| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 13/10/13 תיקון טעותאני מבולבל היום ...הראש לא מאופסנתתי אינדיקציית מחיר קיימת לגבי קול 1300אני עוקב אחרי 1320שם עדיין אין אינדיקצה ואני מקווה לקבל אותהאבל לא יפתיע אותי אם היא תתקבל בהמשךבינתיים אני ממתין סטנד... יראה, 13/10/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 12.10.2013ביומיים מסחר סיים ה S&P על 1703 כשהוא עולה במצטבר כ 2.8% ומוחק בעצם את כל הירידה שצבר תחת לחץ תקרת החוב...מי שעוקב אחריי זוכר ציינתי שהוא יחזור לעצמו וציינתי שה VIX יצנח... יראה, 10/10/13 ליום ראשוןראשית ממתינים לשעה 17:25כל סגירה בספוט מעל 1290 מצדיקה חשיפה ללונגכללים:1. אין בזה המלצה וזה לא טרייד וכל אחד על אחריותו בלבד !!2. אין חשיפה ללונג מהיום למחר ללא פוטים...היחס מבחינתי הוא כרגיל 1:4 לא... יראה, 10/10/13 מבחינתי לצאת מקולים ולהמתין לעידכון שלי ליום ראשון... יראה, 10/10/13 הגענו לטווח העליון של סקירת הבוקר... יראה, 10/10/13 לפני 20 דקות פורסמו תביעות האבטלה בארה"בהשבועיות למי שמכיר את הענייןיש שם חריגה לא קטנה מהצפיזה הוביל קצת לנסיגה במצב... יראה, 10/10/13 1294 היא תחנה תוך יומית כניראהשוב כניראה ניראה תיקון תוך יומי דשדוש קלונחפש אינדיציהבינתיים סטופ כמו... יראה, 10/10/13 מחירי הקולים לא כל כך מגיבים לגלום כרגעלצערי והסיבה לא מענינת אותיסטופ 800 עד להודעה... יראה, 10/10/13 עוזב מסך ל 10 דקות... יראה, 10/10/13 באופן כללי אני מצפה מהמדד לבצע ביקור ב 1292באופן כללי אין טריגר לכניסה לאן שהוא כרגעמניית לאומי מכבידה על המדד כי בוצעה שם הפצת... יראה, 10/10/13 עידכוןלמרות שאמרתי לממש מעל 800..ואכן הקול היה ב 840...מה שחשוב זה לראות את הפתיחהכרגע התמונה מעוותתת בגלל התנוגדות של יום פקיעהאני מעריך ומניח שהמדד יבקר ב 1292 לכן זה לא אומר שהקולים לא ימשיכו לטפסניראה... יראה, 10/10/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 10.10.2013 יום פקיעה שבועיתה S&P סיים את היום בירוק קליל מאוד אבל סגירה פרווה לחוטין כאשר מרבית היום הוא ניסחר באדוםאין בזה יום היפוך אבל ישנו פתח ליום כזהה VIX קיבל גג ברמה הגבוהה... יראה, 9/10/13 תוספת קטנהתמיד תמיד כשאני אומר שמעל רמה מסויימת אפשר לצאת לונגאני מתכוון שיוצאים בהטיית לונגכלומר במקרה הנוכחי קול 1310 נניח מול פוט 1240 ביחס 1:4למה? על כל צרה שלא תבא בלילה שתגרור גל יורד זמני או ירידה זמנית... יראה, 9/10/13 למחרמעבר לזה שישי אינדיקציה בגלום לשיא חדשממתינים לשעה 17:25כל סגירה בספוט מעל 1280מאפשרת יציאה בלונגכמובן כל אחד על אחריותו המדדים בוול סטרט עברו כרגע לירידות וזה מכביד על המדד... יראה, 9/10/13 תיקון טעותהשעון בלבל אותיחשבתי שהשעה 16:30שורה תחתונה עידכון למחר רק עוד שעה... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |