TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/10/13
בוקר יום חמישי 10.10.2013 יום פקיעה שבועית

ה S&P סיים את היום בירוק קליל מאוד אבל סגירה פרווה לחוטין כאשר מרבית היום הוא ניסחר באדום
אין בזה יום היפוך אבל ישנו פתח ליום כזה
ה VIX קיבל גג ברמה הגבוהה השנתית שלו ...ומכאן על מנת שהוא ימשיך להשתולל השיחות בקונגרס צריכות להיכשל ...מה שכולם מקווים שלא יקרה ולא סביר שיקרה

ברקע למסחר:
1. ג'נט ילין מונתה רישמית למחליפה של ברננקי והיא תיכנס לנעליו רק באחד לפברואר

2. חברי קונגרס משני הצדדים נותנים פוש לשיחות בניהם על פתרון הסוגייה המעיקה

3. עונת הדוחות ברקע כאשר הבנקים ידווחו ביום שישי

4. הדיבורים סביב הפסקת רכישות האג"ח ...מה שניקרא ה QE3 כל הזמן מרחפים
יש לציין שהכוונה היא להתחיל ולסיים ב 2014 את כל ההפסקה של התוכנית
פישר טוען שאת הצעד הראשון יעשה ברננקי בינואר....אני נוטה להאמין לו

מדד המעו"ף סיים אתמול בירוק והוא נע בניגוד לעולם ביום הפכפך שניפתח תחת לחץ פסיכולוגי דיי כבד...אבל בת"א הסיסמא היא...צפה לבלתי צפוי..
סה"כ פתח המדד על 1276 ...נסק ל 1292 וסיים על 1286 בעלייה של כ 0.31%
סיומת טובה וסבירה ליום שניפתח תחת לחץ שלילי
מניות הבנקים תמכו את המדד בשיעור של כ 0.24%
סקטור הגז תמך את המדד בשיעור של 0.22%
כיל + ח"ל + בזן סיפקו ביחד תמיכה של כ 0.1%
מנגד המניות הדואליות קיזזו כ 0.26% והכבידו
זה פחות או יותר התמונה של אתמול

לסיכום:
כמו שזה ניראה כרגע פני המדד הם לכיוון ה 1300
אם היום הזה יסתיים אופטימי מעל 1292 זה יקבל חיזוק
נכון לעכשיו המדד עשוי להיכנס לטווח 1300 עד 1320 אבל אסור לסמוך על זה
בגדול אנחנו עוד נרד את מרבית הגל האחרון גם אם המדד ינסוק מעל 1300

מדד 75 יש לציין סיים אתמול באקורד צורם של כמעט חצי אחוז שלילי
עם כל הכבוד למדד המעו"ף והבנקים בלי מדד 75 זה לא מרנין לראות את המעו"ף עולה לבד על טהרת מניות בודדות
בכל אופן הצפי שלי הוא שמדד 75 ישיג את 880

הבוקר הארבטראז חיובי קל כ 0.1% לא משמעותי במיוחד למסחר
חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע כחצי אחוז למעלה
למה? אין סיבה מהותית...החוזים הם לא יציבים בימים האלה של המו"מ
בכל אופן יש אינדיקטורים שהסוגייה הנוכחית תסתיים בהצלחה
לגבי הדאקס שעומד כרגע על 8500 אני עדיין אופטימי שהוא ישיג את ה 8700
ויש סיכוי לא רע גם ל 9000

מבחינת נתוני המקרו הרי שרק הדו"ח השבועי של דורשי האבטלה במרכז היום
מן הסתם עונת הדוחות תיתן את הטון ובפרט דוחות הבנקים מחר
מצד שני מה שהכי חשוב זה תקרת החוב עד יום חמישי הבא

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1280 עד 1297/8
טווח משנה 1284 עד 1292
פריצת 1292 תוביל ל 1297/8 ובעצם תקרב את 1300
פתיחה שלילית במדד אמורה להוביל אחר כך להיפוך לחיובי
בכל מקרה אני מניח שביקור בגבוהה של אתמול ייעשה שוב

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il