| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/10/13 בוקר יום חמישי 10.10.2013 יום פקיעה שבועיתה S&P סיים את היום בירוק קליל מאוד אבל סגירה פרווה לחוטין כאשר מרבית היום הוא ניסחר באדום אין בזה יום היפוך אבל ישנו פתח ליום כזה ה VIX קיבל גג ברמה הגבוהה השנתית שלו ...ומכאן על מנת שהוא ימשיך להשתולל השיחות בקונגרס צריכות להיכשל ...מה שכולם מקווים שלא יקרה ולא סביר שיקרה ברקע למסחר: 1. ג'נט ילין מונתה רישמית למחליפה של ברננקי והיא תיכנס לנעליו רק באחד לפברואר 2. חברי קונגרס משני הצדדים נותנים פוש לשיחות בניהם על פתרון הסוגייה המעיקה 3. עונת הדוחות ברקע כאשר הבנקים ידווחו ביום שישי 4. הדיבורים סביב הפסקת רכישות האג"ח ...מה שניקרא ה QE3 כל הזמן מרחפים יש לציין שהכוונה היא להתחיל ולסיים ב 2014 את כל ההפסקה של התוכנית פישר טוען שאת הצעד הראשון יעשה ברננקי בינואר....אני נוטה להאמין לו מדד המעו"ף סיים אתמול בירוק והוא נע בניגוד לעולם ביום הפכפך שניפתח תחת לחץ פסיכולוגי דיי כבד...אבל בת"א הסיסמא היא...צפה לבלתי צפוי.. סה"כ פתח המדד על 1276 ...נסק ל 1292 וסיים על 1286 בעלייה של כ 0.31% סיומת טובה וסבירה ליום שניפתח תחת לחץ שלילי מניות הבנקים תמכו את המדד בשיעור של כ 0.24% סקטור הגז תמך את המדד בשיעור של 0.22% כיל + ח"ל + בזן סיפקו ביחד תמיכה של כ 0.1% מנגד המניות הדואליות קיזזו כ 0.26% והכבידו זה פחות או יותר התמונה של אתמול לסיכום: כמו שזה ניראה כרגע פני המדד הם לכיוון ה 1300 אם היום הזה יסתיים אופטימי מעל 1292 זה יקבל חיזוק נכון לעכשיו המדד עשוי להיכנס לטווח 1300 עד 1320 אבל אסור לסמוך על זה בגדול אנחנו עוד נרד את מרבית הגל האחרון גם אם המדד ינסוק מעל 1300 מדד 75 יש לציין סיים אתמול באקורד צורם של כמעט חצי אחוז שלילי עם כל הכבוד למדד המעו"ף והבנקים בלי מדד 75 זה לא מרנין לראות את המעו"ף עולה לבד על טהרת מניות בודדות בכל אופן הצפי שלי הוא שמדד 75 ישיג את 880 הבוקר הארבטראז חיובי קל כ 0.1% לא משמעותי במיוחד למסחר חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע כחצי אחוז למעלה למה? אין סיבה מהותית...החוזים הם לא יציבים בימים האלה של המו"מ בכל אופן יש אינדיקטורים שהסוגייה הנוכחית תסתיים בהצלחה לגבי הדאקס שעומד כרגע על 8500 אני עדיין אופטימי שהוא ישיג את ה 8700 ויש סיכוי לא רע גם ל 9000 מבחינת נתוני המקרו הרי שרק הדו"ח השבועי של דורשי האבטלה במרכז היום מן הסתם עונת הדוחות תיתן את הטון ובפרט דוחות הבנקים מחר מצד שני מה שהכי חשוב זה תקרת החוב עד יום חמישי הבא טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1280 עד 1297/8 טווח משנה 1284 עד 1292 פריצת 1292 תוביל ל 1297/8 ובעצם תקרב את 1300 פתיחה שלילית במדד אמורה להוביל אחר כך להיפוך לחיובי בכל מקרה אני מניח שביקור בגבוהה של אתמול ייעשה שוב יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |