| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 12/3/15 עידכוןמבחינתי ועד להודעה חדשה כל ירידה היא לצורך עלייה עדייןלכן אני כרגע מסתכל על לונג בלבד עדיין עד להודעה חדשהמעריך שמחיר הקול יחזור ל 720 מינימוםיש בעיה כרגע מול הסטופ כי המחיר נסק חזרה ל... יראה, 12/3/15 שלחתי סמס על יעדשלחתי סמס על יעד 900 לערך בקול 1580משום מה הסמס לא הגיע אליכםאני בודק למהאבל שולח במקביל מייל עידכוןהסטופ נותר 620 בירידה... יראה, 12/3/15 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 12.3.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - מה שעושה וול סטריט הוא פחות או יותר מה שרשמתי לכם אתמול שלשוםלמרות חוזים ירוקים במהלך היום המדדים ממשיכים במסע דרומהה S&P איבד אתמול 0.2% בלבד... יראה, 11/3/15 למחרמחר הוא יום פקיעה שבועיתבכל אופן על פי הסגירה במדד עדיין המומנטום הירוק שליטלכן מה שאני מציעזה קול 1580 מול פוט 1550 או 1540כאשר היחס אמור להיות 1:4 לטובת הקולכמובן שכל אחד על אחריותו... יראה, 11/3/15 עידכוןאני מצפה עדיין שקול 1570 יחצה את 1100אני גם חושד שקול 1580 ילך ל 900 ועוד לא בטוחבכל אופן בשלב הזה אני מעדיף להיזהר לפני הפתיחה בוול סטיט ומעדיף שלא תסתכנו כי אני רוצה לראות איזה מהתרחישים שלי לגבי... יראה, 11/3/15 עידכוןמסחר החפיפה מולך וול סטריט מתקרבממשו בינתיים את הקול למרות שאני חושב שקול 1570 ישוב לחצות 1100אני מעדיף שנעשה... יראה, 11/3/15 להנמיך סטופ בקול ל 720... יראה, 11/3/15 לעדכן סטופ בקול ל 740לעדכן סטופ בקול ל 740אני מתחיל לחשוד ברמת ה 1572 ישירות במידה והמדד יסיים בעוצמה הנוכחית שלווזה כבר תלוי במסחר החפיפה החל מ... יראה, 11/3/15 עידכון 2אני מחזיק בשני הצדדיםלא משחרר את צד הפוט בסטופ כלל בינתייםסטופ אצלי הוא רק לקול במחיר 570ההוראות שנתתי לכם הן סטופ לפוט אבל לדעתי להחזיק בפוט בכל זאת עד למסחר החפיפה היום בוול... יראה, 11/3/15 עידכוןהחוזים התחזקוהדאקס מתחזקאני לא נופל לאשליה - וול סטריט תמשיך במסע דרומהאנחנו נחזור לאחזקה בפוט ליעד שציינתי לוישנן שתי אפשרויות כרגע1. או שהיו הזה יסתיים בירוק וגם וול סטריט תסיים אותו בירוק ותחזור... יראה, 11/3/15 עידכון בוקרהמדד ניסחר באיזור דשדוש 1544 עד 1548אני מעריך שהוא אמור לבקר ב 1548 לפני שאולי יעשה מהלך יורד נוסףלכן אני ממתין אבל שומר על ראש פתוח לשני הצדדים כאשר הכוונה היא שטריגר יכול לצאתגם ללונג וגם לשורט... יראה, 11/3/15 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 11.3.2015וול סטריט - המדדים בוול סטריט עושים את התרחיש שציינתי אתמול ה S&P למרות שעלה יום קודם איבד בלילה 1.7% וסגר על 2044 כשהוא בדרכו ל 2000כלומר עוד כ 2% לפחות מדד הנסדאק איבד כ... יראה, 10/3/15 למחרמבחינתי גדראין ביטחון בפתיחה עצמההמדד יכול בההחלט לפתוח חיובי למרות הסגירה השלילית הכלליתנחליט מה שצריך... יראה, 10/3/15 להחזיק בפוט ולא לשחררועד לסטופ כמובןראשית יש אינדיציה לנמוך יומישנית המדד עלול לשבור 1544 ולהוביל לכיוון... יראה, 10/3/15 עידכוןעוזב מסך ל 10 דקותלהשתדל בשלב הזה להחזיק בפוט עד לסטופ בירידה... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |