| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/10/13 בוקר יום רביעי 9.10.2013הלחץ בארה"ב ממשיך ...הרפובליקנים ואובאמה מתבצרים כל אחד בעמדתו ניראה כמו אומנות משא ומתן ומי ימצמץ ראשון התפקיד של השווקים בוול סטריט הוא להלחיץ את מנהלי המו"מ ועד עכשיו הם עושים את זה וסף הלחץ יעלה ככל שהם ירדו יותר ועד ל 17 לחודש ה S&P ירד אתמול 1.23% וסגר על 1655 עד עכשיו מדובר על גל יורד שהתפרס על 14 ימי מסחר מרמת 1720 עד 1655 וסה"כ איבד ה S&P כ 4% 1580 היא רמה שניגנתי עליה הרבה פעמים שצריכים לבקר בה קשה לי לומר אם הגל היורד הנוכחי יוביל לשם ה VIX מצידו קרוב לרמת שיא שנתית האם יגיעו לפתרון בארה"ב ? לא יודע...אני רק מעריך שכן על הנייר יש לי אינדיקטורים שיחזרו לעלות וגם ה VIX יצלול חזרה על רקע כל זה - יודיע היום אובאמה על מינוי של ג'נט יאלן כמחליפתו של ברננקי ג'נט יאלן היא מבית מדרשו של ברננקי ...המשקיעים יאהבו את המינוי כי היא נחשבת ממשיכת דרכו...זה ניכר גם בחוזים של הבוקר עוד ברקע עונת הדוחות שניפתחה היום עם אלקואה והבנקים שיתחילו לפרסם כבר ביום שישי הקרוב אחרי שייפתר כל הבלגאן של תקרת החוב נחזור לדילמות של תוכנית הרכישות של ברננקי את הדילמה תצטרך לפתור ג'נט יאלן לפי מה שברננקי ילחש לה באוזן מן הסתם מדד המעו"ף עלה אתמול 0.11% ביום אנאמי וסגר על 1282 סגירה פרווה בנטייה פסימית קלה סקטור התקשורת בראשות בזק הוא אולי היחיד שסיפק תמיכה משמעותית למדד סה"כ כ 0.2% מניות הבנקים לא הפריעו ולא תמכו המניות הדואליות לא סיפקו תמיכה משמעותית מהצד השלילי ראויה לציון בזן עם נפילה נוספת של כ 18% אבל כרגיל ההשפעה שלה היא פחות מ 0.1% על המדד גם בירידה כזו לסיכום: מן הסתם נחזה היום בפתיחה אדומה במדדים בת"א על רקע הירידות אתמול רמות 1270 --> 1264 --> 1254 הן הרמות המשמעותיות מלמטה כאשר לבקר ב 1254 אנחנו נבקר אבל לא היום ולא בטוח שבלחץ השלילי הנוכחי כמו שאמרתי לעיל יש גם אינדיקטורים ליציאה של גל עולה לכן ניתנהל בין הטיפות בזהירות מדד הבנקים סגר אתמול על 1232 ויתכן שהוא יבצע ביקור באיזור 1200 במסגרת אולי סיקל נוכח מתקן ועל רקע הלחצים הקימים בארה"ב לפני ששוב יסצע ניסיון התרוממות משמעותי נוסף הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי סביב ה 0.3% על רקע המינוי של ג'נט יאלן כניראה הדאקס סגר אתמול שלילי 0.41% ואני עדיין בדיעה שהוא יחזור ל 8700 הזהב ניכנס לדישדוש 1300 עד 1350 לאונקייה הדולר עושה קולות של ניסיון לייצר מומנטום חיובי לכיוון 3.6 בחזרה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1270 עד 1278 טווח המסחר תלוי בעוצמת הפתיחה השלילית נכון לעכשיו לא ניראה לי שהיא תרד מ 1270 בפתיחה התקווה היא לראות את קירבת רמת 1300 במעו"ף לפי מדד 75...ולפי הדאקס ...זה אפשרי גם אינדיקציות מוול סטריט מראות לכאורה שהגל היורד הנוכחי יימחק כלפי מעלה שוב אבל צריך להתנהל מאוד בזהירות ולהגיב להפתחויות יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |