| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 30/4/14 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 30.4.2014לקראת יום עם המון אירועי מקרו סיים ה S&P בירוק 0.47% ועומד על רמת 1878מה זה אומר ? לא הרבההוא נימצא העמדה מאוזנת ונזיל לחלוטין לכל כיוון גם אם עם נטייה אופטימית קלה הויקס... יראה, 29/4/14 מצב תוך יומי לא סחיר !!נקודה !!תעזבו את היום הזה אל תסחרו אותו יותר וניראה... יראה, 29/4/14 שוב המדד מנסה להתרומםהאינדיקציה בתוקףאבל לאור השעה כבר לא שולח על זה... יראה, 29/4/14 צאו לגדרהמדד שוחק... יראה, 29/4/14 תרימו סטופ למחיר 980 בירידה ממנובמידה והמדד ימשיך ישירות לאינדיקציה אז מחיר מכירה מוערך הוא 1120 אני עוזב מסך ל 10... יראה, 29/4/14 רק לספקולטיבייםניתן לחזור לקול 1400 מחיר 960וסטופ 920 בירידה ממנוזה לא חובה ורק בגלל האינדיקציה החיוביתאפשר להמתין על הגדר להזדמנות טובה... יראה, 29/4/14 ביקור ב 1385 כבר קרובחכו לטירגר נוסףלפי האינדיקציה שלי צריך ללכת ל 1390 ואולי לפרוץ אותויש... יראה, 29/4/14 מדד יכול להשיג היום 1394אני בשלב זה לא שולח טריגרמחכה לאינדיקציה כלשהי גם במחיר... יראה, 29/4/14 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 29.4.2014 לאחר יום תנודתי מאוד סיים ה S&P בירוק 0.32%מדד הנסדאק לא הצליח לסיים בירוק אבל מחק את רוב הירידה התוך יומית שלוסה"כ אין שום שינוי במצב המדדים בוול סטריט ביחס לסוף... יראה, 28/4/14 למחרללא התניותאני יוצא גדראגב שימו לב איך האינדיקציות החיוביות שבגללן יצאנו... יראה, 28/4/14 כל האינדיקציות השליליות שלי מהבוקר התקיימואני יצאתי מהשורט ולא מתחשב כרגע בהמשכיות שלילית גם אם תהיהיש עכשיו אינדיקציות חיוביות אלא אם יופיעו עוד שליליותעכשיו אני מחכה לסגירה ויוצא לנשום אוירזה היה מפרך עבורי ברמה האישית לבצע את המעקב הסזיפי... יראה, 28/4/14 אינדיקציה שלילית לא התקיימהאני ממתין !!ותחת הסטופ... יראה, 28/4/14 שוב הידרדרות במדדאינדיקציה אחת כבר קרובה... יראה, 28/4/14 עוד חצי שעהבנק ישראל יכריז על הריבית לחודש... יראה, 28/4/14 אני ממשיך ברמה האישית להחזיק בפוט 1370אבל עליתי במקביל על קצת קול 1390 שבועיתחת סטופ 400האינדיקצתיות השליליות הן אמינות מאודאבל תמיד קיים חשש לזיגזג במדד שדוחה אותן במונחי זמןאני נותר עד לסטופ עם פוט 1370... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |