| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/10/13 בוקר יום ראשון 12.10.2013ביומיים מסחר סיים ה S&P על 1703 כשהוא עולה במצטבר כ 2.8% ומוחק בעצם את כל הירידה שצבר תחת לחץ תקרת החוב... מי שעוקב אחריי זוכר ציינתי שהוא יחזור לעצמו וציינתי שה VIX יצנח בחזרה...הVIX ביומיים תנח כ 20% אלה הם אינדיקטורים שהיו על הנייר אבל ברור שהשהירות במצב שהיה היתה מחייבת כמו שהמצב ניראה כרגע ה S&P יחזור גם ל 1720 ה VIX ימשיך עוד קצת בצניחה שלו ה 17 לחודש מתקרב גם הוא לקראת סוף השבוע הבא עלינו לטובה כל התקדמות במגעים בין אובאמה לרפובליקנים היא סיבה למסיבה אצלם תכלס...אין שום התקדמות...מדברים ויוצאים בלי כלום...אבל העיקר שמדברים מסתמן שיעלו את התקרה לפרק זמן קצר נוסף על מנת להתדיין בלי לחץ למען האמת זו האפשרות הסבירה שהיתה צפויה מראש...הבעיה היא שנחזור לסוגיה הזו שוב ושוב עד שיבא פיתרון יציב יותר כשנקבל שקט מהסוגיה הזו גם אם זמנית...שוב נושא רכישות האג"ח יחזור לשלוט בינתיים יש גם את עונת הדוחות להתמודד איתה מדד המעו"ף סגר יום חמישי בעלייה של כחצי אחוז ועל 1292 בקירוב כשהוא רואה גם 1298 בקירוב...גבול עליון של סקירת הבוקר של יום חמישי מחזור המסחר שנירשם היה חריג בהחלט והושפע ממספר מניות הפצת המניות בלאומי תרמה למחזור מחזור ירעג נירשם בטבע על רקע פיטורי עובדים מחזור חריג נירשם בפז נפט מחזורים חריגים נירשמו גם בחלק ממניות הגז המניות הדואליות הן שנתנו את הפוש הכי חזק למדד ביום חמישי סה"כ תרומתם למדד בחמישי הסתכמה ב 0.5% כיל בקיזוז חברה לישראל תרמה עוד כ 0.15% מניות הבנקים ובפרט לאומי הכבידו במהלך היום אבל לא בצורה משמעותית לסיכום: סה"כ מיום חמישי שעבר בו בוצע עידכון המדדים הצורם לעיין והוביל את המדד לסגירה מרגיזה בשלב הנעילה על 1257 התעלם המדד החל מיום ראשון שעבר מאותו עידכון מדדים ושאף חזרה למעלה כאילו לא היתה סגירה כזו כלומר המדד עלה עד 1292 יום חמישי האחרון זה טוב ונחמד ועל פניו אנחנו נמשיך עוד מעלה ואולי נתחיל לשייט בין 1300 ל 1320 אבל אין חורים שחורים...אנחנו נחזור לסגור חשבון עם אותו עידכון מדדים בהמשך הדרך מדד הבנקים איבד ביום חמישי כ 0.26% בהשפעת הפצת המניות בלאומי אבל סגר הכ סולידי שלילי שאפשר ואופטימי סה"כ עומד המדד על 1240 ודרכו ל 1260 ניראית סלולה יעד סביר למדד הבנקים לטווח הקצר ניראה 1300 ממשיך 75 ממשיך בחתירתו ל 880 כפי היעד שנקבתי בשבועיים האחרוינם הבוקר הארביטראז הוא חיובי בינוני 0.37% בהובלת טבע בעיקר הדאקס הוסיף בסופ"ש במצטבר כמעט 2.5% היום עומד הדאקס על 8724 עיינו בסקירות האחרונות ...זו הרמה שציינתי שהוא יחזור אליה אבל החשד שלי הוא שהוא ישיג גם את ה 9000 אין השבוע נתוני מקרו משמעותיים אבל יש לנו תקרת חוב על הראש לפתור עכשיו זה עומד ככה: הרפובלךיקנים מוכנים לדחייה של הנושא לאמצע נובמבר והתדיינות בנחת אובאמה לא רוצה...בואו ניסגור עניין עד 2015 בלי בלגאנים אין הסכמה...המתח נותר באויר...אבל עושה לי רושם שזה מתח מדומה והוא ייפתר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1292 עד 1304/5 טווח מצומצם יותר הוא 1298 עד 1292 לא סבר לי שהמדד יעבור להיות שלילי או שייצור איזשהוא היפוך שלילי היום בעיקרון גם 1318 במדד לא תפתיע אותה ברמת המגמה בכל אופן עם כל האופטימיות שנושבת מחו"ל מבחינת תנאי הפתיחה הבוקר צריך להתנהל עם אצבע על הדופק ברמות הנוכחיות וכבדהו וחשדהו וזה למרות שהמנוע העיקרי של המדד קרי הבנקים יש לו עוד בשר לתת דבר אחרון: סבי ז"ל ניפטר במוצ"ש ...החל משעה 12:00 היום לא אהיה נוכח על מנת להספיק להגיע להלוויה...עימכם הסליחה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |