TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/12/12
בוקר יום שלישי 18.12.2012

1. כמו שאמרתי לכם אתמול בשיא השליליות במייל מיוחד...מדד וול סטריט יסיימו אופטימי
או ירוק ...וזה אכן קרה בפועל ואפילו מעבר לציפיות שלי

2. ה VIX לא כל כך יישר קו עם העליה הזו במדדים אבל זה טיבעי לתקופה הזו של חוסר
וודאות

3. סה"כ המדדים בוול סטריט נעים על גלים של אופטימיות או פסימיות בנוגע לצוק
הפיסקאלי ולמציאת פיתרון עד סוף השנה...כרגע האופטימיות שלטת ...אבל כמו שאמרתי
אתמול אי מציאת פיתרון כזה יוביל למימושים משיקולי מס

4. מלנוקס תכביד על הארביטראז שהוא שלילי לא זניח למרות העליות בוול סטריט וכמו
שזה ניראה היום היא לא תעצור ב 60 דולר אלא תבצע מהלך מתקן בלבד ...מצד שני
טבע התחילה בלילה מהלך מתקן וגם זו הערכה שנתתי בסקירת הבוקר של אתמול

5. מדד הבנקים לא מספיק בשל לחזור מהדקה הראשונה של הבוקר למוד רציף של עליות

6. מדד המעו"ף - לא משנה לאן ירד הוא יחזור לבקר בשיא 1248 וזו נקודה שאני אחזור עליה

מדד המעו"ף איבד אתמול 0.64% וסגר קרוב ל 1212 אחרי ביקור סביב 1205/6
למעט החברה לישראל וקצת מניית לאומי לא היתה אתמול אף מניה ירוקה במדד
23 מניות רשמו ירידות שערים בשיעורים מתונים
מדד הבנקים ירד מתון
אבל לא היה שום מנוע שיחזיק את המדד עם ראש מעל המיים וכך יוצא שמדד הבנקים שפתח ירוק...כל זליגה אפילו קטנה שלו מטה משכה את כל העגלה למטה אחריו
מחזור המסחר אגב היה נמוך ממחזור יום ראשון
מחזור יום ראשון שלשום היה קצת חריג לימי ראשון ...בכל אופן המחזור של אתמול היה נמוך ממנו

לסיכום:
הרבה יקום ויפול על המומנטום בבנקים ...נכון להיום הבנקים רושמים מימוש מינורי ולא היסטרי ...עדיין המימוש הזה לא הסתיים ואני מחכה לסימן של ביטחון ממדד הבנקים
אבל בלי קשר מדד המעו"ף עצמו יחזור מעל 1240
באילו נסיבות זה יקרה ומי העגלה שתמשוך ? זו גם נקודה חשובה שאבחן אותה בזמן אמת כשזה יתרחש
בכל אופן כרגע המדד למרות סגירה קרובה על 1212 הוא לא בשל למהלך עולה רציף מהדקה הראשונה של הבוקר בדיוק כמו הבנקים
היה לי חשד אתמול שמדד המעו"ף מפתח עצמאות אל מול שאר המדדים והוא כבר עשה את זה בעבר...עצמאות שתוביל אותו לגל יורד אל 1180 ואף מתחת...אבל אני סומך על ההערכה שלי שהוא יחזור ל 1240 ומעל

מדד הבנקים נימנצא זה היום השלילי במוד מימוש ובעצם מאז נקודת עידכון המדדים ביום חמישי ...המדד כרגע על 1151 והיתי רוצה לראות אותו יורד ל 1140 לפני שהוא חוזר לטפס
לא בטוח שזה יקרה כך ובסדר הזה
בכל אופן גם תגובה חיובית אצלנו לעליות בוול סטריט תצטרך להיבחן טוב טוב
מי המוביל והקטר ...ועוד גורמים...כי יש לזה חשיבות לגבי ההמשך ועוצמת הסנטימנט

טווח מסחר במדד הבנקים להיום:
1145 עד 1165
מורחב יותר זה 1140 עד 1175
1130 הישארה נקודת קו אדום במדד שאם הוא יורד מתחתיה אנחנו ניראה אותו ניכנס לגל מימוש כבד יותר ומתחת 1100
כרגע אני מקווה לראות את לאומי סוחבת את העגלה

מדד 75 רשם מימוש של 0.76% וסגר על 708
כל עוד הוא מעל 700 זה עדיין סביר...אני עדיין מאמין ומקווה שהוא יחזור ל 750

וול סטריט ניסחרה בעליות על רקע אופטימיות מנושאר הצוק הפיסקאלי ...סוג של קריזות אפילו היתי מגדיר אבל זה לא עליה בלתי צפויה אלא קריזה שהיה ניתן לחוש אותה מראש
הדאקס שומר על יציבות ואל מיישר בכלל קו עם מדד המעו"ף
שורה תחתונה : אני מקווה לראות ב S&P את 1470 עד סוף השנה

הבוקר האריבטראז שלילי בשיעור של 0.38% ובחסות מלנוקס
חוזה S&P חיובי כרגע כ 0.3%
הן הדאקס והן וול סטריט לא קרובים כרגע לתמונת המדד שלנו
שימו לב איך העליה במדדים האמריקאיים לא מתורגמת לארביטראז חיובי אצלנו
המניות המשפיעות על המדד אצלנו בשיעור של בין 0.3% ל 0.4% הן דואליות והן בעיקר
טבע , פריגו , מלנוקס , נייס ממש בסדר הזה
בכל אופן הפתיחה במדד המעו"ף תושפע מצד אחד מהסנטימנט החיובי ומצד שני מהארבירטאז לכן אני מאוד חצוי לגביה והיא קשה לחיזוי בעיקר כי מדד הבנקים לא מספיק אופטימי למומנטום חיובי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1207 עד 1227
קשה לי לראות היום ירידה במדד מ 1207 אבל כן היתי רוצה לראות ביקור בנקודה הזו וסיבוב מעלה
מצד שני 1220 ו 1227 הן נקודות חשובות
1227 היא לשון המאזניים וסגירה מעליה תחזיר את האופטימיות
אני כבר אעדכן אם מצד כזה יקרה ואם זה מצב אופטימאלי מבחינת הנסיבות ומי שסוחב
הפתיחה במדד יכולה להיות ב 3 נקודות אפשריות מבחינתי +-
1220 או 1214 או 1210

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il