| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 23/12/12 המדד עושה כרגע את מה שחשבתי שיעשה לאור הפתיחה מהבוקראני לא יכול לדעת היכן תהיה הפקיעה אבל באופן כללי כל ירידה היא לצורך עלייהאין הצדקה לירידות במדד בלי קשר לפקיעה לא מצד וול סטריט ולא מצד הדאקסאם הסגירה תהיה מעל 1215 זה יהיה מצויין להמשךאני בצום היום... אם ניסגור את היום הזה מעל 1215 אני שוב אתחיל להסתכל רק לונג לטווח הקצרבינתיים אני מעדיף גדר כאשר רק שבירת 1215 בגלום תניע שוב מהלך לונגבגדול יכול להיות שמחיר פוט 1200 יגיע היום ל 360 אבל אני לא בונה... יראה, 23/12/12 תרחישים להיום1. נר אדום למטה עד 1200 וסגירה מעל 12102. נר אדום עד 1180 חד יומי או דו יומי ואז התאוששות עד 12403. סגירה מעל 1220 ועד 1227 ולא יותרשלושת האפשרויות בנקודת הזמן הנוכחית שוות בעינייבד"כ אני יכול... יראה, 23/12/12 לשמור על ראש פתוח היוםהיום הזה יכול להסתיים גם קרוב ל 1200 במדד אם לא מתחתאני לא אורמ שזה יקרהאבל יש ימים שאני מזהה שהסיומת לא נעולה לצד... יראה, 23/12/12 עידכון כלליהפתיחה במדד נמוכה ממה שציפיתיהמצב כאן הוא קצת בעייתיוהיום הזה הוא יום מפתח לענייןאם חוזרים קרוב ל 1220 וגם סוגרים שם אז הכיוון הוא מעלה אחרת אם לא מצליחים להתרומם היום יש סכנה לנזילה ל 1180מי שיושב... יראה, 23/12/12 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 22.12.20121. יום שישי ניסחרה וול סטריט תחת לחץ לפחות בטרום המסחר במשך היום כאשר הרפובליקנים לא הסכימו להתצביע בעד פשרה על הצוק הפיסקאלי...החוזים היו אדמדמיםה VIX קצת השתולל אבל אובאמה... יראה, 20/12/12 אם אני מסתכל נטו תמונה עכשוית של מדד המעו"ףאז אנחנו אמורים ברמת המגמה ללכת מעלה ולא רואה נזילות למטהאני לא רוצה להכשיל אף אחד שבוע פקיעה או לאאבל אני אישית אם המדד סוגר כמו עכשיו יוצא בחשיפה ליום ראשון דרך קול 1240 ואולי 1230 תלוי כמה הוא... יראה, 20/12/12 חשוב מאודאם המדד יעמוד פחות או יותר במיקום הנוכחי עד לסיוםאז בסיום תהיה שחיקת פרמיות מאוד קשה כיאה לימי חמישי לפני פקיעהזה בתנאי שאנחנו לא מטפסים מכאן ולא מגיעים ל 1227/8 אז קול 1220 יכול להגיע למחיר 800... יראה, 20/12/12 פריצת 1220 בגלום תוציא מהלך לונג תוך יומיעדיין אין פריצה כזו ומנגד ירידה מ 1218 היא שורט של 4 נקודות גלוםכלומר אנחנו בטווח מאוד מצומצם כרגעכל הזמן לזכור שבשלב זה העיקר הוא התמקדות בלונגוכל שורט הוא זמני... יראה, 20/12/12 פתיחה בגלום על 1220לקרא את סקירת הבוקרהמדד גם אם ירד ל 1214/5 הוא יחזור ל 1230 ו 1240 ואני עומד על דעתי בעניין... יראה, 20/12/12 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 20.12.20121. מדדי וול סטריט סיימו בירידות שערים לא חריפות במיוחד וזה ניראה כרגע כמו תיקוןלסייקל העולה 2. ה VIX רשם עלייה חריפה יותר ובצורה קצת מפתיעה ...הוא מכין את עצמו לכל... יראה, 19/12/12 עידכוןהגלום עשה בדיוק 1223.5 כפי שאמרתיהסטופ לקול 1220 הוא מחיר 1140 כרגעסגירה במדד מעל 1223 תיחשב טובה... יראה, 19/12/12 לקרא את סקירת הבוקרהשורה התחתונה של הסקירה היא :ככה לא בונים חומה אבל עולים ועינכם הרואותאם המדד לא יחזור לרמות 1210 ו 1214 וייצר עלייה משם אז כל העלייה אני מגדיר אותה חולה גם אם נעלה ל 1240 + אם נעלה בקו ישר אני אעדכן... יראה, 19/12/12 סקירת בוקרבוקר יום רביעי 19.12.20121. וול סטריט והדאקס ממשיכים לטפס אבל מדד המעו"ף שלנו אנמי...לפחות כרגע2. יש לנו כרגע עדיין בעיה מול המניות הדואליות המשפיעות שלא מיישרות קו עם העליותבעולם...וזה משפיע... יראה, 18/12/12 ומילה אחרונה לפני סגירת המסחרמה שהצעתי לכם במייל הוא מסוכן כמובןמי שלא מסוגל לראות ירידה במחירי הקולים על הבוקר שלא יקח ולא יעשה מה שהצעתיהנחת העבודה הזו מבוססת על מהלך עולה מעל 1240מצד שני אני לוקח גם פוט 1210כך שאם הירידה... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |