| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 30/4/14 בוקר יום רביעי 30.4.2014לקראת יום עם המון אירועי מקרו סיים ה S&P בירוק 0.47% ועומד על רמת 1878 מה זה אומר ? לא הרבה הוא נימצא העמדה מאוזנת ונזיל לחלוטין לכל כיוון גם אם עם נטייה אופטימית קלה הויקס ניסחר רגוע אבל גם הוא נזיל לחלוטין מרבית הנתונים יפורסמו לפני פתיחת המסחר בוול סטריט אבל האירוע המרכזי יותר הוא בשעה 21:00 מדד המעו"ף ניסחר אתמול שלילי עד לסיום ואיבד 0.16% כשהוא סוגר על 1383.92 מי שכיכב והכביד על המדד היו שוב המניות הדואליות אלה אותן מניות שגם העלו את המדד לשיאו מצד שני מניות הבנקים ממשיכות לשמור על נייטרליות סקטור הגז מנותק ממצבי הרוח של המדד ונע לפי האירועים שקשורים אליו נכון להיום מדובר על או חתימה עם וודסייד האוסטרלית או מימון ממקור אחר לפיתוח לויתן לסיכום: המדד כבר שלושה ימים מדשדש בין 1380 ל 1390 זה לא מצב מעודד לראות לטווח הקצר ובדגש על הטווח הקצר כלומר קיים סיכוי סביר שהמדד יזלוג לרמות 1360/70 ויכנס שם לצומת החלטה אבל נכון להיום אני עדיין בדיעה שהוא יחזור לשיאו מדד 75 המשיך אתמול לאבד גובה כשהוא מאבד 0.87% ומתקרב לרמת ה 920 רמת ה 900 היא רמה שהוא מסוגל להגיע אליה ומשם להסתובב בחזרה הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל בשיעור של 0.18% חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי בשיעור של 0.25% הדאקס סגר אתמול בירוק יפה 1.45% ועומד היום 9584 כאשר הוא מתקרב לרמה שעליה הצבעתי שיחזור ולערך 9700 זה אומר שכל מי שמחזיק את התעודה הממונפת על הדאקס אני אוציא עידכון מה לעשות עוד לפני 12 בצהריים היום ב 12:00 יפורסם באירופה מדד המחירים לצרכן ושוב מדד נמוך עשוי להיות דוקא טוב לשווקים למרות הסיכון לדיפלציה כי מדד נמוך יש בו לדחוף להרחבה מוניטרית של דרג'י עד היום האיש איכזב ולא מפגין יוזמה ויצירתיות לדעתי ב 15:15 מדד התעסוקה של ה ADP שהוא המקדים לדו"ח התעסוקה ולרוב לא משקף ב 15:30 נתון התמ"ג בלילה ההחלטה על גובה הריבית + המשך צימצום ברכישות טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1390 עד 1380 ושתי הרמות ריאליות סביר שהפתיחה תהיה חיובית מדשדשת סביב איזור הסגירה של אתמול אבל במידה והמדד יפתח חיובי ויתקרב ל 1390 יש מאוד מאוד לחשוד בסגירה שלילית במידה והמדד פותח שלילי אני חייב לציין שאני מחזיק באינדיקטור לחזרה ל 1390 אני לא יכול כרגע לומר אם מהרמות הנוכחיות או לאחר השגת רמות נמוכות יותר עוד חצי שעה אעדכן לפי מצב הפתיחה במדד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |