 סגירה פרווה בנטייה פסימית קלה
סקטור התקשורת בראשות בזק הוא אולי היחיד שסיפק תמיכה משמעותית למדד
סה"כ כ 0.2%
מניות הבנקים לא הפריעו ולא תמכו
המניות הדואליות לא סיפקו תמיכה משמעותית
מהצד השלילי ראויה לציון בזן עם נפילה נוספת של כ 18% אבל כרגיל ההשפעה שלה היא פחות מ 0.1% על המדד גם בירידה כזו

לסיכום:
מן הסתם נחזה היום בפתיחה אדומה במדדים בת"א על רקע הירידות אתמול
רמות 1270 --> 1264 --> 1254 הן הרמות המשמעותיות מלמטה כאשר לבקר ב 1254 אנחנו נבקר אבל לא היום ולא בטוח שבלחץ השלילי הנוכחי
כמו שאמרתי לעיל יש גם אינדיקטורים ליציאה של גל עולה לכן ניתנהל בין הטיפות בזהירות

מדד הבנקים סגר אתמול על 1232 ויתכן שהוא יבצע ביקור באיזור 1200
במסגרת אולי סיקל נוכח מתקן ועל רקע הלחצים הקימים בארה"ב
לפני ששוב יסצע ניסיון התרוממות משמעותי נוסף

הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי סביב ה 0.3% על רקע המינוי של ג'נט יאלן כניראה
הדאקס סגר אתמול שלילי 0.41% ואני עדיין בדיעה שהוא יחזור ל 8700
הזהב ניכנס לדישדוש 1300 עד 1350 לאונקייה
הדולר עושה קולות של ניסיון לייצר מומנטום חיובי לכיוון 3.6 בחזרה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1270 עד 1278
טווח המסחר תלוי בעוצמת הפתיחה השלילית
נכון לעכשיו לא ניראה לי שהיא תרד מ 1270 בפתיחה
התקווה היא לראות את קירבת רמת 1300 במעו"ף
לפי מדד 75...ולפי הדאקס ...זה אפשרי
גם אינדיקציות מוול סטריט מראות לכאורה שהגל היורד הנוכחי יימחק כלפי מעלה שוב
אבל צריך להתנהל מאוד בזהירות ולהגיב להפתחויות

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il