TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/1/13
בוקר יום ראשון 13.1.2013

1. ה S&P ממשיך לצעוד לכיוון ה 1500 כאשר במקביל ה VIX עוד מקרטע

2. מדד המעו"ף צועד אל ה 1240 וגם אפקט שלילי היום מצד הדואליות לא ישנה את זה

3. עברנו את אפקט מלנוקס ועכשיו הגיע תור פריגו...הדואליות שוב תוקעות מקלות
בגלגלים אבל בסוף זה מתיישר
גולדמן זקס החליטו שפריגו מתומחרת מלא וגרמו ליום של מימוש חד בפריגו
דעתי האישית היא שזו המלצה שלא שווה את הנייר עליה היא כתובה ופריגו תשחזר את
השערים ממנה היא חטפה ביום שישי
אבל להיום מדד המעו"ף חוזר עם ארביטראז שלילי שמנמן

4. עברנו יום דומה עם מלנוקס ב 3.1 כמעט בדיוק מאותה נקודה בה מדד המעו"ף עומד היום
אז הבנקים לא תמכו ..הארביטראז היה מעט נמוך יותר ...היום הבנקים אולי יתמכו לחיוב ..
כלומר רוב הסיכויים שימתנו

5. בכל מקרה מדד המעו"ף יחזור חזרה וישאף מעלה ...כרגע יותר סיכוי שעד לבחירות או
לאחריהן יווצר אפקט של מיני ראלי שיכול להוביל לאיזור 1260/70
כל סיומת של החודש הזה מעל 1224 תיחשב טובה

מדד המעו"ף עלה ביום חמישי כ 1.14% וסגר על 1224 בתמיכה של מדד הבנקים
תרומת מניות הבנקים למדד המעו"ף עמדה על כמעט מחצית מהעליה כ 0.5%
תרומת המניות הדואליות במדד טבע + פריגו + מלנוקס היתה 0.45%
בזק תרמה למדד עוד 0.1%
סקטור הגז תרם עוד 0.15%
מנגד 8 מניות מדד שוליות הכבידו בשיעור של 0.2%
סה"כ סגר המדד כמעו בגבוה היומי שלו 1224 וחשוב כמובן לציין שבאמצע יום הגיע הפיגוע הפלילי בת"א שגרם לתנודה חריפה שנימחקה תוך דקות

לסיכום:
מדד המעו"ף פותח את הבוקר על 1224 אבל צפוי לפתוח אותו בשליליות על רקע אפקט פריגו ...כמה שלילי ? תלוי במדד הבנקים שלדעתי יתן תמיכה למדד
אבל המדד יחזור וישחזר את השער שהשיג ביום חמישי וישאף ל 1240

מדד הבנקים עומד כרגע על 1184 והוא ישחזר לדעתי את רמת ה 1200 ...פעם קודמת הוא הגיע רק קרוב 1194...הפוטנציאל של המדד הוא 1250 ויש מצב שיצליח לממש אותו

טווח מסחר להיום במדד הבנקים:
1175 ועד 1195 ועד 1200
פתיחה שלילית במדד הבנקים תגרום להכבדה נוספת על ההכבדה שכבר יגרמו הדואליות
אבל מדד הבנקים ישחזר בכל מקרה את 1194 ולדעתי 1200 ואף מעל

מדד 75 ללא שינוי מהותי ואני עדיין חושב שהוא ילך קרוב ל 780

וול סטריט ניסחרה בסיכום סופ"ש בעליות
ה S&P סגר על 1472 וזה לאורך התקופה מציין את 1500 כיעד מבחינתי למדד הזה
אין שינוי בהערכה הזו ולדעתי זו רמה שתושג
ה VIX לא מאיים במיידי
באופן כללי השנה הקרובה האמריקאים הם נעלם הרבה פחות גדול מאשר האירופאים
נושא תקרת החוב של האמריקאים יעלה בקרוב אבל סביר שגם כאן יגיעו לאיזה הסכם
לא ברור לאן צועדת אירופה ואיך היא הולכת להתגבר על הבעיות שלה

הבוקר הארביטראז שלילי חריף 0.92% ...הרבה פריגו...קצת טבע וקצת מלנוקס
כפי שציינתי לעיל ההמלצה של גולדמן באה במפתיע ואפילו בתזמון מכוער כאשר פריגו עוד לפני הדוחות...ללא אזהרת רווח ...והמלצות כאלה לרוב לא פוגעות ...הן מתבססות על קריאת מצב עכשוי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
שלוש רמות יש מתחתינו כרגע
1216/7 היא הרמה הריאלית לפתיחה
מתחתיה יש את 1210 או 1206/7
כרגע הפתיחה ניראית לי סבירה באיזור 1216/7
היום הזה צפוי להיות שלילי ולהישאר כזה
אבל הימים הבאים הם אופרה אחרת ואני כן מעריך שמדד המעו"ף יחזור מעלה
1224 הפכה לכאורה לסוג של נקודה בזמן האחרון שמביאה פורעניות
היינו בנקודה הזו ב 2.1 וחטפנו ב 3.1 מצד מלנוקס
היום זה תורה של פריגו וגם זה לדעתי אפקט חולף
עוד מעט יש בחירות ...הבחירות הן לדעתי מוקד העינינים...את השוק ברמת המגמה מעניין מה יהיה עם התקציב ולא המלצה של גולדמן זאקס לפריגו

באופן כללי כפי שציינתי לעיל - השנה הקרובה תלויה יותר באירופאים מאשר באמריקאים לדעתי

מי שיצא מוטה לונג ביום חמישי אלו אירועים שצריך תמיד לקחת בחשבון
וול סטריט ממשיכה מעלה ואני יכול להתבסס רק עליה בהערכות שלי
מדד המעו"ף יחזור חזרה מעלה אחרי שיגמור לעכל את פריגו
נישארו שבועיים לפקיעה והשאלה היותר חשובה היא מה יעשה השוק ברמת המגמה עד לבחירות ולאחריהן...כרגע אני יותר אופטימי מפסימי וצפויה תנודה חריפה בשוק במהלך השבועיים שלושה הקרובים

יום רגוע לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il