TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/12/12
בוקר יום חמישי 20.12.2012

1. מדדי וול סטריט סיימו בירידות שערים לא חריפות במיוחד וזה ניראה כרגע כמו תיקון
לסייקל העולה

2. ה VIX רשם עלייה חריפה יותר ובצורה קצת מפתיעה ...הוא מכין את עצמו לכל אפשרות
ומפלס העצבנות עולה אצל האמריקאים על רקע נושא הצוק הפיסקאלי
אין טעם להרחיב בנושא הצוק ובאם ייחתם הסכם עד סוף השנה כמו שכרגע חושבים
שיקרה אז נדבר על זה...נכון להיום כל פיפס שיוצא מהצהרה כלשהי בקונגרס מזיזה את
המדדים לחיוב או לשלילה

3. המניות הדואליות בוול סטריט הן ממש אבן ריחיים על צוואר השוק בת"א נכון לימים אלו
וכך יהיה גם הבוקר עד שיחול שינוי מהותי
שלוש המניות שצריך להתמקד בהן הן טבע + מלנוקס + פריגו

4. מדד המעו"ף שלנו בכל מקרה יחזור אל רמת ה 1240 או מעל

אתמול עלה מדד המעו"ף 0.81% וסגר על 1226/7 שזו היתה הנקודה העליונה של טווח סקירת הבוקר
מתוך זה תרם מדד הבנקים 0.2%
טבע + פריגו + מלנוקס תרמו ביחד 0.3% והיום הן גם יקחו חזרה את מה שתרמו אתמול
כיל וחברה לישראל תרמו ביחד 0.14%
סקטור הגז תרם 0.17% בראשות ישראמקו

לסיכום:
אתמול אמרתי שככה לא בונים מומנטום עולה וסנטימנט חיובי וזה עדיין תקף
אבל לא משנה אם ירדן היום בפתיחה המדד יחזור ל 1230 ול 1240
באופן כללי ירידה ל 1210 וחזרה ל 1220 ול 1230 תשנה את התמונה מבחינת בניית הסנטימנט ...ניצטרך לראות מה יקרה היום עד לסגירה ושבוע הבא יש פקיעה
על מפת הפוזיציות עדיף להסתכל רק שבוע הבא
נכון להיום איןעדיין סגירות בקולים מ 1230 ומעלה

מדד הבנקים גם אצלו הסיפור דומה למדד המעו"ף וגם אצלו המומנטום בעייתי כרגע
אתמול הוא סגר סביר וטוב על 1178 והוא זה שבעיקר יצטרך היום לאזן את הארביטראז השלילי בדואליות למרות שהוא לא חייב
כלומר יכול להיות שהוא יצטרף לסנטימנט השלילי ברמה התוך יומית ובאופן זמני
ירידה שלו ל 12140 וחזרה חזרה תיחשב טובה מבחינתי
ובכל מקרה הוא יחזור ל 1180 ואני גם מאמין ב 1200 במדד הבנקים

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1160 עד 1190
פתיחה שלילית במדד יכולה להיות באיזור 1165 עד 1170

מדד 75 הוסיף אתמול כ 2% וחזר ל 730
אני אופטימי לגביו ועדיין מאמין כפי שכתבתי כאן לאורך השבוע האחרון שהוא יחזור ל 750 עד 800

וול סטריט ניסגרה בירידות כאשר ה S&P מאבד 0.75% וסוגר על 1435
שתי רמות נימצאות מתחת כבלם למימוש
1. 1420 והיא לא רחוקה
2. 1400
אני מקווה שהוא יבלם על 1420 כבר בסופ"ש ויחזור למוד חיובי לפחות ל 1480
סוף שנה , חגים נוצריים , צוק פיסקאלי , ועוד כל מיני מיסטיקה
הכל משפיע ובעיקר הצוק ...כן פיתרון ...לא פיתרון...כאשר סוכנויות הדירוג מחכות עם הסכינים בפינה

הבוקר הארביטראז הוא שלילי 0.58% כמובן בחסות טבע ומלנוקס בעיקר
באופן כללי אין לגעת במלנוקס עד אני אעדכן לגבי שינוי כזה
מלנוקס סובלת שם כרגע גם מעינינים צדדיים שלא קשורים למהות
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי 0.24%
ב 15:30 יפרסמו בארה"ב תביעות האבטלה השבועיות + התמ"ג
ב 17:00 מכירת בתים יד שנייה
כל אלו נתונים שישפיעו היום
מחר יום שישי בעיקר הזמנת מוצרים ברי קיימא

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1214/5 עד 1234
לשים לב שהטווח רחב
הפתיחה ברוב הסיכויים תהיה שלילית והשאלה היא רק באיזו עוצמה
עןצמת הפתיחה השלילית תלויה במגוון מניות שיכולות היום לאזן את הדואליות ולאו דוקא במניות הבנקים
בכל אופן הגעה היום ל 1214/5 לא צריכה להפתיע
הפתיחה השלילית יכולה להיות ב 1222 או ב 1220 או אפילו ב 1216/7
בכל מקרה אנחנו נחזור ל 1230 ועצם הגעה לשם מלמטה תוביל כבר קרוב ל 1234 ו 1238
כל ירידה במדד תגרום לשחיקה לא מבוטלת לאור הקירבה לפקיעה

יום מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il