| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 18/12/12 למחראני יוצא שוקת קול 1220 מול פוט 1210 ביחס של 1:2 לטובת הקולאם רוצים להגדיל יחס לטובת הקול אז ללכת על קול 1230כל אחד על אחריותואם המדד יגיע עד הפקיעה ל 1248 שעליו אני מדבר בסקירות אז זה אחלה דילהסיכון... יראה, 18/12/12 1217 זו נקודת המפתחירידה ממנה תוביל ל 1210 ושימו לבאם המדד יורד ל 1210 וסוגר על 1220 וכמה שזה נישמע הזויאז אני עולה על לונג גם ברמה היומית ולא התוך יומית וכל אחד על אחריותו ובשביל זה צריך להמתין ל 16:30מנגד אם המדד לא... יראה, 18/12/12 כל מה שאני נותן היוםהפוטנציאל שלו לשלם טוב הוא גבוהלכן גם אם נחתכים בסטופ עדיין לקחת כי הסטופ לא רחוקופוטנציאל גבוההכרגע פוט 1210 סטופ 700 כפי ששלחתי... יראה, 18/12/12 עידכון כללירמת האמינות של הלונג נמוכהבשלב הזה הן ברמה התוך יומית והן ברמה היומיתאבל כן יש מצב תוך יומי ל 1226 כאשר 1228 היא נקודה חשובה סגירה מעליה ויש המשכיות ללונג גם ברמה היומית בכל מקרה אנחנו נחזור מעל 1240... יראה, 18/12/12 אני מחפש אינדיקציה להמשךטווח 1216/7 עד 1220יציאה מהטווח הזה לכאן או לכאן מסמנת כיווןמעל 1220 שווה 1226/7מתחת 1216/7 עלול להוביל ל 1210בשלב זה ללא אינדיקציה לא אסכן אתכם לחינם את המצב במדד אני לא אוהב כל כך כפי שהוא ניראה... יראה, 18/12/12 מוקדם מידיראשית לקרא סקירת הבוקרשנית ...מאוד מאוד לא נוח לי עם הזינוק הזההמצב בעייתי בבקשה להמתין ובלונג לא לגעת כרגעפתיחה ירוקה כבכר אמרתי שרוב הסיכויים שתתרחשהבעיה שלי היא עם הבנקים תמונת המדד כרגע...העלייה... יראה, 18/12/12 סקירת בוקרבוקר יום שלישי 18.12.20121. כמו שאמרתי לכם אתמול בשיא השליליות במייל מיוחד...מדד וול סטריט יסיימו אופטימי או ירוק ...וזה אכן קרה בפועל ואפילו מעבר לציפיות שלי2. ה VIX לא כל כך יישר קו עם העליה הזו... יראה, 17/12/12 למחרלא רוצה להכשיל אף אחדאיו עדיין יום היפוך רוב הסיכויים ליום מעורבלמרות שהפתיחה עשויה להיות חיוביתשורה תחתונה עדיפות... יראה, 17/12/12 נקודה נוספת שחשוב לי לצייןהיום בלילה מבחינתי רוב הסיכויים שהאמריקאים יסחרו אדום ויסגרו ירוק או אופטימי לכן למחר בכל מקרה אני נגד יציאה בשורט חשוףמקווה שאני ברור בנקודה... יראה, 17/12/12 ושוב אני מדגישעדיף לי שתתקיים קודם האינדיקציה הראשונהכרגע הסטופ בפוט 1210 הוא מחיר 620בשלב זה אני עוקב בלבד ועדיין... יראה, 17/12/12 שימו לביש פוטנציאל תנודה שלילי היוםהאידאלי מבחינתי הוא שנעשה קודם 1226 לפחות ומשם נרדעל מנת לקיים את האינדיקציה החיוביתיש אינדיקציה שלילית ל 1221 עד 1220 וז עלול להתפתח ולזלוג... יראה, 17/12/12 ללא שבירה של 1223 בגלום לא להסתכל לכיוון השורטבאופן כללי רק ירידה מ 1223 זה מהלך שורט בטוח יותרכרגע אני מאמין ב 1226/7 בגלום ואני מעדיף לא לגעת בשורט בכלל לפני הרמות האלו אלא אם המדד ילך ל 1220 ומתחתאם יש נקודה לטובת השורט היא הפתיחה במדד... יראה, 17/12/12 עידכוןלא נוח לי עם הפתיחה במדד הבנקים...זו פתיחה חיובית ואני חושש שהמדד יחלש וישפיע לשלילה בהמשךלכן חשוב לי שתצמידו סטופ הכי קרוב שאפשר בלי קרדיטאבל אינדיקציה ל 1226/7... יראה, 17/12/12 מסתמנת פתיחה חיוביתפתיחה על 1224/5היתי שמח אם המדד היה יורד ל 1219 ומשם מטפס אבל אני בספק אם זה יקרהכרגע הסטופ בקול 1230 הוא מחיר 880הסטופ בקול 1240 הוא מחיר 520 עדיין מוקדם לקבל החלטות ואני כותב את זה רק על סמך הפתיחה... יראה, 17/12/12 סקירת בוקרבוקר יום שני 17.12.20121. טבע צפויה להתחיל להתאושש ולדעתי הבלימה במניה קרובה ובין היתר בעיקבותהכניסה לשוק הקוראיני...מלנוקס מצד שני לא צפויה להשפיע מהותית לשלילה היום2. תחזית הצמיחה למשק הועלתה בחצי... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |