TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/3/15
בוקר יום חמישי 12.3.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

מה שעושה וול סטריט הוא פחות או יותר מה שרשמתי לכם אתמול שלשום
למרות חוזים ירוקים במהלך היום המדדים ממשיכים במסע דרומה
ה S&P איבד אתמול 0.2% בלבד ירידה מינורית
כאשר הוא סוגר על 2040 ורמת ה 2000 אותה נקבתי כיעד קרוב מתקרבת
הוא עשוי להתהפך מכל נקודה בין ה 2000 ל 2040
וול סטריט נעה בניגוד לסנטימנט הן בת"א והן באירופה
הסיבות ? האמת שהן אינן חשובות ואני מאמין בסנטימנט
אבל אפשר למנות את הנפט ואת הריבית כסיבות ראשיות
אני עדיין מעריך שהמדדים שם יחתרו חזרה מעלה
שבוע הבא - שוב דיונים על נושא תקרת החוב שחייבת לגדול אחרת זה שיתוק כלכלי שקשה להאמין שיתנו לו יד...זה נושא שכלל לא עולה לשיחות ולא נילקח בחשבון כאפשרות
למי שזוכר כבר עברנו בתקופת אובאמה משברון סביב הנושא הזה


מדד המעו"ף לא מסתכל על וול סטריט ונע מעלה בלבד
אתמול סגר המדד על 1561 כשהוא מוסיף כאחוז וזה לאחר שפתח שלילי על 1546 בהשפעת הירידות בוול סטריט
הדואליות ומניות הבנקים עשו יד אחת בראשות טבע שתרומתה משמעותית
כמעט כל מניות המדד תרמו תרומה כזו או אחרת למעט אולי פריגו שמעט הכבידה

לסיכום:
אני מעריך שהמדד יחתור ישירות ל 1572 גם אם יבצע דשדוש או עמידה במקום בדרך
ברור שתיקון יגיע אבל הוא בכל מקרה רק בגדר תיקון
נכון לעכשיו מלמטה קיימת רמת 1554


הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל 0.12%
חוזה S&P ניסחר גם היום חיובי בשיעורים שבהם ניסחר אתמול במהלך היום
אני מעריך שהם אינם משקפים והמדדים יתנהלו מעורב גם בלילה הקרוב
אבל יש מצב שבסופ"ש הם ינסו להתהפך
הדאקס ממשיך בשלו ואתמול הוא נסק באגרסיביות עד לסיום היום על רקע דבריו של דארגי
דארגי נאם וציין שה QE התחיל ועובד היטב
הדאקס נעל על 11800 ורמת ה 12000 שלי כיעד מתקרבת
יחד עם זאת זו רמה מוערכת...כלומר אני לוקח בחשבון התנהלות בין 12000 ל 13000
הדולר קצת ניתקע ועומד במקום אבל אני עדיין מאמין ב 4.1 שקלים
מקרו -
היום בעיקר המכירות הקימעונאיות בארה"ב ב 14:30
מחר מדד המחירים ליצרן בארה"ב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1554 עד 1572
הפתיחה עצמה צפויה להיות קרוב לקו האפס
יכול להיות שהמדד קצת יזגזג אבל אני מסתכל על 1572 כאיזור יעד כרגע


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il