TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הראל ביטוח ופיננסים משתמשת באלסטיק בכדי לשפר את היעילות הדיגיטלית שלה ולהוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית


הראל פיננסים
"כיום חוויית הלקוח מונעת דאטה", מסביר ניב רז CTO בהראל

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים אשר מבצעת תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ואף זכתה לאחרונה בפרסים יוקרתיים על התהליך שהחברה עוברת, הופכת את הדאטה ליתרון תחרותי באמצעות השימוש בטכנולוגיה של חברת החיפוש אלסטיק המאפשרת לה הענקת חוויית לקוח מעולה.

"כיום חוויית הלקוח מונעת דאטה", מסביר ניב רז CTO בהראל. " הטכנולוגיה של אלסטיק מאפשרת לנו להעניק לגורמים בחברה יכולות אנליטיקה ניתוח והפקת תובנות ויזואליות במהירות ובקלות וללא ידע מוקדם.

"הראל ביטוח ממשיכה לשפר את הפעילות העסקית של החברה תוך התמקדות ביעילות ושיפור חווית הלקוח", אמר אייל אפרת, CIO בהראל. "הטכנולוגיה של אלסטיק היא אחת מאבני היסוד העיקריים שלנו במערך הדיגיטלי והתפעולי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לייעל תהליכים בכדי לספק ללקוחות שירות פשוט, מהיר ואישי יותר, ".

Elastic Stack מספקת להראל מענה לחזון הדיגיטלי של החברה ולאתגרים שלה, בניהם יכולות אנליטיקה ללא צורך במומחיות ייחודית בתחום ניתוח המידע

אודות הראל ביטוח ופיננסים:
הראל ביטוח ופיננסים היא קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל. בשנת 2018, עם נתח שוק של כ-20.9%, הראל ממשיכה להראות יציבות ומציגה, זו השנה הרביעית ברציפות, גידול שנתי של 16% בסך הפרמיות שהורווחו ברוטו, דמי הגמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה, אשר הסתכמו בכ-31 מיליארד ₪ נכון ל- 31.12.18, גידול של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.


היקף המאזן של החברה הסתכם בכ- 108.2 מיליארד ₪, נכון ל-31 בדצמבר 2017 (בהשוואה לכ-96.2 מיליארד ₪ נכון ליום ה-31 בדצמבר 2016). הראל הינה הקבוצה הגדולה והמובילה בישראל בביטוחי בריאות עם נתח שוק של כ-39.4%, השנייה בגודלה בענפי הביטוח הכללי (non-life), השלישית בגודלה בהיקף הפרמיות בביטוח חיים והרביעית בגודלה בקרנות נאמנות. סך הנכסים המנוהלים על ידי הקבוצה בביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות נאמנות ושירותים פיננסים הסתכם בכ-250.3 מיליארד ש"ח נכון ל-31.03.2019.

אודות אלסטיק:
חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC) עם מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח, הפכה להיות שם נרדף לחיפוש של כל דבר מחוץ לרשת האינטרנט הציבורית - חיפוש נסיעה באובר, חיפוש מאצ' בטינדר, חיפוש איום סייבר בזמן אמת או חיפוש קבצי לוג של הגישושית על מאדים.

החברה נוסדה ב 2012 על ידי שי בנון, מנכ"ל החברה כיום, אורי בונס, סטיבן שורמן וסיימון וילנאואר. באוקטובר 2018 החברה יצאה להנפקה בבורסת ניו יורק וכמעט והכפילה את שוויה ביום הראשון למסחר.

נכון להיום לתוכנת הקוד הפתוח של אלסטיק יש למעלה מ 350 מיליון הורדות וקהילת אלסטיק מונה מעל 100 אלף חברים. קהילת המפתחים בישראל Tel Aviv Elasticseach meetup group אשר הוקמה זמן קצר לאחר שהחברה נוסדה, הינה אחת מהקהילות הפעילות של Elasticseach עם למעלה מ- 2500 חברים.

אלסטיק המפתחת של Elastic Stack הכולל את מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח – Elasticsearch, Kibana, Beats, Logstash המספקים לחברות תוכנה כשירות SaaS או בניהול עצמי, של מידע בזמן אמת, באמצעות חיפוש, רישום, אבטחה, ניתוח נתונים ועוד.

לחברה, הרשומה בהולנד, 1200 עובדים ב- 35 מדינות בכל העולם, עם משרדים ראשיים בהולנד ובמאונטיין וויו. ומשרדים נוספים בפריז, לונדון, טוקיו, סינגפור, ניו יורק, שיקאגו ועוד. החברה מעסיקה כ- 20 עובדים בישראל, מהצפון ועד הדרום, והיא נמצאת בתהליך פתיחת חברה בישראל וגיוס עובדים נוספים.

לסרטון של החברה - https://youtu.be/yJarWSLRM24
לאתר החברה - https://www.elastic.co/
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il