| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/3/15 בוקר יום רביעי 11.3.2015וול סטריט - המדדים בוול סטריט עושים את התרחיש שציינתי אתמול ה S&P למרות שעלה יום קודם איבד בלילה 1.7% וסגר על 2044 כשהוא בדרכו ל 2000 כלומר עוד כ 2% לפחות מדד הנסדאק איבד כ 1.67% וסגר על 4859 כשהוא להערכתי בדרכו ל 4800 או 4780 למרות זאת שני המדדים אמורים להערכתי גם לחזור לכיוון שיאם האחרון מאז דו"ח התעסוקה ביום שישי המדדים בוול סטריט יורדים הדו"ח היה דיי טוב אבל כניראה שסיפור בריבית עושה את שלו סביר שימתינו שבוע הבא לנאום של ילין מדד המעו"ף פתח אתמול ב 1552 ...עלה עד לגבוה של טווח סקירת הבוקר שנתתי אתמול 1556/7 וירד לנמוך של סקירת הבוקר 1542 אבל סגר על 1546/7 כשהוא מאבד בסיכום יום 0.26% בלבד ברקע עמדו דוחות הבנקים מדד הבנקים אומנם פתח טוב ב 1300 אבל איבד עד לסיום כ 1.8% מרבית מניות המדד היו אדומות כשגם הדואליות ניבלמו רק על ידי פריגו לסיכום: המדד עשה אתמול אתנחתא מהקו העולה הישיר שלו לאחר שהשיג את רמת ה 1557 המדד ירד לאיורור זה לא אומר שהוא קבע שיא שלא ייפרץ אני כן מצפה שגם השיא הזה ייפרץ אבל קודם נמתין לסיום הסייקל היורד מלמטה קיימות מספר רמות שכל אחת מהן עשויה לתמוך את המדד אפרט אותן בהמשך היום הבוקר הארביטראז שלילי קל 0.14% חוזה S&P דוקא ניסחר חיובי 0.25%...למה? כובע...ככה מתנהלת וול סטריט זה אופיני ליום שאחרי ביצוע תנועה חדה זה לא אומר שסיימו לרדת ...אומנם החוזים האלה יכולים להוביל ליום ירוק קל אבל בכל מקרה אני מאמין שבין עוד היום בלילה או ביום שאחרי הם עוד יזלגו לרמות שציינתי לעיל בראש הסקירה הדאקס - סיצע אתמול גם הוא יום מימוש אם כי קיזז חלק ניכר מהירידות שלו עד לסיום אני נותר חיובי עדיין עליו ל 12000 באופן כללי הדולר ממשיך להתחזק ואני נותר עם הערכה ל 4.1 שקלים עבורו אין היום נתוני מקרו משמעותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1538 עד 1548 הפתיחה עצמה צפויה להיות שלילית אבל לא שלילית מהותית אני מצפה שהמדד ייסחר מעורב כלומר גם אם הפתיחה עצמה שלילית הוא עשוי בהחלט לזגזג ולעבור לירוק ברמה התוך יומית הסיומת זה כבר סיפור אחר בשלב הזה אין לצפות לחזרה ישירה למסלול עליות לאור ההעררכה שנתתי לוול סטריט לעיל מלמטה יש את רמות 1540 --> 1537/8 --> 1534 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |