| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
תיק האיתותים מעו"ף - ארכיון סקירות - טלנירי - בעיכוב של 48 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-48 שעות האחרונות!
יראה, 14/1/13 לא יפתיע אותי אם המדד ילך ל 1217זה אופיני וציינתי שזה יום שהוא במהותו מעורבאבל עדיין לא ראינו 1224 ולדעתי עוד ניראה חציית 1224 ובפרט סגירה מעל תיחשב מאוד חיוביתבינתיים אני ממתין לאינדיקציותנקודת המפתח כרגע היא... יראה, 14/1/13 סקירת בוקרבוקר יום שני 14.1.20131. עוד כשבוע הבחירות אצלנו והן צפויות לדעתי לייצר תנודה בשוק שכרגע ובדגש עלכרגע אין לי סימן שהיא הולכת להיות שליליתאין לי סימן לזה לא מצד הבנקים ...לא מצד חו"ל...לא מצד... יראה, 13/1/13 סגירה בספוט על 1120 או מעלתיחשב חיובית להמשךסגירה מעל 1218 היא פרווהמחר בלי קשר סבירות גבוהה ליום מעורב לכן לא רואה הכרח בכל מקרה ליציאה חשופה בלונגאבל אנחנו נחזור ל 1224 וניבחן אותה שובנכון להיום אני עדיין יותר שוורי על השוק... יראה, 13/1/13 הגלום טיפס בדקוטת האחרונות קרוב ל 1220הגלום מזנק כי כל עוד אין אינדיקציה שלילית זו ברירת המחדל שלו בגלל המגמה איו לי אינדיקציה חיובית כרגע ואחרת היתי מסמס אותהלכל היותר סטופ לקול 220 הוא מחיר 1080 כרגעוזורמים ל 1224... יראה, 13/1/13 הפתיחה במדד המעו"ף יחסית סולידיתלמה ? כי המדד הבנקים מאזן ויש מניות נוספות שתומכות כנגד הצלילה של פריגוציינתי בסקירת הבוקר שזה קצת שונה מאירוע מלנוקסאני מצפה מהמדד לשחזר את הרמות של יום חמישי גם אם לא היוםלעת עתה הבנקים קצת ירדו... יראה, 13/1/13 סקירת בוקרבוקר יום ראשון 13.1.20131. ה S&P ממשיך לצעוד לכיוון ה 1500 כאשר במקביל ה VIX עוד מקרטע2. מדד המעו"ף צועד אל ה 1240 וגם אפקט שלילי היום מצד הדואליות לא ישנה את זה3. עברנו את אפקט מלנוקס... יראה, 10/1/13 ליום ראשוןאני לא יכול לומר לכם שורטברור שההטיה צריכה להיות לונגאבל כן לדאוג להחזיק פוט 1200 או אפילו 1210ותזכרו מה רשמתי לכם במהלך השבוע הקשה הזה....קול 1220 ...אני רוצה לראות אם יעשה לי 1800כל אחד על אחריותו... יראה, 10/1/13 היה עיוות במדד כתוצאה מהירידהאבל חייב לומר לכםאם אני לא מתייחס לעיוותאז יש אינדיקציה שלילית חריפה מאחר והיה עיוות קשה לי לייחס לה אמינותכרגע רק שבירה של 216 בגלום מצדיקה שורט ...למעט האינשיקציה החריפה המעוותת שקשה ביותר לייחס לה... יראה, 10/1/13 יש עיוות טוטאלי במדדאני רק יכול לומר שטוב ששלחתי לכם אינדיקציוה שלילית לפני האירועושניה לפני שבאתי לשלוח לכם אינדיקציה חיובית מקבילה ל 217 עוד לפני שהחלה הנפילה המטורפת הזו עצרתי אותה כי התנועה הפכה ללא רציונלית בפועל... יראה, 10/1/13 עידכון כללי ברמת המגמהאני כרגע מדחיק אפשרות שלילית ברמת המגמה הכלליתמתרכז בחיוביכלומר פריצה כלפי מעלה ברמת המגמהיקח עוד יום יומיים כדי לדעת טוב יותראבל בעיקר בגלל שאני חושד שה S&P הולך ל 1500 זה מסתדר ליכל האמור לא... יראה, 10/1/13 אין לי כרגע אינדיקציה שליליתתנועת המדד עד לסיום פתוחה לחלוטין הוא יכול לסגת ל1212 או לשמור עוצמה ולעלות ל 1220כרגע אין אינדיקציה שלילית ל... יראה, 10/1/13 סקירת בוקרבוקר יום חמישי 10.1.20131. עונת הדוחות בעיצומה ואלקואה שנתנה דו"ח טוב כולל העלאת התחזית לשנה הקרובה מעודדת מאוד ...אלקואה היא בדרך כלל הסימן לתמונה הכללית של אותה העונה זה לא בהכרח כך אבל זה... יראה, 9/1/13 היום בנגוד לאתמולאני רוצה להדגישגם סגירה טובה כפי שציינתי במייל וכפי שמסתמנת לא מצדיקה יציאה חשופה בלונגלמה ? כי כמו שסמכתם עלי אתמול תסמכו גם היוםאני טוען שגם אם יסגרו כמו עכשיו מעל 207/8 במדד ולמרות שזה לכאורה משדר... יראה, 9/1/13 עידכוןקיבלנו 208 כפי שכתבתי בסמסוזה עדיין לונג באמינות נמוכהלקראת מחרסגירה היום מעל 207/8 היא סגירה טובה סגירה מתחת 205 היא סגירה רעה דהיינו שליליתבין לבין זה פרווה לקראת... יראה, 9/1/13 אין לי כרגע אינדיקציות שליליותנא להשתמש בסטופ 940 ולא למשוך מעבר עד להודעה חדשהאו אם הגלום עולה מעל... |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |