TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת הפניקס מאמינה בהשקעות בישראל :


הפניקס
קסם מבית הפניקס בית השקעות רוכשת מפסגות את נכסי הקרנות האקטיביות בהיקף של כ- 22 מיליארד שקלים
מנכ"ל קבוצת הפניקס, אייל בן סימון: "רכישת הקרנות האקטיביות מפסגות על ידי הפניקס בית השקעות תגדיל משמעותית את פעילות הקבוצה בניהול הנכסים והשירותים הפיננסים. זהו מהלך משלים נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה ועל פי תוכנית העבודה אותה אנו מובילים בשנים האחרונות בקבוצה."

מנכ"ל הפניקס בית השקעות וקסם קרנות, אבנר חדד: "רכישת הקרנות האקטיביות מפסגות בהיקף של כ- 22 מיליארד שקלים מהווה מהלך משמעותי וסינרגטי עבור בית ההשקעות בכלל וקסם בפרט. דווקא בימים לא קלים למדינת ישראל, אנו מאמינים כי זו העת והזמן הנכון להשקיע בישראל."

הפניקס בית השקעות רכשה מפסגות קרנות נאמנות, קרנות אקטיביות בהיקף של 22 מיליארד שקלים. רכישת הקרנות היא מהלך נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של בית ההשקעות. זהו מהלך בעל ערך מובהק בשל הסינרגיה הגבוהה של נכסים בעלי אופי דומה לאלו של קסם בשוק הקרנות בישראל.

עיתוי העסקה והמהירות שבוצעה מעידים יותר מכל על יכולותיה של קסם בקליטת היקף נכסים משמעותי בזמן קצר ומיזוגו לפעילות הקיימת. בנוסף מעיד הדבר על הדינמיות והעוצמות של קסם ושל בית ההשקעות ביכולת לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות לאור שינויים המתרחשים בשוק.

מהלך זה מקדם באופן משמעותי את אסטרטגיית הקבוצה להשיא ערך לבעלי מניותיה באמצעות בניית יכולות לתשואה דו ספרתית גבוהה בכל הפעילויות בקבוצה לרבות בדרך של מיזוגים ורכישות.

העסקה מותנית באישור רשות התחרות ובתנאים מתלים נוספים אשר בכפוף להתקיימותם הקרנות אשר ירכשו מפסגות יועברו לניהולה של קסם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il