TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/4/14
בוקר יום רביעי 30.4.2014

לקראת יום עם המון אירועי מקרו סיים ה S&P בירוק 0.47% ועומד על רמת 1878
מה זה אומר ? לא הרבה
הוא נימצא העמדה מאוזנת ונזיל לחלוטין לכל כיוון גם אם עם נטייה אופטימית קלה
הויקס ניסחר רגוע אבל גם הוא נזיל לחלוטין
מרבית הנתונים יפורסמו לפני פתיחת המסחר בוול סטריט
אבל האירוע המרכזי יותר הוא בשעה 21:00


מדד המעו"ף ניסחר אתמול שלילי עד לסיום ואיבד 0.16% כשהוא סוגר על 1383.92
מי שכיכב והכביד על המדד היו שוב המניות הדואליות
אלה אותן מניות שגם העלו את המדד לשיאו
מצד שני מניות הבנקים ממשיכות לשמור על נייטרליות
סקטור הגז מנותק ממצבי הרוח של המדד ונע לפי האירועים שקשורים אליו
נכון להיום מדובר על או חתימה עם וודסייד האוסטרלית או מימון ממקור אחר לפיתוח לויתן

לסיכום:
המדד כבר שלושה ימים מדשדש בין 1380 ל 1390
זה לא מצב מעודד לראות לטווח הקצר ובדגש על הטווח הקצר
כלומר קיים סיכוי סביר שהמדד יזלוג לרמות 1360/70 ויכנס שם לצומת החלטה
אבל נכון להיום אני עדיין בדיעה שהוא יחזור לשיאו

מדד 75 המשיך אתמול לאבד גובה כשהוא מאבד 0.87% ומתקרב לרמת ה 920
רמת ה 900 היא רמה שהוא מסוגל להגיע אליה ומשם להסתובב בחזרה


הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל בשיעור של 0.18%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי בשיעור של 0.25%
הדאקס סגר אתמול בירוק יפה 1.45% ועומד היום 9584 כאשר הוא מתקרב לרמה שעליה הצבעתי שיחזור ולערך 9700
זה אומר שכל מי שמחזיק את התעודה הממונפת על הדאקס אני אוציא עידכון מה לעשות עוד לפני 12 בצהריים
היום ב 12:00 יפורסם באירופה מדד המחירים לצרכן ושוב מדד נמוך עשוי להיות דוקא טוב לשווקים למרות הסיכון לדיפלציה כי מדד נמוך יש בו לדחוף להרחבה מוניטרית של דרג'י
עד היום האיש איכזב ולא מפגין יוזמה ויצירתיות לדעתי
ב 15:15 מדד התעסוקה של ה ADP שהוא המקדים לדו"ח התעסוקה ולרוב לא משקף
ב 15:30 נתון התמ"ג
בלילה ההחלטה על גובה הריבית + המשך צימצום ברכישות

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1390 עד 1380
ושתי הרמות ריאליות
סביר שהפתיחה תהיה חיובית מדשדשת סביב איזור הסגירה של אתמול
אבל במידה והמדד יפתח חיובי ויתקרב ל 1390 יש מאוד מאוד לחשוד בסגירה שלילית
במידה והמדד פותח שלילי אני חייב לציין שאני מחזיק באינדיקטור לחזרה ל 1390
אני לא יכול כרגע לומר אם מהרמות הנוכחיות או לאחר השגת רמות נמוכות יותר
עוד חצי שעה אעדכן לפי מצב הפתיחה במדד

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il